dimtini 0 #1 Публикувано 14 Октомври, 2007 -------------------------------------------------------------------------------- Здравейте! Имам Honda Accord 2,0 която е с двигател на Rover тип 20T2N. Още като купих колата и двигателя прегря след което му направих основен ремонт... сега обаче става нещо което е трудно понятно за мен. ще се радвам ако някой ме посъветва какво мисли че е. Та значи казанчето в което се налива охладителната течност има min и max за течността. Наливам за сега вода понеже вече много пъти когато двигателя загрее добре и съм минал по Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #2 Отговорено 14 Октомври, 2007 " жълта лампичка на таблото изобразяваща двигател" това показва че ECU-то ти открива някакъв проблем в двигателя.Трябва да провериш коя грешка вади а относно другия въпрос ми се струва ,че е гарнитура на главата но нека някой по навътре в нещата да каже. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolcho 0 #3 Отговорено 14 Октомври, 2007 Колегата AMD е прав. Ето тук http://www.snimka.bg/album.php?album_id=182382 можеш да видиш къде се намира буксата и кодовете.И другото е,че може капачката на радиатора да не държи налягането нужно на системата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djiga 0 #4 Отговорено 14 Октомври, 2007 А включва ли ти перката? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GoroB 4 #5 Отговорено 14 Октомври, 2007 Здрасти, също като колегата Nikolcho залагам на капачката на радиатора. Ако се вгледаш, на нея е написано налягането което трябва да се създаде в системата, преди да се отвори изхода към разширителното казанче (на Civic-а е 1,1 атм.). Същия проблем го имах при другата кола - Fiesta'82 (много вярно животно ), и след смяна на капачката на радиатора, симптомите така точно описани от теб изчезнаха отведнъж. Ако нети се сменя, поне я отвии и почисти добре, има вероятност нещо да е заседнало и да я държи постоянно отворена. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #6 Отговорено 14 Октомври, 2007 Ай сперете да пишете глупости Четете внимателно колегата е с дизелов двигател,а неговата водна система няма нищо общо с тази на вашите бензинови Хонди.Колега потърси сервиз за по компетентно мнение,нищо чудно и да става въпрос за пукната глава Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Nikolcho #7 Отговорено 14 Октомври, 2007 (Редактирано) MIYAMOTO казваш че пишем глупости, а защо тогава капачката на радиатора на Акорда с този двигател трябва да държи налягане от 1.10 бара и какво ще стане ако не го държи, течността в системата дали няма да почне да кипи? И каква е разликата в охлаждащата система?Според мен трябва да провери дребните неща първо преди да сваля глава за надуване, защото един бивш познат сваля три пъти глава че вкарваше масло в антифриза и я надува и какво ли не и накрая се оказа че му е спукан охладителя на маслото дето стои между масления филтъри блока това става въпрос за Голф 2. Редактирано 14 Октомври, 2007 от Nikolcho Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #8 Отговорено 14 Октомври, 2007 MIYAMOTO казваш че пишем глупости, а защо тогава капачката на радиатора на Акорда с този двигател трябва да държи налягане от 1.10 бара и какво ще стане ако не го държиА какво ще кажеш,ако капачката му не е от тези като на повечто Хонди(за която ти си мислиш) и не дава такива дефекти.Каква е разликата в системите ли???Ами освен тази,че неговата е с разширителен съд,а не с преливник.Именно на този разширителен съд му е и капачката,а не на самия радиатор.Не е изключено и тя да прави проблем,но за по компетентно мнение му трябва сервиз а не форум Кефя се когато се пускат теми от рода..."нещо по препницта ми е разбито,какво може да е" и се почват всякакви размисли.Заради такива глупости раздел "Технически въпроси" е станал пълна боза Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hronos 20 #9 Отговорено 14 Октомври, 2007 Има малка вероятност да е от капачката, тъй като ровърите си страдат от клапана който е във нея.Мойта капачка вечно си изпускаше по малко.Добре е да се смени и ако има същите симптоми да се търси проблем във главата или гарнитурата.Когато е загряла колата си пипни радиатора дали е навсякаде с еднаква температура или долу ниско е по студен.Тъй като този двигател е със затворена охладителна система и постоянна рециркулация, налягането във нея има голямо значение за правилната циркулация.На бензиновите Хонди охладителната система е от отворен тип, без рециркулация./Като на Лада и Москвич/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolcho 0 #10 Отговорено 15 Октомври, 2007 (Редактирано) за по компетентно мнение му трябва сервиз а не форум За това си прав вярно е че от разстояние не става. Редактирано 15 Октомври, 2007 от Nikolcho Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ANDRESHKO 29 #11 Отговорено 15 Октомври, 2007 ако си сложил неоригинална гарнитура почти съм сигурен че от там е проблема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest micro #12 Отговорено 15 Октомври, 2007 (Редактирано) Пак заяде пустия му браузър /или новото лице на форума/ Редактирано 15 Октомври, 2007 от micro Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове