toyo 8 #1 Публикувано 2 Октомври, 2007 (Редактирано) Здравейте всички,както виждате съм нов.Преди няколко дни се сдобих с мечтания автомобил а именно `91 CRX d16z5. Бях особено приятно изненадан снощи когато на бензиностанцията до мен спря един пич със "Сивик",поздрави ме за покупката и ми каза за клуба.Съответно веднага се регистрирах вече имам повод и да пиша (досега само четох).Имам няколко можеби тъпи въпроса,но това ми е първата Хонда. Нормално ли е когато стрелката,отчитаща температурата позиционирана на таблото стои в средата между "студено" и "горещо" вентилатора на радиатора да работи и то дълго след като изгася двигателя? Попитах колегата "burner" понеже неговата красавица е със кажи речи същия мотор (д16а9) дали и при него е така,и се оказа че и неговата прави така.събирам още мнения за да мога да спя спокойно.Благодаря предварително а другите въпроси после за да може да про4етете и някой друг постинг тази вечер:-)Поздрави Редактирано 2 Октомври, 2007 от toyo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
N_O_M_A_D 4 #2 Отговорено 2 Октомври, 2007 (Редактирано) Добре дошъл в клуба, и честото за покупката. Няма да съжаляваш за това, че си избрал Хонда, и специално рекса като кола. Ще се влюбишв в нея със сигурност . Та по- въпроса ти. Всички двигатели на Хонда са едни от най добтре температурно балансирани мотори въобще. Не се притеснявай от прегряване в задръстването, или при изкачване на планина примерно. Би прегряла само ако има някъкъв проблем. Стрелката трябва да седи точно там където е твоята. За това колко трябва да върти след изгасването на мотора, не мога ти помогна. Моята перка едва вчера я видях да развърта, и то при яко въртене на гуми почти на място. После спря доста бързо. Редактирано 2 Октомври, 2007 от Antony Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JAZZ 0 #3 Отговорено 2 Октомври, 2007 Ха добре дошъл!Нека ставаме повече и повече...... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BENJI_CRX 8 #4 Отговорено 2 Октомври, 2007 стрелката ти трябва да стои малко под половината а до колкото след като си спрял е нормално да ти е работил вентилатора ,но това ако си я разтъпквал по- така Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
toyo 8 #5 Отговорено 2 Октомври, 2007 Здрасти пак , благодарско за отговорите.Проверил съм си водата в разширителния съд- идеално бистра и на максимума.А перката не работи при напълно върнат ключ ами при контакт.Аз просто съм карал и френска кола и си имам навика да очаквам някоя ебавка от към охлаждане.Интересува ме дали тази стрелка изобщо може да мръдне над средата в посока "HoT" или все в средата си стои независимо дали е критично загряла или в норма.Иначе причини за греене колкото щеш.А за темпото на каране несъм я изпитвал сериозно защотото не съм сменил консумативи още и не ми се ще да рискувам толкова , така че може да приемем че се кара нормално.А откъде мога да си взема и клубния стикер да си го лепна и аз на задника на моя "блек рекс". Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #6 Отговорено 2 Октомври, 2007 За да тръгне по нагоре от та където си седи при нормално загрял двигател, колегите казаха че това се дължи на проблем. Проблемите могат да бъдат - развален термостат които не отваря втория кръг - вентилаторна перка която не се включва (при работещ автомобил на място) - или ако е пробила от някъде охлаждащата течност и е намаляла драстично. Тези неща се случват рядко, и се случват ако същите части са много стари, напукани, износени или по някакъв начин външно повредени. При мен перката се включва рядко и за малко. Не е нормално да се покачва, освен може би ако е много горещо на вън и ръчкаш яко на място или на първа като температурата пак няма да се покачи много над обичайното място.Дали най вероятно ти като изключиш двигателя при работеща перка и върнеш на контакт, датчика отчита температура при която трябва да включи перката, но водната помпа не работи за да завърти течноста и така няма как да охлади двигателя (датчика)? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #7 Отговорено 2 Октомври, 2007 Или аз не разбрах или.....един път пишеш:"Нормално ли е когато стрелката,отчитаща температурата позиционирана на таблото стои в средата между "студено" и "горещо" вентилатора на радиатора да работи и то дълго след като изгася двигателя?" а после:"А перката не работи при напълно върнат ключ ами при контакт." Кое е вярното???Перката ти трябва да работи само при контакт Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
toyo 8 #8 Отговорено 3 Октомври, 2007 Карам колата - паркирам - гася и връщам ключа напълно - отново давам контакт без да паля и си чувам внтилатора.Проблема ми не е че перката не работи при изкаран ключ ами че изобщо се включва без да е видяла таз кола кой знае какъв зор , а темературата поне по тва което отчита датчика е точно както казват всички че трябва да бъде - малко под средата.Все тая стана сложно Може би всичко и е наред просто аз несъм и свикнал Поздрави на всички Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #9 Отговорено 3 Октомври, 2007 Пич, не се притеснявай и при мен е така, няма нужда да зориш много колата за да се включи перката, достатъчно е да покараш малко градско Гледай си стрелката да не се качи над средата, качи ли се=проблем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
toyo 8 #10 Отговорено 3 Октомври, 2007 Наред си е машинката Благодаря ви за отговорите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове