Radeon4o 22 #1 Публикувано 6 Ноември, 2007 Здравейте колеги,от вчера съм горд собственик на Civic 1.5i с VTEC-E 95-та година....радва ме колата, но изникна едно проблемче. Като я карах в София загря някаде до половината от скалата, но като излязох на магистралата изстина бързичко. На термостата ли да обърна внимание или има и някое друго нещо, което може да породи подобен проблем? (като сложих един вестник на радиатора и си загря до половината)Мерси предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #2 Отговорено 6 Ноември, 2007 Опасно е да ме нине средата и да се качи стрелката нагоре. Ако това ти се случи негаси мотора Пускаш парното на максимум и ако си в движение пускаш по инерция на работещ мотор. Вятъра който преминава покрай мотора също го истудява. Ще забележиш че стрелката започва да слиза и като стигнеш средата тогава гасиш мотора и гледаш какво става. Успех.един теоретичен въпросПо инерция викаш... ами ако съм в задръстване? стоя на място, температурата се качва...Питам щото преди 2-3 години с една Самара ми се случи... и макар да не действах по най-добрия начин успях да се прибера Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MonsterOOD 100 #3 Отговорено 6 Ноември, 2007 Колега палиш парното на макс. Идеята да не се гаси мотора като е много загрят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gin 43 #4 Отговорено 6 Ноември, 2007 Здравейте колеги,от вчера съм горд собственик на Civic 1.5i с VTEC-E 95-та година....радва ме колата, но изникна едно проблемче. Като я карах в София загря някаде до половината от скалата, но като излязох на магистралата изстина бързичко. На термостата ли да обърна внимание или има и някое друго нещо, което може да породи подобен проблем? (като сложих един вестник на радиатора и си загря до половината)Мерси предварително термостат. запецнал ти е в отворено положение и като я изпънеш на равно моментално охлажда през радиаторния кръг особено в кучия студ сега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Radeon4o 22 #5 Отговорено 6 Ноември, 2007 Monster - Мерси за съвета, но идеята е че като изляза на магистралата и стрелката пада в синичкия сектор....а ти казваш че трябва да е под средата. Така е в градски условия, но навън.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MonsterOOD 100 #6 Отговорено 6 Ноември, 2007 (Редактирано) На мене ми се случи следното нещо. Карам си по магистралата с 140 и всичко е ток. При следващото поглеждане на стрелката на водата беше в червеното. Без паника прас парното на максимум инерция и докато сваля на 50 беше се изтодила на половината. Като спрях беше ми се цепнал маркуча от главата до радиатора и нямах грам вода вслвдствие на това. Сложих друг понеже си нося много чаркове и наливам водица като изчаках около 30 минути да изтине мотора и водата беше хладка. Прас протече водната помпа директно. От Чбланица до Софиа се прибрах без грам вода. Леко леко по инерция с малко засилка на втора до 80 и пак инерция и така неможа да загрее и до половината. Една друга кола наду в града и отново не я загасих докато не я истуда. Дано да съм ти отговорил с тези примери.П.С. Щом е така значи термостата ти е устоял в отворено положение което е по0добре от затворено. Отиваш в магазина за 35 лева купуваш един сменяш и забравяш Редактирано 6 Ноември, 2007 от MonsterOOD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Radeon4o 22 #7 Отговорено 6 Ноември, 2007 Мерси на всички за бързите отговори! Ще сменя термостата и ще ви пиша за резултата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.OFF 539 #8 Отговорено 6 Ноември, 2007 Изхвърляш вестника ... сменяш термостата и си пич отсякъде ! А моя отваря на 78 градуса ... не знам за кви 60... говори колегата Монстър ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MonsterOOD 100 #9 Отговорено 6 Ноември, 2007 Изхвърляш вестника ... сменяш термостата и си пич отсякъде ! А моя отваря на 78 градуса ... не знам за кви 60... говори колегата Монстър ! Ако искаш сваляме един термостат. Слагаме го на котлона с вода, пускаме му един тернометър и гледаме кога ще започне да се отваря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Road®aceR #10 Отговорено 6 Ноември, 2007 Еми понеже си немаме друга работа ше си фраснем една среща в Пазарджик/по-средата/ .. вадиме си термостатите , една тенджера , бързовар на 12v и почваме да си ги мерим ! Има спортни термостати на 70 .. обикновенните ,ако са читави зацепват около 78 ... ако е преебан може и на 30 да отлепва !Говориме си за стокови данни и читави уреди колега ! Да не си помиислиш ся че се заяждам с теб !! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове