ecs 0 #1 Публикувано 22 Октомври, 2007 на кратко не сам много запознат.. но имам няколко вапроса :смукателна система .. изпускателна буала.... чип и филтар... кви пари би коствало и саотношение пари кончета и наи вече дали си заслужава на този двигател... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
N_O_M_A_D 4 #2 Отговорено 23 Октомври, 2007 (Редактирано) Сметнах го само ориентировачно, минимум 1000-ка. Без работа. Редактирано 23 Октомври, 2007 от Antony Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers #3 Отговорено 23 Октомври, 2007 на кратко не сам много запознат.. но имам няколко вапроса :смукателна система .. изпускателна буала.... чип и филтар... кви пари би коствало и саотношение пари кончета и наи вече дали си заслужава на този двигател... хахахахах ле леле тоз полудя,трябва да ти се забрани да ходиш на всякакви драг състезания че после лошо за джоба, Братле по добре си намери една втек глава! после тръгвай с тез неща и ще си доволен от колата накрая Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #4 Отговорено 23 Октомври, 2007 д15б7 е прекрасен двигател. нещата които му куцат ( куцат е силна дума, по-скоро нещата които има смилъл да се пипат) са:1 - изпускателен колектор 2 - всмукателна система 3 - втек глава Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #5 Отговорено 23 Октомври, 2007 едва ли повече от 135 140 макс според мен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ecs #6 Отговорено 23 Октомври, 2007 едва ли повече от 135 140 макс според мен40 кончета за хиледарка ..... нещо да се добави поне до 160 да ядигнем да речем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest lookcho #7 Отговорено 23 Октомври, 2007 свещи ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers #8 Отговорено 23 Октомври, 2007 за хилядарка толкова ама и много ядове ще обереш де докато стане Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #9 Отговорено 24 Октомври, 2007 ти ядовете остави на нас ЕЦУ-то само се чипва и се добавят няколко компонента за втек-а.реално погледнато със всичко изброено ще стигнеш около 130кс и пак реално погледнато 30к.с. за хилядарка си е повече от добра ценапърво обаче тази хилядарка..... вобще не съм сигурен че ще е хилядарка... може да е повече, може да е по-малко, но и точно 1000 да е какво толкова.Пичове, много евтини ги раздавате тези конски сили Пълен инжекцион със труд и части излиза грубо хилядарка и вдига около 13к.с а вие на 30 се цупите.Слагайте турбини бе хора за 3000-5000 лева можете грубо да постигнете 2х или 3х мощността. Първо за да постигнете почти фабрична издържливост тези пари няма да ви стигнат и второ като приведете парите към 30к.с ще получите почти същата цена ЕЦС, до 160 е реално да се извади от д15, но се приготви за портване на главата и всмук. колектор, буталца, спортен вал, лагери, сегменти, 2-3дена груба настройка, 1ден дино...... и проумей следното нещо: Д15 не е двигател за високи обороти а щом говорим за мощност трябват обороти, така че няма да е от най-издържливите двигатели. а и цената на нещата горе отиват към + още няколко хилядарки Усещаш ли че тунинга в началото е сравнително евтин и после става прогресивно по-скъп. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове