Jump to content
bigkolio

Дали е възможно?

Recommended Posts

ЕЦУ-то ми (CIVIC D13B2 5G) ми дава грешка 6.От стари питания във форума ми казаха,че е 6 = Coolant temperature(така наречения TW sensor - сензор,който следи температурата на охладителната течност).Имам следния проблем:Колата ми не загрява добре.Даже почти не загрява.В някое задръстване най-много стрелката да се вдигне до 1/4.Предполагам,че термостата не затваря и затова не загрява. :huh: Има ли нещо общо между показанията на ецъ-то и това,че термостата не затваря?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕЦУ-то ми (CIVIC D13B2 5G) ми дава грешка 6.От стари питания във форума ми казаха,че е 6 = Coolant temperature(така наречения TW sensor - сензор,който следи температурата на охладителната течност).Имам следния проблем:Колата ми не загрява добре.Даже почти не загрява.В някое задръстване най-много стрелката да се вдигне до 1/4.Предполагам,че термостата не затваря и затова не загрява. :huh: Има ли нещо общо между показанията на ецъ-то и това,че термостата не затваря?

И мойта почти не загрява и даже вече съм купил термостат,но контролното модулче си мълчи.Няма общо между сензора и термостат - в смисъл сензора мери температурата на охладителната течност и оттам ако е студена колата обогатява горивната смес.Пробвай да си нулираш контролния модул - има едно бушонче в кутията където е двигателя,вадиш го за 15-20 секунди и после пак слагаш.След това запали колата и виж дали ще ти дава пак грешката.ТУК го има описано. Редактирано от cls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за съжаление след нулиране,след време пак започва да дава същата грешка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за съжаление след нулиране,след време пак започва да дава същата грешка.

звучи сякаш си и за термостат, и за сензор. въпреки че ако сензора е сбъркан, може вентилатора да се пуска погрешно рано или непрекъснато, провери.... и да саботира работата на термостата?п.с. причината да си мисля така е че при развален термостат, бавно, но неотклонно все пак има начин да се загрее напълно. без перката да върти, и без да се пускаме по наклони де... тогаз пада... Редактирано от gin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз мисля че си за двете. Няма връзка между термостата и сензора. Може и да бъркам, но до сега единствения начин ЕЦУ-то да изкара такъв код е да не е закачен сензора ( откачен куплунг, пречупен кабел, наистина прецакан сензор)Започни с термостата и като го смениш, нулирай ЕЦУ-то просто за всеки случай, да не взема да те подведа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕЦУ-то ми (CIVIC D13B2 5G) ми дава грешка 6.От стари питания във форума ми казаха,че е 6 = Coolant temperature(така наречения TW sensor - сензор,който следи температурата на охладителната течност).Имам следния проблем:Колата ми не загрява добре.Даже почти не загрява.В някое задръстване най-много стрелката да се вдигне до 1/4.Предполагам,че термостата не затваря и затова не загрява. :cry: Има ли нещо общо между показанията на ецъ-то и това,че термостата не затваря?

Няма връзка м/у термостата и сензора, само дето при студен двигател ЕЦУ-то обогатява сместа така че ти вдига разхода.Виж в "мануалса" има информация как да си замериш сензора, така че ще разбереш дали е изправен.
А перката, а перката? Не се ли пуска на базата на сензора...? Пича каза че изобщо не успява да загрее напълно... Дори и на пълния кръг да си непрекъснато, пак ще загрееш ако перката не духа... Ама признавам че термостат първо е по-логично да се смени че е по-евтино :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕЦУ-то ми (CIVIC D13B2 5G) ми дава грешка 6.От стари питания във форума ми казаха,че е 6 = Coolant temperature(така наречения TW sensor - сензор,който следи температурата на охладителната течност).Имам следния проблем:Колата ми не загрява добре.Даже почти не загрява.В някое задръстване най-много стрелката да се вдигне до 1/4.Предполагам,че термостата не затваря и затова не загрява. :blink: Има ли нещо общо между показанията на ецъ-то и това,че термостата не затваря?

Няма връзка м/у термостата и сензора, само дето при студен двигател ЕЦУ-то обогатява сместа така че ти вдига разхода.Виж в "мануалса" има информация как да си замериш сензора, така че ще разбереш дали е изправен.
А перката, а перката? Не се ли пуска на базата на сензора...? Пича каза че изобщо не успява да загрее напълно... Дори и на пълния кръг да си непрекъснато, пак ще загрееш ако перката не духа... Ама признавам че термостат първо е по-логично да се смени че е по-евтино :blink:
На твоята като е студена свети ли "чек енжин" ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мойта кола няма такива екстри-"чек енжин"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А перката, а перката? Не се ли пуска на базата на сензора...? Пича каза че изобщо не успява да загрее напълно... Дори и на пълния кръг да си непрекъснато, пак ще загрееш ако перката не духа... Ама признавам че термостат първо е по-логично да се смени че е по-евтино :blink:Сложих един картон,и колата си загря нормално и перката се включваше переодично.Решеноето ми е ясно-смяна на термостат.Остава ми само притеснението със сензора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А перката, а перката? Не се ли пуска на базата на сензора...?

Датчика за температурата на д-ля е на главата, а този на перката е след термостата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...