RATAMAHATA 0 #1 Публикувано 3 Ноември, 2007 Значи колата, която карам е Хонда Акорд Купе 2.0i es 136к.с. двигател F20B3. Имам следните въпроси:1. Фабричните инжектори каква марка са? Чух че били Бош, но... искам второ мнение.2. При смяна на инжекторите, новите с какъв максимален дебит и импеданс могат да са? Трябва ли да сменям горивната помпа и има ли още нещо което трябва да се вземе?3. Ще сменям изпускателния колектор със спортен, трябва ли да сменя и всмукателния?4. Има ли полза от спортно гърне и резонаторна кутия? Ще увеличи ли мощността?5. Някой чувал ли е за спортни филтри Short Ram и какви са отзивите? По добре ли е K&N?6. Къде мога да мина Дино-тест, за мощността и колко горе долу струва това удоволствие?Благодаря за вниманието и бъдещите отговори Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bat_gogo 1 #2 Отговорено 3 Ноември, 2007 а защо са ти инжектори с по - голям дебит???относно 3-тия въпрос - не е нужно! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CryoGen 29 #3 Отговорено 3 Ноември, 2007 изпускателния ти колектор май си е 4-2-1... ако го сменяш със спортен, няма да има голяма разлика ако не смениш и цялата генерация ... така че добре си го запланувал да смениш всички изпускателни тръби и гърнета ... разлика веднага ще усетиш, съседите ти също ще усетят рано сутрин или късно вечер когато може би ще плашиш всички котки в квартала аз ще добавя само и регулатор за налягането на горивото да си сложиш също ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Japanese/Power 0 #4 Отговорено 3 Ноември, 2007 М този регулатор за горивото,какво ще допринесе на колата съжалявам за неуместния въпрос но и аз нещо съм се вманиачил Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
RATAMAHATA 0 #5 Отговорено 4 Ноември, 2007 Регулатора за налягането, до колкото знам, стабилизира налягането при което се впръсква горивото и не се влияе от температурата. Някой ако може да каже нещо повече по въпроса няма да е лошо Иначе ако изпускателният ми колектор е 4-2-1 значи няма смисъл да го сменям. Всъщност как мога да разбера дали е, или не е 4-2-1. Имам теория, че Хонда умишлено си скопяват двигателите като използват въздушната система за това. Искам да пробвам да сложа спортен филтър, да сменя колекторите (входящи и изходящи) и цялата генерация и да видя какво ще се получи Това са линкове на частите които искам да взема :http://www.optionracing.com/features/produ...jsp?itemID=1741http://www.optionracing.com/features/produ....jsp?itemID=619Има ли смисъл от цялата тази работа или ще са пари на вятъра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest tinki #6 Отговорено 4 Ноември, 2007 Иначе ако изпускателният ми колектор е 4-2-1 значи няма смисъл да го сменям. Всъщност как мога да разбера дали е, или не е 4-2-1. Имам теория, че Хонда умишлено си скопяват двигателите като използват въздушната система за това. Искам да пробвам да сложа спортен филтър, да сменя колекторите (входящи и изходящи) и цялата генерация и да видя какво ще се получи [..............................Има ли смисъл от цялата тази работа или ще са пари на вятъра.И да е 4-2-1 пак има смисъл ..........всички производители си слопяват двигателите за да могат да покрият различни норми и т.н...........от всичките тея неща колата ще ти се отпуши осезателно,не са пари на вятъраДино тест при http://www.prospeed.bg/pages/dyno.html и в Хеед.........хубаво е да си направиш преди промените и след Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове