Jump to content
Guest manniakk

H4 -> H1

Recommended Posts

Guest manniakk

Искам да ви споделя 1 идея. Принципно когато се сложат фарове с Н1 крушки когато караш на дълги късите гаснат. Това може да се оправи ако пуснете едно кабелче с диод на него което да пуска ток към късите когато включиш дълги. Диода ще пречи на тока от късите да пуска дългите... Е надявам се да съм бил полезен на някого. Аз мисля при мен така да ги свържа

Редактирано от manniakk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest DundyTheCroc

На Хонда Акорд 5 поколение и Нисан Примера Р11 не гаснат късите, и двете коли са с Н1 крушки и на двете секции, не знам ти с каква кола си точно, че ти гаснат. Идеята с диода не ми харесва много по три причини.1. Тока е към 4А на крушка, тоест ще си трябват яки диоди, както и охлаждане на диодите2.Самия диод има вътрешно съпротивление към 20 ома примерно, тоест късите ще светят по-слабо3.При използване на светлинен клаксон ще мигат и късите.Помисли за вариант с две релета

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest manniakk

При теб оригинално са с Н1 а при нас са с Н4 и когато сложим angel eyes който е с 2 крушки и късите гаснат. Може би вариант с реле е по добър.. Просто за диода ми хрумна първо :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак сега заграх, че става въпрос за смяна на оригинален фар с двусекционен такъв:hondarulez:Иначе да не ти мигат двете секции на светлинен клаксон ще стане с използването на още едно реле.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не мисля че светкавицата е проблем. Те късите не гаснат при светкавица а само на дълги

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но ако не си на фарове и дръпвеш лоста за светкавица ще светнат и късите след слагането на релета,нали :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на прелюда не гаснат късите който са Х4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

до колкото знам е обратим.. а колкото до товаренето на инсталацията, това е сигурно, защото целия ток при сивиците минава през ключетата на лостчето.Ако някой ще си кара Н4-ките да светят едновременно, по-добре да пусне фаровете през релета, за да не претоварва контактите на лостчетата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...