Rumen 2 #1 Публикувано 11 Октомври, 2007 Карам си Хондичката от почти 1 год. и съм супер доволен от нея! Взех я малко на късмет но е супер! За това време навъртях 55 000км и заради това се наложи да и сложа метан! Малко кофти ама иначе отиваха към 700 лв на месец за гориво Та и на метан върви мн. добре! Тя е 1998г. с мотор D14A4 (на метан прави 180км/ч) но от скоро започнаха да ми падат оборотите на празен ход първо на метан а сега и на бензин! На метан вече постоянно гасне на бензин от време на време и то само когато е достигнала работна температура! Колата е на 200 000км. Проверени са свещи, кабели, клапани! Като натисна спирачката и напомпам и оборотите се вдигнат за момент и после пак паднат - става въпрос за бензин, за метан не говоря щото там положението е трагично - изключваш от скорост и тя гасне. Така случайно се добрах до MAP сензора и като го изключа положението е тип-топ ама ми свети една жълта лампа на таблото Случайно се поинтересувах за цената на това сензорче и излезе по-добре ........ да си купя друга кола. Дайте някакъв съвет какво да правя че съм го закъсал и с парите! Хондата е Civic 1,4 iS 1998, EJ9! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
johnyboy 1 #2 Отговорено 11 Октомври, 2007 Дайте някакъв съвет какво да правяКажи откъде си Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rumen 2 #3 Отговорено 11 Октомври, 2007 Сега съм в Плевен! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #4 Отговорено 12 Октомври, 2007 Сега съм в Плевен!все-пак си попълни профила Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #5 Отговорено 12 Октомври, 2007 Изключвайки най-важния сензор положението ти се е подобрило - кефне се занимавай с мап-а, проблемът е другадепри откачен МАП, авансът ти намалява а сместа се обогатяваи ако все пак се окаже проблемен МАП сензор, ще ти подаря един но не се надявай много... не е МАП-а Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest chopper1969 #6 Отговорено 12 Октомври, 2007 Може ли да е нещо по елобурудването което да дава дефект като се нагрее. На един авер на Мегана като загрее колата му се ебаваше бубината и спираше да бачка нормално, като истинеше и се оправяше-много трудно разбраха че е от нея. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rumen 2 #7 Отговорено 12 Октомври, 2007 Имате ли представа къде мога да търся проблема! Възможно ли е да са нерегулирани клапани или ламда сонда? Ако го закачат на комп. в София в сервиза дали ще си покаже?P.S. Къде мога да намеря някакво техническо ръководство за този модел! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове