Jump to content

Recommended Posts

на кратко не сам много запознат.. но имам няколко вапроса :смукателна система .. изпускателна буала.... чип и филтар... кви пари би коствало и саотношение пари кончета и наи вече дали си заслужава на този двигател... :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сметнах го само ориентировачно, минимум 1000-ка. Без работа. :cool:

Редактирано от Antony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers

на кратко не сам много запознат.. но имам няколко вапроса :смукателна система .. изпускателна буала.... чип и филтар... кви пари би коствало и саотношение пари кончета и наи вече дали си заслужава на този двигател... ;)

хахахахах ле леле тоз полудя,трябва да ти се забрани да ходиш на всякакви драг състезания :cool: че после лошо за джоба, Братле по добре си намери една втек глава! после тръгвай с тез неща ;) и ще си доволен от колата накрая ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

д15б7 е прекрасен двигател. нещата които му куцат ( куцат е силна дума, по-скоро нещата които има смилъл да се пипат) са:1 - изпускателен колектор 2 - всмукателна система 3 - втек глава

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

едва ли повече от 135 140 макс според мен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ecs

едва ли повече от 135 140 макс според мен

40 кончета за хиледарка ..... нещо да се добави поне до 160 да ядигнем да речем :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers

за хилядарка толкова ама и много ядове ще обереш де докато стане :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ти ядовете остави на нас :cool:ЕЦУ-то само се чипва и се добавят няколко компонента за втек-а.реално погледнато със всичко изброено ще стигнеш около 130кс и пак реално погледнато 30к.с. за хилядарка си е повече от добра ценапърво обаче тази хилядарка..... вобще не съм сигурен че ще е хилядарка... може да е повече, може да е по-малко, но и точно 1000 да е какво толкова.Пичове, много евтини ги раздавате тези конски сили :cool: Пълен инжекцион със труд и части излиза грубо хилядарка и вдига около 13к.с а вие на 30 се цупите.Слагайте турбини бе хора :beer: за 3000-5000 лева можете грубо да постигнете 2х или 3х мощността. Първо за да постигнете почти фабрична издържливост тези пари няма да ви стигнат и второ като приведете парите към 30к.с ще получите почти същата цена :rolleyes: ЕЦС, до 160 е реално да се извади от д15, но се приготви за портване на главата и всмук. колектор, буталца, спортен вал, лагери, сегменти, 2-3дена груба настройка, 1ден дино...... и проумей следното нещо: Д15 не е двигател за високи обороти а щом говорим за мощност трябват обороти, така че няма да е от най-издържливите двигатели. а и цената на нещата горе отиват към + още няколко хилядарки :lol:Усещаш ли че тунинга в началото е сравнително евтин и после става прогресивно по-скъп.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...