Jump to content
Guest GGG

възможна ли е замяна на двигател

Recommended Posts

Guest GGG

Колеги, обръщам се към по-запознатите от вас (тъй като се уверих че тук във форума има и богове на тунинга), със следния въпрос:

Може ли да се замени двигателя на Сивик 5 генерация - моят е D16Z7 125к.с. със такъв на Акорд 2000 кубика от 136к.с. Това е "Силовият Тунинг", който аз си мечтая да направя - с оглед на това че за мене лично това е достатъчно "коне" и достатъчно голям запас от въртящ момент при всякакви обороти, а и ако реша един ден да ъпгрейдвам ще имам по-голям старт (ще надувам 2-литров двигател все пак).

Да кажа нещо много важно - колата е Сивик Седан '93год. 4х4 (внос от Австрия), двигател D16Z7, P28 комп. Интересува ме има ли двигател на Акорд 2,0л. или 2,2л., който пасва на мястото на моя двигател (закрепване, тампони), може ли да закачи на моята скоростна кутия все пак аз съм с 4Х4? Кой и къде може да извърши трансплантацията, аз съм от гр.Бургас.

Май ми е много труден въпроса, затова ще съм много БЛАГОДАРЕН за всяка насочваща информация!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Еди Ведър

а стария двигател ще го продаваш ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest darius

Гаро,много си се запалил,ама това не си струва!По добре надуй твойта до към 180к.с. с едно турбо и си готов,иначе ще ти излезе много скъпо.Скоростните кутии са несъвместими с акорда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги,мотора е доста по дълъг.не мисля че изобщо ще се събере

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имаш двигател като слънце,почни да работиш по него и ще се учудиш колко още може да изкара това добиче :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest GGG

Благодаря на всички които отговориха.Мислех че е много по-лесно да се смени целият двигател - вместо да се преустрийва всичко в него - бутала, валове, клапани с пружини, мотовилки, инжектори и ..... 1000 други неща, а после и сложни настройки на компа и т.н. и т.н...... И всичко това при цялата липса на време просо няма как да го организирам... От линка който ми изпрати Е-даниел намирам че В20 ставал без трудности (степен 1 - според инфото на сайта - със стандартни хонда крепежни елементи). Та:Има ли някой идея къде мога да намеря такъв двигатал и кой може да го инсталира в моята колица? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички които отговориха.Мислех че е много по-лесно да се смени целият двигател - вместо да се преустрийва всичко в него - бутала, валове, клапани с пружини, мотовилки, инжектори и ..... 1000 други неща, а после и сложни настройки на компа и т.н. и т.н...... И всичко това при цялата липса на време просо няма как да го организирам... От линка който ми изпрати Е-даниел намирам че В20 ставал без трудности (степен 1 - според инфото на сайта - със стандартни хонда крепежни елементи). Та:Има ли някой идея къде мога да намеря такъв двигатал и кой може да го инсталира в моята колица? :)

проблема е че и б20 трябва да си го намериш със скоростната кутия и да изхвърлиш 4х4-то а и да си намериш такъв , не разчитай после да е по-лесно за подобряване от малкия в-тек ... за малкия всички произвеждат части а б20-ката може да те узори да й намериш даже валове ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сложи едни ковани буталца и биелки и сънувай охлюви :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май няма много съфорумци, които са правили swap на двигател от Акорд в купе на Сивик. :) На запад и на изток не е рядка практика подобна манипулация според това, което виждам в нета. Никой не ти пречи да опиташ - колата си е твоя, но по-добре е да послушаш Емо (1net) и да не се вкарваш в чак такова приключение.

 

P.S.: На каквото и да се решиш трябва да се приготиш за удар под кръста (финансов) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

извинявай за краткия отговор, но нещо не смогвам с времето.двигателя ти има "месо" но не много. При 77.5 бутала ще е точно 1.7л но за над 77мм е най-добре да не го правиш на фабрични ризи.не забравяй че двигателят ти има едно доста слабо място -> биелите (мотовилките) Каквото и да му правиш, гледай да не ползваш фабричните.No replacement for displacement :)така че вобще не подценявам обема, но не се оглеждаш в акордовите мотори, по-скоро пробвай с Б серията. Перфектния вариант е от CR-V със или без втек глава в зависимост от възможностите ти. Личното ми мнение е че без читава потготовка на Б20 блока, поставянето на втек глава е малко рисковано, колкото и примамливо да звучи.Не знам какво да ти препоръчам, особено с това твое изискване за висок въртящ момент на ниски и малкото време което можеш да отделиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...