gitobg 9 #1 Публикувано 14 Октомври, 2007 След като четох доста в форума реших да сложа спортен филтар на моита кола,първо подготвих колта като махнах всички траби за вуздоха освен кутията с филтара и карах така колата няколко семици ,тогава ми направи впечетление че понякога звука е зверски като подам газ а понякога си е същия както преди да махна заглушителите.След като си намерих филтар бурзо го сложих на колата и в началото звука беше зверски но след каране една седмица забелязох че на моменти колата звучи все едно си е със всичките оригинални кутии и филтар(макар и да давам рязко гас и да я пробвам в всякакви обороти).Възможно ли е понякога колатат да не диша както трябва и ото какво мове да е това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M_I_T_A_K_A 6 #2 Отговорено 14 Октомври, 2007 Здрасти колега! Да ти кажа от какво може да се получава това чувство... според мен чисто и просто свикваш със сегашния звук на колата. Може да се каже, че и аз бях така с гърнето ми примерно.... отначало ми гърмеше главата на дълък път, но сега ми се струва нормално Друг е въпроса с пълната инжекция.... на тоя звук още не съм се нарадвал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gitobg 9 #3 Отговорено 14 Октомври, 2007 Здрасти колега! Да ти кажа от какво може да се получава това чувство... според мен чисто и просто свикваш със сегашния звук на колата. Може да се каже, че и аз бях така с гърнето ми примерно.... отначало ми гърмеше главата на дълък път, но сега ми се струва нормално Друг е въпроса с пълната инжекция.... на тоя звук още не съм се нарадвал Ами не е точно така понеже преди наколко дена като се пребирах и на една отсечка натиснах гаста до краи ,това на втора ,колата започна да ускорява и някаде кум 4к изведнъж избуча и се изтреля много по разко ,след това пак пробвах няколко пути и всеки пут на различни обороти ставаше а понякога и о6те като подам газ.Днес обаче каквото и да правех звука и си беше все едно е стокова. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest gitobg #4 Отговорено 15 Октомври, 2007 Хаиде бе хора помагаите ,ако някои има представа от какво може да е да казва.Междо другото днес колата си вървеше и звучеше много добре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 1net #5 Отговорено 16 Октомври, 2007 на въпроса - с въпрос....преди да почнеш да я пипаш да си изпитвал някой от симптомите на д15б2? в смисъл, глъхнене, придърпване при средни и високи натоварвания? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #6 Отговорено 16 Октомври, 2007 Якия звук , ще го чуеш при напълно отворен дросел или близко до изцяло отворения пробвай на място да дадеш газ до ламарината и виж дали ще чуеш дадения звук Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
artifuckt 0 #7 Отговорено 16 Октомври, 2007 В неделя и аз сложих спортен филтър и разлика в звука ми няма. Единствено сега се чува нещо като завихряне на въздуха. Преди да го сложа обаче карах 1 ден само със кутията и оригиналния филтър вътре - без тръбата и резонаторната кутия - и звука беше убийствен, все едно си бях сложил спортно гърне. Сега няма звук, но като че ли има минимална промяна във вървенето - усорява малко по-добре на по-ниските обороти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 1net #8 Отговорено 16 Октомври, 2007 В неделя и аз сложих спортен филтър и разлика в звука ми няма. Единствено сега се чува нещо като завихряне на въздуха. Преди да го сложа обаче карах 1 ден само със кутията и оригиналния филтър вътре - без тръбата и резонаторната кутия - и звука беше убийствен, все едно си бях сложил спортно гърне. Сега няма звук, но като че ли има минимална промяна във вървенето - усорява малко по-добре на по-ниските обороти.открил си "загадъчната" връзка между дължината на всмукателната система и вървенето на ниски обороти пропускаш обаче да ни кажеш кой тип ти е всмукателния колектор... по описанието ти си мисля че е от онези дето филтъра е директно върху дросела. Това добре, ама опиши и сегашната ти всмукателна система: къде е филтъра, каква е тръбата, излоация някаква, какво е останало от фабричната система?съскането обикновено е при затворен дросел нали? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #9 Отговорено 16 Октомври, 2007 емо при мен има едно съскане ама яко съскане на празен ход! на купето ми имам сп.филтър ,обаче съм си сложил маркуча от прелюда него ползвам не стоковия и на него доло кадето беше кутията съм сложил филтъра.Много странно съска направи си свири колата даже и като го махна пак така но е по тихо ;(обаче като дам гас се чува как засмуква даже и е доста приятно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gitobg 9 #10 Отговорено 16 Октомври, 2007 на въпроса - с въпрос....преди да почнеш да я пипаш да си изпитвал някой от симптомите на д15б2? в смисъл, глъхнене, придърпване при средни и високи натоварвания?Да имах симптомите ,в ниските и средните колата леко придърпва и глъхне.А иначе знам че якия звук идва когато дросела е напулно отворен и затова си мисля че понякога не се отваря напълно дори и да съм натиснал гаста до краи,пак изкам да кажа че това е само понякога и тогава колата несе ускорява така добре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 1net #11 Отговорено 16 Октомври, 2007 В момента според мен имаш същите проблеми, но глъхненето го усещаш и чуваш различно.Якия звук го има защото в двигателя се създават големи налягания и всички вълни и процеси се чуват силно. Като глъхне обаче, същите тези процеси са по-слаби, а от там и звука от тях е по-слаб.... просто сега чуваш повече и затова според мен ти прави впечатление. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове