Jump to content
Guest Slayer

необясним проблем при палене!

Recommended Posts

Guest Slayer

Здрасти колега, имах същия проблем на старата ми кола. Симптомите бяха абсолютно същите. След много чудене и маене, сменяне и какво ли още не се оказа, че масата която отива към двигателя ту работи- ту не! Голям шах беше, защото това беше едно от първите неща, които проверих, но се оказа, че един път има (когато я паля сутрин), като отида до работа и се пробвам да запаля - няма, до след половин минута. Когато я мерих накрая пак така - един път има маса, после нема. Опънах нов кабел и от тогава нямаше никакви грижи докато я продадох.Дано е това. Успех. :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега, имах същия проблем на старата ми кола. Симптомите бяха абсолютно същите. След много чудене и маене, сменяне и какво ли още не се оказа, че масата която отива към двигателя ту работи- ту не! Голям шах беше, защото това беше едно от първите неща, които проверих, но се оказа, че един път има (когато я паля сутрин), като отида до работа и се пробвам да запаля - няма, до след половин минута. Когато я мерих накрая пак така - един път има маса, после нема. Опънах нов кабел и от тогава нямаше никакви грижи докато я продадох.Дано е това. Успех. :unsure:

мерси колега!Дано наистина е това!Само ако мога да те помоля да ми подскажеш къде е точно този кабел!Да не е този които седи отгоре на капака на клапаните?Става въпрос за 5ген. д13б2 нали?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми на мен ми звучи точно като main relay ака "главно реле" :unsure: , за което е писано многократно (и от мен като потърпевш :) ) - след презапояване на спойките проблема се решава за следващите 10-15години

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

принципно масата е точно този кабел на капака на клапаните.пробвай първо с това

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах подобен , да не кажа същия проблем и четох бая ... Дава ми грешка 8 ТДЦ сензор - ако ти я дава и на теб да знаеш , от това може да е... Такива симптоми има както казват колегите - главното реле ако е прецакано , аз моето го отворих уш да запоя ако има студени спойки и след това го затворих и незнам защо но от тогава не го прави това нещо.От влага ли беше от кво беше незнам , но все пак мина само седмица така че още не гарантирам... та проблема доколкото знам може да е от: 1.главното реле 2.ако ти дава грешка 8 може и от нея да е , незнам дали твоите кодове са като на мойта... 3.ако температурния ти сензор е прецакан , а доколкото знам май има 2 такива на моя, за твоя двигател незнам колко има , колата си мисли че е студена , а тя е топла и разни такива... 4.може да е от това с масата , нищо чудно ... виж дали ти дава грешки главната сметачка с диодчето :P))) :P:P:P

надявам се проблема да е по точка 3!трябва да сменям термостата,защото колата неиска да ми загрее хубаво!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а главното реле някаде под волана в кутията ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а главното реле някаде под волана в кутията ли е?

като свалиш панела в краката ти една кутийка колкото няколко кибритени кутии леко вляво и по-долу от таблото с бушони

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

надявам се проблема да е по точка 3!трябва да сменям термостата,защото колата неиска да ми загрее хубаво!

Може и да ти загрява добре но да не отчита...Виж колко термосензора имаш , както казах аз имам два ... втория ми е под делкото , мисла че влизаше в главата...D16Z2/D16A6 ми е двигатела...Ако ти е прецакан термостата смени го , така или иначе трябва...Значи гледах сега чиртежите - имаш два термосензора ако дизайна на двигатела ти е като на моя... и двата влизат в главата... може заради тях да си мислиш , че незагрява а тя да си загрява...но да не отчитат сензорите - ще погледна как може да ги измерим тия сензори...Има и трети сензор - той хвърля до таблото сигнал и не определя/контролира работата на двигатела... Редактирано от vlaladim

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пробва ли с релето - като го оправиш да кажеш ей :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги,малко да повдигна темата,защото проблема ми несе реши!Все още ако имобилаизера е вклучен си върти без проблем стартерчето,нооо цъкна ли бутона пак почва да затяга!Гледаха струваха,пробвах кабели палец,свещи,взех нов акумулатор,сваляха стартера,намотки,бе всичко!Неще и неще!тя си пали,нооооо като върти все едно стартера затяга!!!Последната надежда е да сложа цяло делко за да пробвам дали не е от делкото!Някои има ли си представа за какви пари става въпрос за ново делко :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съни, провери това: 1. Как ти е зареждащия ток до акумулатора (ако е 13,8-14 волта е супер, акое по малко например 12,8-13 волта и надоло, значи нямаш хубава маса от мотора към купето). Тази връзка се нарича главна маса и представлява един дебел многожилен кабел от корпуса на скоростната кътия до купето на колата. Проверяваш я дали е хлабава, разкъсана или клеасала. Почисти добре клемите там където контактъват с металите (скор. кутия и купе). 2. Маслото до къде е на щеката. Ако е ок се радваш. 3. Свети ли ти първоначално лампата за маслото на таблото и после като запалиш загасва ли? Обръшам внимание на това данеби да ти е думнала крушката и да не качва масли (при топъл двигател металите се разширяват, да не се опитва да затяга мотора!!!) Ако 3-та точка е ок пак се радваш. 4. Презапой всички спойки на главното реле!!! Ама всички! 5. Правил ли си реглаж на клапаните! Ако да дали са направени като трябва, смисъл да са натегнати! За друго не се сещам за сега. Просто започни да отхвърляш нещата едно по едно и така. Ново делко няма да ти помогне то е само за високото напрежение, в него можеш да се съмняваш ако колата върти на стартер но неиска да препали дори и леко! Тогава може да е прецакана бобина и бог знае още какво. Според мене всичко е от главната маса точка 1. Вземи един молтицет и замери следното. Едното на минус а другото на главния плюс на алтернатора. Колкото ти показва там толкова трябва да е на акумулатора. Офффф олях се. Можеш да ме държиш в течение на лична да помагам! С радст бих ти споделил мненията си свързан с проблемати :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest sunny

akumolatотара ми зарежда на 6!когато взех новият ми го замериха за гаранцията!Маслото си е ок,не ми го гори.По принцип не карам екстремнно и мога да кажа че като двигател колата ми е доста запазена!Клапани не съм правил,не съм отварял и капака!Ще направя това със замерването и почистването на клемите и ще пиша когато оправя проблема :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...