Jump to content

GreenDot

Фен
  • Мнения

    8
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно GreenDot

  • Ранг
    Начинаещ
  1. Здравейте колеги,Честита нова година с пожелания за здраве и безаварийно движение!Имам проблем с разпознаването на ключа за запалване с вграден имобилайзер при студено време (около -5 и надолу).Понякога трябва да завъртя 10 пъти ключа за да спре да мига зелената лампичка и да мога да запаля.Днес обаче и след 30 пъти нямах успех. Също така пробвах и с вадене на ключа между опитите, но и това не помогна.Ако някой е имал такива проблеми и/или има идея каква е причината нека да сподели.Колата е Акорд/2001.
  2. Колега, и аз имам потропване със същото описание отпред вдясно, чува се предимно при малки чести неравности, като при студено време се чува по-ясно.Сменихме комплекта горни и долни тампончета на амортисьорите, сменихме и тампончетата на стабилизиращата щанга, но това не реши проблема. Биалетките изглеждаха съвсем наред. Заключението в сервиза беше, че рейката е за смяна.Каква цена за рейката ти дадоха в Бултрактор и за какви цени в щатите става въпрос?Странно, но чувам същият тропащ звук и отзад, та се чудя възможно ли е да е проблем с амортисьорите?
  3. Здравейте,Искам да оправя резилтатите от последната градушка, но нямам идея къде в София може да се свърши читаво тази работа.Чувал съм, че има вариант и за "безкръвна операция" - някакво вакуумно изтегляне на тенекии, при което не се налага боядисване.Обадете, ако знаете за такава технология, къде може да се прави. Ако сте пробвали този вариант какви са резултатите, колко пари струва и колко време отнема.
  4. Предполагам, че е така - все пак си я купил чисто нова, което в моят случай едва ли ще е вярно.Какво ти се е наложило да сменяш по тази кола освен масла и филтри?Има ли нещо по колата, за което можеш да кажеш, че намираш видимо остаряло/захабено с времето поради употреба?Големи хвалби се пишат за този двигател, включително, че имал динамика, която при каране давала усещане почти като като от бензинов еквивалент в к.с. Звучи малко пресилено и затова, ако някой е пробвал двата варианта и може да направи сравнение и да го напише тук ще съм благодарен.
  5. Имам идея в бъдеще да премина на Акорд Турър (след 2004) и се замислям за варианта с дизелов двигател (2.2 i-CTDi). Ревютата из нета създават доста впечатляваща и зарибяваща картина за този автомобил.Интересувам се някой тук имал ли е възможността да кара такъв Акорд (или пък седан варианта му).Aко е възможно нека да сподели впечатления/сравнения.Кой би успял кадърно да ремонтира такъв двигател тук в София?
×
×
  • Създай нов...