Jump to content
Radeon4o

Въпрос за загряването

Recommended Posts

Здравейте колеги,от вчера съм горд собственик на Civic 1.5i с VTEC-E 95-та година....радва ме колата, но изникна едно проблемче. Като я карах в София загря някаде до половината от скалата, но като излязох на магистралата изстина бързичко. На термостата ли да обърна внимание или има и някое друго нещо, което може да породи подобен проблем? (като сложих един вестник на радиатора и си загря до половината)Мерси предварително :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опасно е да ме нине средата и да се качи стрелката нагоре. Ако това ти се случи негаси мотора!!! Пускаш парното на максимум и ако си в движение пускаш по инерция на работещ мотор. Вятъра който преминава покрай мотора също го истудява. Ще забележиш че стрелката започва да слиза и като стигнеш средата тогава гасиш мотора и гледаш какво става. Успех.

един теоретичен въпросПо инерция викаш... ами ако съм в задръстване? стоя на място, температурата се качва...Питам щото преди 2-3 години с една Самара ми се случи... и макар да не действах по най-добрия начин успях да се прибера

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега палиш парното на макс. Идеята да не се гаси мотора като е много загрят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,от вчера съм горд собственик на Civic 1.5i с VTEC-E 95-та година....радва ме колата, но изникна едно проблемче. Като я карах в София загря някаде до половината от скалата, но като излязох на магистралата изстина бързичко. На термостата ли да обърна внимание или има и някое друго нещо, което може да породи подобен проблем? (като сложих един вестник на радиатора и си загря до половината)Мерси предварително :)

термостат. запецнал ти е в отворено положение и като я изпънеш на равно моментално охлажда през радиаторния кръг особено в кучия студ сега

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Monster - Мерси за съвета, но идеята е че като изляза на магистралата и стрелката пада в синичкия сектор....а ти казваш че трябва да е под средата. Така е в градски условия, но навън....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мене ми се случи следното нещо. Карам си по магистралата с 140 и всичко е ток. При следващото поглеждане на стрелката на водата беше в червеното. Без паника прас парното на максимум инерция и докато сваля на 50 беше се изтодила на половината. Като спрях беше ми се цепнал маркуча от главата до радиатора и нямах грам вода вслвдствие на това. Сложих друг понеже си нося много чаркове и наливам водица като изчаках около 30 минути да изтине мотора и водата беше хладка. Прас протече водната помпа директно. От Чбланица до Софиа се прибрах без грам вода. Леко леко по инерция с малко засилка на втора до 80 и пак инерция и така неможа да загрее и до половината. Една друга кола наду в града и отново не я загасих докато не я истуда. Дано да съм ти отговорил с тези примери.П.С. Щом е така значи термостата ти е устоял в отворено положение което е по0добре от затворено. Отиваш в магазина за 35 лева купуваш един сменяш и забравяш :)

Редактирано от MonsterOOD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси на всички за бързите отговори! :) Ще сменя термостата и ще ви пиша за резултата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изхвърляш вестника ... сменяш термостата и си пич отсякъде ! А моя отваря на 78 градуса ... не знам за кви 60... говори колегата Монстър ! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изхвърляш вестника ... сменяш термостата и си пич отсякъде ! А моя отваря на 78 градуса ... не знам за кви 60... говори колегата Монстър ! :)

Ако искаш сваляме един термостат. Слагаме го на котлона с вода, пускаме му един тернометър и гледаме кога ще започне да се отваря :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Road®aceR

Еми понеже си немаме друга работа ше си фраснем една среща в Пазарджик/по-средата/ .. вадиме си термостатите , една тенджера , бързовар на 12v и почваме да си ги мерим ! ;) Има спортни термостати на 70 .. обикновенните ,ако са читави зацепват около 78 ... ако е преебан може и на 30 да отлепва !Говориме си за стокови данни и читави уреди колега ! Да не си помиислиш ся че се заяждам с теб !! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...