космонавт 0 #1 Публикувано 11 Ноември, 2007 привет!от 1 месец карам хондата си (1993, двувратка, 1,3), млад шофьор съм и вероятно тази зима няма да я карам активно или никакдайте акъл как да се грижа за нея, за да мога напролет да разчитам на здрав автомобил (или поне на състоянието, в каквото е сега )не разбирам почти нищо и ще се радвам да ми обясните като на малко детезнам нещо там за мерене на антифриза, тия дни ще ходя да го проверяват(ако има такава тема, моля, дайте линк и сори за повтарянето)благодарско Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #2 Отговорено 11 Ноември, 2007 Един акъл от мен, кола която не се кара, се чупи по-често. Ако няма да я караш, поне я припалвай 1-2 пъти на седмица и и свали акумулатора да е на топло. Колкото до антифриза, пробвай малко във фризера дали няма да замръзне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #3 Отговорено 12 Ноември, 2007 освен паленето,вземи я подкарвай от време на време,да няма после тия спирачки,ама що така потропва(преди нищо и нямаше) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
космонавт 0 #4 Отговорено 12 Ноември, 2007 Ок, това ще ми е в плана.А акумулатора май ще падне здраво слагане и махане, ако я паля/подкарвам 1-2 пъти седмичноА некви други неща?Държа я навън, не в гаражДа чистя ли снега от нея? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Paleca #5 Отговорено 13 Ноември, 2007 Споделям мнението на колегата tinki....всички сме били млади шофьори.(не, че сега се имам за много стар шофьор) А една кола не се плаши от каране и от километри....плаши се от стоене и от лош собственик (лоша поддръжка) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #6 Отговорено 13 Ноември, 2007 За акумулатора...верно казва замразеният ген сваляй го ако няма да я палиш 1-2 месеца, няколко дена не са от голямо значение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest krasimir_01 #7 Отговорено 13 Ноември, 2007 ето и линкчето искано от теб http://forums.hondabg.com/index.php?showto...%B2%D0%BA%D0%B0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest коÑ�монавт #8 Отговорено 14 Ноември, 2007 благодарско за препоръките и линка акумулаторът ми не е нов, добре си върви хондичката и си пали от раз, вчера смених антифриза (беше -11), а малко по-натам зимни гуминяма да изоставя колицата пред блока, щото ми е приятно да шофирам, просто гледам да съм разумен поне в началото и да не се уча на лед, че да не стане като оня фигуристачестно казано, CryoGen, това за спирането на скорост, но не и на съединител и спирачка едновременно и блокирането на колелата не го разбрахаз и на завоите ползвам съединителя, нещо така свикнах и го чувствам по-сигурно :I Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Явор 3 #9 Отговорено 14 Ноември, 2007 честно казано, CryoGen, това за спирането на скорост, но не и на съединител и спирачка едновременно и блокирането на колелата не го разбрахаз и на завоите ползвам съединителя, нещо така свикнах и го чувствам по-сигурно :IКолегата искаше да ти каже да намаляваш на скорост и да ползваш по малко спирачката.Защото примерно ако си пуснал по инерция, а навън е минусава температура е логично да е леко заледен асфалта или недай си Боже да е замръзнала някоя локва, и ти в този момент натиснеш спирачката колелата по лесно ще ти блокират на леда и от там не ми се говори....Не го пожелавам на никой! За това намалявай на скорост със леко спирачка без да пипаш съединителя! Така ползваш двигателната спирачка и хидравличната (крачната) и има по малка вероятност да ти знесе и по-голяма да овладееш автомобила! Съединителя го ползвай само за превключване на предавките и привеждане на колата в покой (спиране на място). Ако недай си Боже ти занесе някъде не се паникьосвай и НЕ СКАЧАЙ НАПРАВО В/У СПИРАЧКАТА! Колата е с предно и ако си с хубави гуми (зимни) просто свали 1 предавка надолу или 2 и с малко газ би трябвало да я овалдееш. Ако ти се случи да караш кола със задно предаване просо натискаш съединителя и гу пускаш без да изключваш от скорост и да подаваш газ. Така се успокоява задницата ако е тръгнала да занася.Дано си ме разбрал и дано съм бил полезен. Не се притесявай да караш зимата, все някога трябва да се научиш. Не се подценявай, не подценявай и колата! Успех и карай разумно зимата! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове