Jump to content
Gilles

Здравейте приятели!

Recommended Posts

Привет на всички фенове на истинските автомобили!Миналата седмица се сдобих с Акорд '00 1.8 S, 136 к.с. В-тек и първите ми впечатления са много добри, наистина има разлика между Хонда и останалите!След като прегледах темите, все още ми липсват отговори на някои въпроси. За пъви път карам Хонда така че не ми се смейте :P 1.На колко хиляди се сменя масло(казаха ми на 15к, а до сега винаги на 10к съм сменял), на колко ангр. ремък(150к?), нещо друго специфично, ако се сещате, като за начало.2. От къде да си купя консумативите(ремъци, ролки, накладки) и колко е нормално да струват тези неща(от СФ съм)?3. В Бултрако много ли са по-скъпи нещата?4. Свети ми лампата (оранжева) за engine check, но двигателя си работи много тихо и равномерно и си върви нормално, разхода е нисък и няма проблем.Каква грешка може да дава и къде да ходя да ми я изчистят.И последно - на колко оборота е нормално да работи мотора на празен ход?Позатрупах ви малко ;) , но не съм карал японска кола и ще се радвам на малко помощ от старите фенове! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ше ти кажа само едно Хилоууу ! Хванал си верния път ! А относно ?-те .. някой колега с Акорд ше ти ф'кара инфо !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет и добре дошъл ;)Ще опитам да отговоря до колкото знам.1. Принципно е добре да се сменя малко по често, за да ти се отплаща двигателчето. Четох една обява за една хонда с двигателче като моя, пича беше минал до колкото си спомням някъде милион километра.. но е сменял маслото на 5к километра и е карал предимно дълго. Мисля че едно 6-7к километра да го сменяш е добре. Можеш и на повече, но всичко зависи от качеството на маслото и как е каран двигателя.2. За това аз лично я оставям на Омбре, и тои ти сменя каквото поръчаш. За цени... незнам за акорда как са :P3. В бултрако е доста скъпо и се чака доста ако го нямат. Но пък там знаеш че са си оригинални. (вариант е да се поръчваш частите от щатите)4. При сивика, грешките се чистят като се махне back-up бушончето за 20 секунди. Ако пак светне - грешката си е на лице. За проверка на грешката, се окусява една буксичка, въртиш на контакт и същата лампичка мига брои пъти (къси или дълги мигания) като показва номера на грешката. Но за тези неща ти трябва техническата документация за твоя модел двигател.А за оборотите.. отново ти казвам че не знам специално за твоя, но предполагам някъде 700-800 при загрял двигател (макар да четох за моя витек, пише да е 400)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за оборотите.. отново ти казвам че не знам специално за твоя, но предполагам някъде 700-800 при загрял двигател (макар да четох за моя витек, пише да е 400)

750-850 трябва да са. При 400 наеш ли как ше ти тропа....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей и добре дошъл! Избрал си един истински във всеки всмисъл автомобил. Относно въпросите ти пиши на колегата koki той до скоро караше точно такъв автомобил и може да ти помогне :unsure: А да и много безпроблемни километри с това бижу ти пожелавам!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички! А някои може ли да даде работещ линк за книги за Акорд 2000 +, защото не сьм намерил още нищо? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ceco_accord

Привет "побратиме" и честита придобивка :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и добре дошъл.Подкрепям STD i VEX.Смени си консумативите като хората,да добавя + спирачна течност и разбери от какво ти свети chek engine.Масло винаги на 10к.Ангренажен не повече от 100 000к ..мах 120 000к.Това 150 за пръв път чувам :rolleyes: Аvде безаварийни km.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...