Jump to content
SLX

Прецакана рейка на акорд купе

Recommended Posts

Ами колеги това е, колата е акорд купе 2000 г.чудехме се маехме се. Окачването се оказа здраво. Смених тампоните на реактивната щанга отпред, но чукането остана. Понатегнах малко рейката и се оказа, че всъщност е от нея ;) Имаше известно чукане при обиране на хлабината на волана, което намаля при натягането, но КОЛАТА ЧУКА отляво при преминаване при неравности. В Бълтрако потвърдиха опасенията ми, че е рейката и ми препоръчаха да карам, докато се поразтропа по-силно :) Елиминирахме всички останали възможности - накрайници, шарнири, тампони на макферсъна, биалетки. Наистина звукът идва от рейката. Цена на ремонтен комплект на рейка в Бултрако ще ви спестя, но все пак ще съм благодарен на съвет. Дали да търся второ (трето мнение) Евентуално има ли по-евтин вариант за ремонт-рециклиране на рейката?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

обясни как чука ? като каре ли чука ? Щото и мойта чука отпред и май не е каре. А я усещам да чука основно в завои.

Редактирано от veno

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз имам същия проблем с рейката.Мога да те посъветвам да я разхлабиш да не е много натегната за да не се износва по-бързо.Варянта с 2ра ръка рейка е нерентабилен, от личен опит ти го казвам не стаааа...още повече че акорди като твоя са кът познай кога ще намериш няква рейка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Garrett

Ако имаш възможност, сменяй с нова :unsure: рейката не е от нещата, с които можеш да правиш компромис. Това го разбрах, когато на един паркинг се чу кррр и волана започна да се върти свободно. Само като си помисля какъв късмет съм имал... предния ден взех завоя от околовръстното към бул. България със 70, същия ден имах момент, в който карах със 110 по цариградско брр... :angry: от тогава ми е много страшно като чуя за проблем с рейката.Ако нямаш възможност с нова.. по-добре секънд хенд, но да не дава проблеми

Редактирано от Garrett

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за съветите. Всъщност ще ида и още едно мнение да чуя и ще поръчвам от щатите нова рейка, там цените са доста по приемливи. Все пак компромиси няма да правим :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, и аз имам потропване със същото описание отпред вдясно, чува се предимно при малки чести неравности, като при студено време се чува по-ясно.Сменихме комплекта горни и долни тампончета на амортисьорите, сменихме и тампончетата на стабилизиращата щанга, но това не реши проблема. Биалетките изглеждаха съвсем наред. Заключението в сервиза беше, че рейката е за смяна.Каква цена за рейката ти дадоха в Бултрактор и за какви цени в щатите става въпрос?Странно, но чувам същият тропащ звук и отзад, та се чудя възможно ли е да е проблем с амортисьорите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, и аз имам потропване със същото описание отпред вдясно, чува се предимно при малки чести неравности, като при студено време се чува по-ясно.Сменихме комплекта горни и долни тампончета на амортисьорите, сменихме и тампончетата на стабилизиращата щанга, но това не реши проблема. Биалетките изглеждаха съвсем наред. Заключението в сервиза беше, че рейката е за смяна.Каква цена за рейката ти дадоха в Бултрактор и за какви цени в щатите става въпрос?Странно, но чувам същият тропащ звук и отзад, та се чудя възможно ли е да е проблем с амортисьорите?

В Бултрако цената е четирицифрена, ориентирана към 2000 лв. Това, което според мен е рейката в САЩ (по софтуера на Леандро) струва 180 долара Но в последното не съм сигурен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената на рейката е към 400 долара без доставката в Щатите. Бултрако иска бесни цифри, както обикновено. онзи ден научих, че част от проблема може да се дължи на една тефлонова втулка вътре в рейката, която се износва, но по принцип е съвсем възможно да се направи и монтира нова. Утре ще демонтирам рейктаа да разгледаме какво точно става. Ако е непоправимо повредена ще се поръчва от САЩ, ако може да се направи по 100% сигурен и с гаранция начин- правим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За хората с английски акорди и проблемни рейки:Имайте предвид, че ако рейките ви са еднакви с тези на американските модели (като моя) има шанс да можете да си поръчате отделно частите на рейката. Можете да го направите чрез Иво или в оторизираните сервизи, (където е двойно по-скъпо :) ) Всъщност за всеки проблем с рейна на англйските акорди се предлага купуване на нова рейка- цялата, съответно бесни цифри. Проверете за този вариант- ще си спестите много пари. Що се отнася до проблема с рейката, най-често се дължи на износването на тази тефлонова втулка, за всеки случай се поръчват и двата водача и една пружинка.Моят проблем има шанс да се реше бързо и евтино :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...