dimy 24 #1 Публикувано 19 Октомври, 2007 (Редактирано) Така днес реших да си закача новите изпусквателни колекторчета , след обикаляне по майстори ( не си намерих канал да ги сменя сам) В крайна сметка ги закарах на майсторите да цеха ни , смениха колектора и се бяха захванали да режат резонатора да го гласят към сток трабата , ма ги спрях на време и останаха само колекторите , след около час престига единя и ми казва , че 2-рата сонда не стига до дупката на новия колектор , а колата я изкарали от гаража на ход ( и ми освинили цялата кожа с прахоляк ) без 2-рата сонда , съответно чека светна , набързо дадох да го удължат и га сложихме , ма чека не изгасна. И противно на очакванията колата е по тромава от преди, когато я купувах ми казаха , че ако се изтърбуши катализатора на колекторите колата спирала да върви. сега като се прибрах откачих акумулатора да видя ще изтрие ли грешката до утре и ако не ,хора помагайте каде да я карам да я лъжем тая сонда Редактирано 19 Октомври, 2007 от dimy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest emod #2 Отговорено 19 Октомври, 2007 Аз също бях с катализатор, и се наложи да го махна щото се спука изпускателния киолектор, а при мен катализатора и колектора бяха едно неделимо цяло.Ламбдата ми беше на точно преди катализатора. Сложих си друг изпуск. колектор и до момента нямам никакви грижи. В твоя случай явно защото втората лабда сонда ти е след катила, в момента рязко са се променили показанията и, и може би заради това ти свети чека. Ако това предположение се окаже вярно може да е сериозен проблем. Може би трябва да се емулира по някакъв начин Ще ми бъде интересно как са решили проблема други колеги в твоита ситуация Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimy 24 #3 Отговорено 19 Октомври, 2007 то като мойто животно във форума май няма 2-ро 6-та купе с 2 катила и 2 сонди , общо взето последователноста е такава сонда- катил(вграден в колектора) - санда права траба катил - извивки крайно гърне Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krelion 42 #4 Отговорено 19 Октомври, 2007 то като мойто животно във форума май няма 2-ро 6-та купе с 2 катила и 2 сонди , общо взето последователноста е такава сонда- катил(вграден в колектора) - санда права траба катил - извивки крайно гърне Не бях виждал нещо такова до сега...някой друг има ли такава система? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimy 24 #5 Отговорено 20 Октомври, 2007 проблема го реших свалих акумолатора за една нощ и чека изгасна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове