Jump to content
Impreza94

Въпрос: Prelude V 2.0

Recommended Posts

Здравейте първо на всички!Поздрави за хубавия виртуален кът. Не съм собственик на Honda, но ще се радвам един ден да стана пълноправен член и на вашия клуб. Принципно обожавам японските машини и ненавиждам европейските (с много малки изключения), но Honda ми е много на сърце.Интересува ме какво ще ми кажете като плюсове и минуси за тоя Прелюд - последния (5th gen) като цяло и нещо повече за 2000 кубиковия мотор |2.0 16V (BB9) (133 Hp)| като динамика и пъргавина. Той до колкото знам не е VTEC, нали така ? Иска ми се VTEC да подкарам, ама са много коне и не ме тревожи разхода, а акциза...много 'бенджамини' стават ;) Харесва ми колата...по дизайна нямам забележки освен, че вратите са с рамки, а уж е купе, ама как да е, не е фатално :P Сега остана вие да ми кажете как е силата.С две думи - надъхайте ме :]]]]]]PS. Прочетох правилата, ползвах търсачката и не намерих много за Прелюд 5, затова ме извинете, ако сте ги обсъждали подробно вече ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте първо на всички!Поздрави за хубавия виртуален кът. Не съм собственик на Honda, но ще се радвам един ден да стана пълноправен член и на вашия клуб. Принципно обожавам японските машини и ненавиждам европейските (с много малки изключения), но Honda ми е много на сърце.Интересува ме какво ще ми кажете като плюсове и минуси за тоя Прелюд - последния (5th gen) като цяло и нещо повече за 2000 кубиковия мотор |2.0 16V (BB9) (133 Hp)| като динамика и пъргавина. Той до колкото знам не е VTEC, нали така ? Иска ми се VTEC да подкарам, ама са много коне и не ме тревожи разхода, а акциза...много 'бенджамини' стават ;) Харесва ми колата...по дизайна нямам забележки освен, че вратите са с рамки, а уж е купе, ама как да е, не е фатално :P Сега остана вие да ми кажете как е силата.С две думи - надъхайте ме :]]]]]]PS. Прочетох правилата, ползвах търсачката и не намерих много за Прелюд 5, затова ме извинете, ако сте ги обсъждали подробно вече ;)

като изпълнение ка4ество удобство удоволствие (колата е много добра) 2.0 133 -е много много ЗДрав мотор НЕдостатък е ЗА МЕНЕ Ли4но е мудни4ак.НЕ отговаря на визията на колата.това е според мен,но за това пък има 2.2 и 2.3(които са с добри показатели)които наи ве4е 2.2;) са перфектни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

prelude 5-то поколение,няма Н23 двигател.само 2.0 и 2.2имам приятел с такава кола,който сега загази доста защото му трябва задна главина,а тя е различна от 2.2 модела.за 2.2 части в САЩ има и са евтини,но там няма 2.0 и затова той май ще си купи главина от Бултрако.там цената й е 500лв:Pсвързах го с един приятел,може пък той да му помогне.иначе колата е бомба,просто в САЩ не я продават с този мотор и има малки разлики по окачването.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L

prelude 5-то поколение,няма Н23 двигател.само 2.0 и 2.2имам приятел с такава кола,който сега загази доста защото му трябва задна главина,а тя е различна от 2.2 модела.за 2.2 части в САЩ има и са евтини,но там няма 2.0 и затова той май ще си купи главина от Бултрако.там цената й е 500лв:Pсвързах го с един приятел,може пък той да му помогне.иначе колата е бомба,просто в САЩ не я продават с този мотор и има малки разлики по окачването.

не съм допро4ел 4е е за 5ген;) да няма 2.3;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да. Именно. И на мен ми се струва, че от към динамика няма да е това, което трябва :\A 2.2 си е сила несъмнено, но пък е над 163 и ще ме обуят с акциз...незнам.PS. А четворката наистина е красавицата в семейството, но искам да е по-младичка, а и в интериора ми е много странна :)

Редактирано от Impreza94

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз обожавам 4-та генерация,но определено бих я сменил с 5-та.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, добре, симпатяги. Общо взето мнението е добро, ама не ми казахте има ли нещо общо с VTEC или е далече ? :):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, добре, симпатяги. Общо взето мнението е добро, ама не ми казахте има ли нещо общо с VTEC или е далече ? :hondarulez::weirdo:

аз мисля 4е няма нищо общо с втека.наи малкото 9.2 до 100 с/у 7.5 ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако мога и аз да съм полезен ще ти кажа наистина кое им е общото ,че се слагат в едно купе и до там.Двигателите са коренно различни! а за усещането немог ада ти кажа карам прелюд 133 4г но такъв втеков несъм карал! карам и сивик купе5г 125 втек прелюда е каде каде с класи над него,хем е втек.Ако имаш възможност апокарай 2та мотора и ще разбереш каде е истината но едвали ще и я позволиш :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest atanasbe

мисля следващата ми кола да е Prelude 2.0 или 2.3 превърженик съм на 2.3 стига да намерим читава де

Редактирано от atanasbe

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest chavdu

Голям панаир става...искам VTEC :rolleyes:;)

...едва ли някой с прелюд , не иска VTEC ;) само че струва колкото 2-3 "обикновени" прелюда :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига да е VTEC съм съгласен на всяка.Civic-Prelude-CRX .... дори и на Интегра ;);):rolleyes::P;)

;) и аз съм съгласен на една интеги4ка;)))))))))))))))) една такава бавна;)хихихитърси си ви-те4е;)ако иска6 усещане. и динамика(и много обороти;) там е истината;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съзрях тука един Civic - 1.6 16VTi (160 Hp) :rolleyes: За това 2 приказки ? VTEC ли се води това ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съзрях тука един Civic - 1.6 16VTi (160 Hp) :rolleyes: За това 2 приказки ? VTEC ли се води това ?

да 1.6 DOHC VTEC, е :P Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде го съзря :P и аз търся да съзра такова животно :rolleyes: Всички вие (собствениците :P )казвате, че прелюда има много голяма стабилност поради формата си и е много удобен и приятен за каране, но аз не съм се возил още на такава машина. Тук следва да задам въпроса който ме гложди отдавна - толкова ли е голяма разликата, че да ме накара да си купя прелюд 2.0 4та генерация /това което ми харесва като визия/ пред vti 6та генерация? май поста ми е малко офтопик... гледам че и колегата се колебае :D дано му е полезно нещо

Редактирано от Garrett

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Garrett

Това което аз пък виждам, е че при "дойчовците" не се побликуват обяви за подобни сивици - ако има нещо е над 6-7000 евро, защото е нарито до горе с екстри. А и повечето които се предлагат май са 1,8 вти, което излиза извън максимума без акциз. Така че имането на 10 бона не решава проблема с намирането на такава кола :rolleyes: явно ще се чака докато изпадне нещо... Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре дойде, ето ги и обещаните линкове !!! Четвъртата обява...сивата Сивика :) Останаха ми очите :)

Да, колега, страхотни са, но всичките са пета генерация и 5 от седемте коли са седани (не че са лоши), а Garrett говореше за шеста (предполагам е имал предвид хеч), което изразено в парични знаци е доста по-скъпо от показаните примери! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рабира се, че ще са по-скъпи !!! А относно купетата е въпрос на личен избор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1-вата обява стои о 3-4месеца поне!!!-сам си прави извод 2-рата няма снимки- тоест я отписваи итя е отдавна 4-тата която си харесал автомобилат ще ти доиде на около 10 хиляди лв 4200=8400+1000-1500 лв път + регистрации др.прелудите са доста по евтини от сивиците за за 1500-2500 евро може си вземеш перфектен прелуд 2.3(5-6) хиляди.3000 евро.. 2.2 185 коня които има акциз 4 хиляди лв някадетоест ще ти доиде към 11 хиляди(което не е малко)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...3000 евро.. 2.2 185 коня които има акциз 4 хиляди лв някаде

тоест ще ти доиде към 11 хиляди

(което не е малко)

Даже не е точно така. За да вземеш ЧИТАВ идва доста повече!

 

Ето ти пример за хубав Прелюд:

 

.::ЦЪК::.

 

Сравнително нов (по средата между '92 - '96), доста запазен, явно потдържан добре, без изгъзици по него. Цена - 8 000 лева.

Акциза му е по-близо до 5 000, отколкото до 4 000. Стават 13 000. 800 - 1000 за автовоз или да си го докараш на ход (като пари излиза почти същото, но не се убиваш от път и не рискуваш, ако се случи нещо да те остави на пътя в непозната страна). Обслужването тук - поне 500. Галимациите по регистрация - 100 лева. Ето ти ги 15 бинки! :lol: И аз искам такъв, ама си карам F20A4-ката и не се оплаквам. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...3000 евро.. 2.2 185 коня които има акциз 4 хиляди лв някаде

тоест ще ти доиде към 11 хиляди

(което не е малко)

Даже не е точно така. За да вземеш ЧИТАВ идва доста повече!

 

Ето ти пример за хубав Прелюд:

 

.::ЦЪК::.

 

Сравнително нов (по средата между '92 - '96), доста запазен, явно потдържан добре, без изгъзици по него. Цена - 8 000 лева.

Акциза му е по-близо до 5 000, отколкото до 4 000. Стават 13 000. 800 - 1000 за автовоз или да си го докараш на ход (като пари излиза почти същото, но не се убиваш от път и не рискуваш, ако се случи нещо да те остави на пътя в непозната страна). Обслужването тук - поне 500. Галимациите по регистрация - 100 лева. Ето ти ги 15 бинки! :lol: И аз искам такъв, ама си карам F20A4-ката и не се оплаквам. :(

 

зна4и се стигна до извода 4е 2.3 158 коня е наи ефтиния вариант и добър:lol:

според мене:)

да караш горе долу динами4на кола

на Добра цена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...3000 евро.. 2.2 185 коня които има акциз 4 хиляди лв някаде

тоест ще ти доиде към 11 хиляди

(което не е малко)

Даже не е точно така. За да вземеш ЧИТАВ идва доста повече!

 

Ето ти пример за хубав Прелюд:

 

.::ЦЪК::.

 

Сравнително нов (по средата между '92 - '96), доста запазен, явно потдържан добре, без изгъзици по него. Цена - 8 000 лева.

Акциза му е по-близо до 5 000, отколкото до 4 000. Стават 13 000. 800 - 1000 за автовоз или да си го докараш на ход (като пари излиза почти същото, но не се убиваш от път и не рискуваш, ако се случи нещо да те остави на пътя в непозната страна). Обслужването тук - поне 500. Галимациите по регистрация - 100 лева. Ето ти ги 15 бинки! :lol: И аз искам такъв, ама си карам F20A4-ката и не се оплаквам. :lol:

 

Прав си, не съм съгласен само със сумата за обслужване 500 лв., ако сменяш ремъци, ролки и масло с филтрите, по-скоро 1000. Моята до момента ми е към 18 000, а още не съм я боядисвал и тунинговал. Верно има всички екстри, но това са доста пари- ако след като купиш колата и я обслужиш не ти останат поне 10% от стойността й- значи не можеш да си я позволиш. В случая с Прелюд 4 ген. В-ТЕК- поне 1500 лева. Но си струва всяка стотинка :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1-вата обява стои о 3-4месеца поне:(-сам си прави извод

2-рата няма снимки- тоест я отписваи итя е отдавна

4-тата която си харесал автомобилат ще ти доиде на около 10 хиляди лв

4200=8400+1000-1500 лв път + регистрации др.

прелудите са доста по евтини от сивиците за

за 1500-2500 евро може си вземеш перфектен прелуд 2.3(5-6) хиляди.

3000 евро.. 2.2 185 коня които има акциз 4 хиляди лв някаде

тоест ще ти доиде към 11 хиляди

(което не е малко)

Ми 10 хиляди :lol: Нали за 10k говорим :)

За тая Сивика как пък да не ги дам ? :) Давам ги и то с кеф.

Както се вижда е гледана добре, пипната е малко и нищо не бих ъпгрейдвал повече.

За Прелюд 2.2 185 не знам как го изчислявате акциза, ама в тая граница е по 35 лева на добиче, което отива към 6 и половина, а за некав си данък това са много пари. Ще ме смъди сърцето докато съм жив. Освен това 2.2 иде в повечко и на бензинджийницата ще има втори смъдеж.

2.3 пък май не е VTEC ама и да е проблема с разхода остава.

batkosio хубавка е колата, но да не беше в Италия...жабарска работа. Вяра за нищо им нямам. И масло не знаеш дали са сменяли редовно. Преди 1 седмица с очите си видях съборен Митсубиши мотор - каран с заводското масло до блокаж - в Италия !! :lol: Валове, капаци, клапани - всичко е като залято със смола - ужсс. Тия са за затвора всичките, щото не е единичен случай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си. Затова казах ПОНЕ 500, защото знам, че няма да е по-малко от моя, но преполагах че е повече. При всички положения това е "върха на сладоледа" за този модел на Хонда, но за съжаление, аз не мога да си я позволя! Дай боже да мога преди да са изчезнали или да са станали на по 30 години (макар че ако мога да си позволя да я възстановя и поддържам бих си взел такава и след 15 години и бих я поддържал "жива", до когато е възможно - не знам дали съм споменавал, че съм влюбен в тази кола :lol: , а старата любов ръжда не хващала казват/за разлика от задните вежди :lol: /). Общо взето за да си позволиш без проблеми да караш такава кола - хубаво е да си отделил 20к, които не ти трябват за друго! А толкова пари за кола на тази възраст - трябва да е някой луд като нас за да ги даде! Всеки "нормален" човек би ги дал за чисто нова кола с гаранция! (слава богу - има и "ненормални" като нас) :)

Duuuude :) Стига тъй бе...20 000 :( За толкова - Lexus IS200 с навигация и кожа и всичко там, което предлага марката + това няма да е по-стар от '99 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Impreza94

А това колега б16a0 VTi какво ще рече ? 1.6 160 hp ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А това колега б16a0 VTi какво ще рече ? 1.6 160 hp ?

Моя мотор няма номер и........

За това съм го писал така

ина4е си е нормален:rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...