radio_manbg 0 #1 Публикувано 19 Ноември, 2007 Колеги незнам дали беше най-удачно да сложа темата тук така че ако се сметне за правилно нека се премести.та на въпроса.Загледал съм един автомобил и за съжеление немският не мие силна страна.http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=1та интересува ме какво е описаниетозащото за паричките си ми пали шайбата.Предварително благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #2 Отговорено 19 Ноември, 2007 Колеги незнам дали беше най-удачно да сложа темата тук така че ако се сметне за правилно нека се премести.та на въпроса.Загледал съм един автомобил и за съжеление немският не мие силна страна.http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=1та интересува ме какво е описаниетозащото за паричките си ми пали шайбата.Предварително благодаря.Turbonetics t03/04 hybrid (турбо до 500коня) boost 0,6 бара (може да се повиши с boostcontroller) Turbonetics Wastegate (38mm)Turbonetics Blowoff Valve ,напълно настроено за P28 Crome Ecu ; 2,5 инча Turbodownpipe , 440cc инжектори (80% натоварени) (сток са 280cc) Walboro бензнова помпа (255л/ч) Bigmouth куулер (алуминиева тръба)--- 3A Racing крайно гърне --- Momo волан --- Полу кожени - алкантара Recaro седалки --- Карбон по интериора ---Xenon--- Уникална пренда маска без емблеми ---- 8 x 19 ET 40 Diablo Ace Of Spade US Хромирани джанти всичко с Tüv , 4ти цилиндър с ниска компресия , повредени бутала (квото и да значи) все още може да се кара ! ремонт на мотора около 1000 - 2000€ вкл. части и труд ,продава се и без джанти, имам купувач за джантите , ако си прибера джантите цената е 8000 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Noodle 1 #3 Отговорено 19 Ноември, 2007 (Редактирано) Превеждам ти го от Fahrzeugbeschreibung надолу - това ти е описанието на автомобила:Турбонетикс т03/04 хибрид(турбо до 500кс) на 0,6 бара налягане(може да се увеличи с боостконтролер) турбонетикс уейстгейт (38мм)турбонетикс блоуоф клапан(много шумен) Напълно настроено Р28 Crome Ecu(широковълнова или широколентова(не съм сигурен как точно е на БГ) ламбда сонда,температура на изгорелите газове и knock sensor) 2,5инча турбо downpipe, 440цц дюзи(работещи на 80% от капацитета си)(сериино са 280цц) подсилена Walboro бензинова помпа(225л/ч) Bigmouth интеркулер(алуминиева сърцевина) 3A Racing Endrohre --- Kw-Gewinde Var.1 - това незнам какво еволан Момо, рекаро седалки, частично облицовани с кожа, карбонова оптика по интериора,Ксенон, ръчно направена предна решетка без емблема, 8 x 19 ET 40 Diablo Ace Of Spade US джанти,всичко с Tüv. 2 seiten Fhz-Schein(това нещо не го схващам ) 4ти цилиндър няма компресия, поради дефект в буталото, но колата все още може да се кара. Смяна на мотора около 1000-2000евро с включени части и труд. КОлата може да се вземе и без джанти, понеже за тях имам куповач, но трябва да си носите джанти! 8000Това е! Дано съм ти помогнал!edit:опа писали сме едновременно с колегата Редактирано 19 Ноември, 2007 от Noodle Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest radio_manbg #4 Отговорено 20 Ноември, 2007 Огромни благодарности колегидано всичко е наред и скоро да е на българска земя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове