Jump to content
Guest dimy

богата смес

Recommended Posts

Guest dimy

днес бях на дино ,че исках да си замеря колата преди подобренията, и излезе следния проблем колата ми даде мах мощност на 5200об и много богата смес слид тези обороти мощноста пада , според човека на стенда това се дължало на проблем в сондите :lol: и колата щяла да вдигне поне още 10-15 коня. :lol:

доколкота разбрах за сивиците мощноста на колелото било с 30 % по малка от мощноста дадена на двигателя заради загубите, при мен разликата е 28%, а по каталог колата трябва да достигне мах мощност при 6200об.

 

 

Публикувано изображение

някой може ли да ми каже нещо по въпроса и каде в сф да я закарам за цялостна диягностика и настройка , ако се окаже , че е само от настройката

Редактирано от dimy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest plamoni

Каде си я замервал(и адреса ако може)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каде си я замервал(и адреса ако може)

хеед91, има го на снимката, на която са показани и стойностите на сместа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

извинявай че не е отговор по темата ;) , ама каде е това ХЕЕД 91(дай адрес), ако правилно съм разбрал там замерват мощност, а много искам и аз да видя реално колко кончета са скрити под капака ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
;) сега засричах малките буквета горе на графиката ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

стига с тоя оффтопик бе хора! Имаше цяла тема с обяснения за ХЕЕД91по темата:Пича на стенда все повече почва да ме радва, ама това за сондите просто не е вярно при хондите. Стъпиш ли и на врата, на ЕЦУ-то му е през оная работа какво показва сондата.като гледам караш 1.4 японка - кофти работа. Намери си регулатор за горивото и ми ела на гости да го настроим за 2-3 часа :blink: или си вземи един час на диното... 1 час ще ти е пре-достатъчен да настроиш регулатора.по-подробно.....За пореден път ви казвам че хондите на високи натоварвания ( газ до ламарината) са фабрично настроени да работят на богати смеси. Ако питаш мен, двигателя ти работи една идея по-богато отколкото бих очаквал. Ама една идея. Сместа ти е около 12 а най-вероятно трябва да е около 13-14 за най-добри резултати.10-15к.с няма да изкараш, но 3-4-5 е напълно вероятно.Тези настройки предпочитам да ги правя от ЕЦУ-то, но при теб това не е вариант поне засега, защото си с един ужасен нов опростен компютър дето половината свят не е чувал дори за него, камоли да прави чипове.Другото което можеш да направиш е да пипнеш делкото малко докато си на стенда, но за съжаление, това ще се отрази и на вървенето при ниски натоварвания и обикновено е в леко отрицателна насока.и последно, загубите на стенда на хеед колкото и да ги смятам при наще коли са около 25%

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

стига с тоя оффтопик бе хора! Имаше цяла тема с обяснения за ХЕЕД91по темата:Пича на стенда все повече почва да ме радва, ама това за сондите просто не е вярно при хондите. Стъпиш ли и на врата, на ЕЦУ-то му е през оная работа какво показва сондата.като гледам караш 1.4 японка - кофти работа. Намери си регулатор за горивото и ми ела на гости да го настроим за 2-3 часа :blink: или си вземи един час на диното... 1 час ще ти е пре-достатъчен да настроиш регулатора.по-подробно.....За пореден път ви казвам че хондите на високи натоварвания ( газ до ламарината) са фабрично настроени да работят на богати смеси. Ако питаш мен, двигателя ти работи една идея по-богато отколкото бих очаквал. Ама една идея. Сместа ти е около 12 а най-вероятно трябва да е около 13-14 за най-добри резултати.10-15к.с няма да изкараш, но 3-4-5 е напълно вероятно.Тези настройки предпочитам да ги правя от ЕЦУ-то, но при теб това не е вариант поне засега, защото си с един ужасен нов опростен компютър дето половината свят не е чувал дори за него, камоли да прави чипове.Другото което можеш да направиш е да пипнеш делкото малко докато си на стенда, но за съжаление, това ще се отрази и на вървенето при ниски натоварвания и обикновено е в леко отрицателна насока.и последно, загубите на стенда на хеед колкото и да ги смятам при наще коли са около 25%

ми тва са графики на купето ми 1.6 16в 105 коня по каталогчето е американско с две сонди и 2 катализатора , сега съм си поръчал изпусквателни колектори 4-2-1 ще взема и резонатор , като идвам на сф ще пратя едно лс предварително да се разберем Редактирано от dimy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И не е лошо да прочетеш правилата, че май е мой ред да играя лошия :blink: 6. Вмъкнатите цитати са нежелателни и при прекаляване мнението ви ще бъде изтрито.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...