Jump to content
PETRAKOV

ДОЛИВАМ АНТИФРИЗ НА ВСЕКИ 2 СЕДМИЦИ?! :unsure:

Recommended Posts

доливам по 100 тина грама на 2 седмици и не знам къде отива този антифриз течове под колата няма провирявам и маслото профилактично всяка седмица и нямя следи от атифрез ок си е някякви идеи иматели за този проблем и сериозен лие можели да зговнясам нещо ако си брамкам така доливаики или трябва да обарна спещно внимание на проблема :plane::lol::P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Restless

ами то все някъде "излиза" нали?Аз се сещам за варианти:- теч (отхвърляш го)- изпарение (трудно)- антифриза излиза през ауспуха ...

Редактирано от Restless

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest RIP

ами то все някъде "излиза" нали?Аз се сещам за варианти:- теч (отхвърляш го)- изпарение (трудно)- антифриза излиза през ауспуха ...

Или течаща водна помпа и ремъците го разхвърлят и то тече само като работи двигателя и бая време му се чудих и аз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами то все някъде "излиза" нали?Аз се сещам за варианти:- теч (отхвърляш го)- изпарение (трудно)- антифриза излиза през ауспуха ...

Или течаща водна помпа и ремъците го разхвърлят и то тече само като работи двигателя и бая време му се чудих и аз.
пич как си реши проблема с тоя антифриз и можели това неизвистно изтичане да доведи до сериозни проблеми ако не се отстрони или мога да си карам спокоино само доливаики зада не остане двигателя без антифриз и да прегрее иначе един приятел ми дохвърли идеятя за ауспуха но незнам какво общо имат че да излиза от там не съм мн наясно още с колите затова се допитвам до вас-по опитните :plane:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или течаща водна помпа и ремъците го разхвърлят и то тече само като работи двигателя и бая време му се чудих и аз.

И при мен беше така само,че в началото доливах както казва колегата по около 100-тина грама на седмица-10 дена.В последствие почнах все повече и повече и се оказа че помпата в началото само е прокапвала леко и се е изпарявало поради малкото количество , а после като почнало да тече повече , ремъците го разхвърляли тук и там и не се забелязваше и така 4 месеца в невидение КЪДЕ МИ ОТИВА АНТИФРИЗА . В крайна сметка като протече хууубаво помпата(като локализирах вече проблема) и аз взех че я смених , и всичко се нормализира. Запали колата, оставия да си загрее добре(да се включи поне един път перката)след това я изгаси и изчакай не повече от 5 мин. и си пъхни ръката м/у ремъците и опипай цялата помпа отдоло да провериш дали е леко овлажнена. Надявам се да съм помогнал с нещо. Жив и здрав!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дано не ти пие антифриза в цилиндрите... защото тогава излиза през ауспуха но тогава си мисля че доливането на антифриз щеше да се увеличава с всяка седмица и двигателя щеше да си влошава работата все повече и повече ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дано не ти пие антифриза в цилиндрите... защото тогава излиза през ауспуха но тогава си мисля че доливането на антифриз щеше да се увеличава с всяка седмица и двигателя щеше да си влошава работата все повече и повече ...

двигателя си работи перфектно а къде казвате че се намира тази водна помпа.....можели да се смени без да се разглобява двигателя че хич не ми сеще някой да барника вътре защото....никога няма да върви така както си е бил фабрично центрован(клапани стартер...)та...къде ажаба се намира таз водна помпа (обяснете подробно моля ако ви се занимава де)благодаря че се отзовахте :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

провери си да не сълзи някъде от съединение и после да се изпарява-при мен беше така след смяна на термостат-докато го хвана от къде тече - тещеше много малко и не правеше локва а се изпаряваот температурата на двигателя-успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://store2.data.bg/restlesss/Civic.part01.rar до part21 - интерактивен менюъл за Сивик, на руски, със снимки, не е нещо специализирано, а по-скоро за ей такива въпроси от типа "къде е еди-какво си", на мен ми помага :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ivoboy_stz

Незнам за твоя двигател, но при мен има едно маркуче, дебело колкото кутре, което довежда течността до най-левия всмукален колектор /погледнат двигателя отпред/, предполагам е за подгряване на горивната смес. Че така де, въпросното маркуче сълзи и се изпарява и е трудно човек да разбере освен ако не се загледа на точното място. Дадоха ми съвет да сменя маркучето, то е 10 см, с ново, но не знам дали така ще се оправят нещата :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...