Jump to content
dimtini

голям проблем в двигателя

Recommended Posts

-------------------------------------------------------------------------------- Здравейте! Имам Honda Accord 2,0 която е с двигател на Rover тип 20T2N. Още като купих колата и двигателя прегря след което му направих основен ремонт... сега обаче става нещо което е трудно понятно за мен. ще се радвам ако някой ме посъветва какво мисли че е. Та значи казанчето в което се налива охладителната течност има min и max за течността. Наливам за сега вода понеже вече много пъти когато двигателя загрее добре и съм минал по

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

" жълта лампичка на таблото изобразяваща двигател" това показва че ECU-то ти открива някакъв проблем в двигателя.Трябва да провериш коя грешка вади а относно другия въпрос ми се струва ,че е гарнитура на главата но нека някой по навътре в нещата да каже.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата AMD е прав. Ето тук http://www.snimka.bg/album.php?album_id=182382 можеш да видиш къде се намира буксата и кодовете.И другото е,че може капачката на радиатора да не държи налягането нужно на системата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, също като колегата Nikolcho залагам на капачката на радиатора. Ако се вгледаш, на нея е написано налягането което трябва да се създаде в системата, преди да се отвори изхода към разширителното казанче (на Civic-а е 1,1 атм.). Същия проблем го имах при другата кола - Fiesta'82 (много вярно животно :cool: ), и след смяна на капачката на радиатора, симптомите така точно описани от теб изчезнаха отведнъж. Ако нети се сменя, поне я отвии и почисти добре, има вероятност нещо да е заседнало и да я държи постоянно отворена. :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ай сперете да пишете глупости :cool: Четете внимателно колегата е с дизелов двигател,а неговата водна система няма нищо общо с тази на вашите бензинови Хонди.Колега потърси сервиз за по компетентно мнение,нищо чудно и да става въпрос за пукната глава

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Nikolcho

MIYAMOTO казваш че пишем глупости, а защо тогава капачката на радиатора на Акорда с този двигател трябва да държи налягане от 1.10 бара и какво ще стане ако не го държи, течността в системата дали няма да почне да кипи? И каква е разликата в охлаждащата система?Според мен трябва да провери дребните неща първо преди да сваля глава за надуване, защото един бивш познат сваля три пъти глава че вкарваше масло в антифриза и я надува и какво ли не и накрая се оказа че му е спукан охладителя на маслото дето стои между масления филтъри блока това става въпрос за Голф 2.

Редактирано от Nikolcho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

MIYAMOTO казваш че пишем глупости, а защо тогава капачката на радиатора на Акорда с този двигател трябва да държи налягане от 1.10 бара и какво ще стане ако не го държи

А какво ще кажеш,ако капачката му не е от тези като на повечто Хонди(за която ти си мислиш) и не дава такива дефекти.Каква е разликата в системите ли???Ами освен тази,че неговата е с разширителен съд,а не с преливник.Именно на този разширителен съд му е и капачката,а не на самия радиатор.Не е изключено и тя да прави проблем,но за по компетентно мнение му трябва сервиз а не форум :bg: Кефя се когато се пускат теми от рода..."нещо по препницта ми е разбито,какво може да е" и се почват всякакви размисли.Заради такива глупости раздел "Технически въпроси" е станал пълна боза :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има малка вероятност да е от капачката, тъй като ровърите си страдат от клапана който е във нея.Мойта капачка вечно си изпускаше по малко.Добре е да се смени и ако има същите симптоми да се търси проблем във главата или гарнитурата.Когато е загряла колата си пипни радиатора дали е навсякаде с еднаква температура или долу ниско е по студен.Тъй като този двигател е със затворена охладителна система и постоянна рециркулация, налягането във нея има голямо значение за правилната циркулация.На бензиновите Хонди охладителната система е от отворен тип, без рециркулация./Като на Лада и Москвич/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за по компетентно мнение му трябва сервиз а не форум :rolleyes:

За това си прав вярно е че от разстояние не става. Редактирано от Nikolcho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако си сложил неоригинална гарнитура почти съм сигурен че от там е проблема

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest micro

Пак заяде пустия му браузър /или новото лице на форума/

Редактирано от micro

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...