Jump to content

Recommended Posts

Нормално ли е да духа през капачката на маслото и да хвърля масло когато я отвориш при работещ двигател?Ако не, къде е проблемът? Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,аз не съм спец по двигателите, но и при мен го има тоя проблем.Резултата от това е,че ми гори масло яко.Проверих на други коли пежо,голф и рено и при тях не хваърляше масло при форсиране на двигателя и не бутат масло.Следи си нивото на маслото редовно, че лампата светва на 1,5-2 литра като останат в двигателя.Моето лично мнение е че и твоита колица бута масълце,но дано да греша ,че да нямаш ядове .Поздрави и дано да съм ти помогнал

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За духането...всеки двигател духа през капачката, но трябва да е безцветно, ако е синкаво-лошо. Пръскането мисля че идва от това че едната гърбица е точно срещу дупката и няма как да не пръска. следи си нивото на маслото, проверявай дали духа през аспуха син дим при форсиране. Синият дим означава горене на масло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,аз не съм спец по двигателите, но и при мен го има тоя проблем.Резултата от това е,че ми гори масло яко.Проверих на други коли пежо,голф и рено и при тях не хваърляше масло при форсиране на двигателя и не бутат масло.Следи си нивото на маслото редовно, че лампата светва на 1,5-2 литра като останат в двигателя.Моето лично мнение е че и твоита колица бута масълце,но дано да греша ,че да нямаш ядове .Поздрави и дано да съм ти помогнал

спокойно :blink: тия "коли" просто не качват масло в главата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...