Jump to content
asentchernaev

акорд 94 предни шарнири

Recommended Posts

Колата е акорд 1994 европейската. Предстои ми смяна на предни шарнири- горни и долни.Предварителната информация е следната-1. Рециклиране - карат година-две2. Ментета - пак толкова- цени от 32 до 62 лв3. Японски - каквото и да значи това - 60 лв4. На Хонда- 163лв за долен и 560 за горен с носача- тука е ясно.5. На Nipparts Холандия - вътре пак били японски - звучи странно - около 60 лв и горните пак са без носач Всякаква конкретна информация е добре дошла.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нипартс не са лоши и карат като цяло,но за другите уж японски малко са им високи цените мисля.провери ако не се лъжа, но на сивика май са същите(на 5-тата).може цените да са по приемливи.дано съм бил полезен

Мерси много, реших да ми ги докарат от Австрия горни с носачите и долни - на хонда оригинални, като ще е да е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз скъсах един долен от 20-30-40 лева не знам къв беше ... чувството е много неприятно .. цялото окачване пада на джантата :blink: . в 18 чеса на колелото на панаира по време на панаира, трябваше и да се преместя ... не е за разправяне .след това си сложих пак някви за 30-40 лева незнам си какви ... и понеже съм вече опитен в това отношение :lol: - тъкмо щях да ги скъсам пак след има няма 2-3 месеца каране, и отидах да ми ги сменят - с оригинални .. купих ги по време на сервизната кампания с намалението 20% от бултрако ... Съвета ми е никой да не слага фълшиви ДОЛНИ шарнири щото ти пада окачването и си е*ало мамата .. недай си боже да караш с повече 70-80 км извън града - нямаш гума , нямаш спирачки, нямаш серво - страшна работа (аз карах с под 20км) горни слагай каквито си искаш (ако са оригиналните ги възстанови - карат към 20 хил. км. ) , но с долните не прави компромис .. мисли така (мойта също е акорд 94) изкара ли са около 200 хил км. ще дадеш 280-300 лева и ще те карат още толкова дето се вика ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

Долен шарнир никога не се къса при висока скорост.винаги се вади когато караш съвсем бавно.не че съм против смяната с качествени части,даже напротив.моят съвет е ако искаш оригинални,на доби апри поръчай си то САЩ през мен когато правя поръчка.окачването ти е същото като на Прелюд 4-то поколение,така че не се притеснявай че Акорд-а ти е европейски....ето ти линк за горния носач,който се продава комплект:goren nosachинтересното е ,че на това окачване не се вижда долния шарнир,а той е там и би трябвало да може да се избере.моят долен шарнир е с цена под $50,сигурен съм че и твоят ще е толкова ако даже не е същия.иначе може да вземеш и парт номерата от Бултрако на желаните части и да ги въведеш в сайт-а от който поръчвам директно без да ги търсиш.така ще им видиш цените много бързо и ще се ориентираш дали би платил толкова за оригинални части от хонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се възползвам от този каталог за задното окачване и там ми скърца но първо да оправя отпред. Има и един друг проблем, ниските обороти нещо много падат в първия момент около 200 и после се оправят, някой имал ли е подобен проблем. Казаха ми че можело да е грешка в комп а моя майстор каза че не можело да е от него та не знам... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се възползвам от този каталог за задното окачване и там ми скърца но първо да оправя отпред. Има и един друг проблем, ниските обороти нещо много падат в първия момент около 200 и после се оправят, някой имал ли е подобен проблем. Казаха ми че можело да е грешка в комп а моя майстор каза че не можело да е от него та не знам... :)

поздрави за Акорда :) имам същата и много си я харесвам.Окачването мамата :) и аз трябва да смяням някакви накрайници за кормилни рейки че потраква в дупките дясното колело, но си е цифромания ..към 400 пари само за части, и ще видим как да стане тая работа.Това за оборотите - падат и при мене. Има си врътка с която можеш да си ги дигнеш малко - на мен ми ги дигнаха леко щото почти гаснеше Акорда особено като пуснеш климатика и си на газ.А иначе оборотите зависят от компютъра така че пробвай да изключиш акумулатора за малко, после запали и остави да поработи на свободен ход 5 мин. и би трябвало да се стабилизират.Друго странно нещо което забелязвам напоследък е че като ми свърши газта и превключа на бензин и почват да се форсират леко през 3-4 секунди.. ако откачиш тоците и се стабилизират.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно си прав колега прелюд - шарнира се извади .. но повече такива експерименти дали ще се извади само като карам бавно... няма да си правя .. по магистралата със 100 имах чувството че карам на рали швеция върху един метър сняг .... толкова несигурен не съм се чувствал никога... на следващия ден отидох да ми го сменят имаше луфт само на горе, но беше 1 сантиметър. А пък аз се опитвам да предпазя всички да не правят моята гршка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз си я харесвам много и я карам на бензин, казаха ми че точно на този модел двигател не е препоръчително газ, защото горели клапаните или нещо такова.. но това с изключването на акумулатора не го разбрах, за колко време , после да го сложа и да запаля ли, нещо друго има ли което се прави за да се изчистят грешките ако ги има?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изключваш акумулатора при загасен двигател за около минута и после си го закачаш обратно.после палиш и вече не трябва да имаш грешки ако преди си имал такива....но за да се настрои отново ЕЦУ-то май трябва да се остави колата да работи на место докато включи 2 пъти перката и е готова.затова като съвет-направи го това на топла кола,за да не се отчакаш маса време докато загрее и завърти перката 2-та пъти...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...