Guest dimy #1 Публикувано 29 Септември, 2007 (Редактирано) днес бях на дино ,че исках да си замеря колата преди подобренията, и излезе следния проблем колата ми даде мах мощност на 5200об и много богата смес слид тези обороти мощноста пада , според човека на стенда това се дължало на проблем в сондите и колата щяла да вдигне поне още 10-15 коня. доколкота разбрах за сивиците мощноста на колелото било с 30 % по малка от мощноста дадена на двигателя заради загубите, при мен разликата е 28%, а по каталог колата трябва да достигне мах мощност при 6200об. някой може ли да ми каже нещо по въпроса и каде в сф да я закарам за цялостна диягностика и настройка , ако се окаже , че е само от настройката Редактирано 29 Септември, 2007 от dimy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest plamoni #2 Отговорено 29 Септември, 2007 Каде си я замервал(и адреса ако може) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimy 24 #3 Отговорено 29 Септември, 2007 Каде си я замервал(и адреса ако може)хеед91, има го на снимката, на която са показани и стойностите на сместа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pavle 2 #4 Отговорено 29 Септември, 2007 извинявай че не е отговор по темата , ама каде е това ХЕЕД 91(дай адрес), ако правилно съм разбрал там замерват мощност, а много искам и аз да видя реално колко кончета са скрити под капака Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pavle 2 #5 Отговорено 29 Септември, 2007 сега засричах малките буквета горе на графиката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #6 Отговорено 1 Октомври, 2007 стига с тоя оффтопик бе хора! Имаше цяла тема с обяснения за ХЕЕД91по темата:Пича на стенда все повече почва да ме радва, ама това за сондите просто не е вярно при хондите. Стъпиш ли и на врата, на ЕЦУ-то му е през оная работа какво показва сондата.като гледам караш 1.4 японка - кофти работа. Намери си регулатор за горивото и ми ела на гости да го настроим за 2-3 часа или си вземи един час на диното... 1 час ще ти е пре-достатъчен да настроиш регулатора.по-подробно.....За пореден път ви казвам че хондите на високи натоварвания ( газ до ламарината) са фабрично настроени да работят на богати смеси. Ако питаш мен, двигателя ти работи една идея по-богато отколкото бих очаквал. Ама една идея. Сместа ти е около 12 а най-вероятно трябва да е около 13-14 за най-добри резултати.10-15к.с няма да изкараш, но 3-4-5 е напълно вероятно.Тези настройки предпочитам да ги правя от ЕЦУ-то, но при теб това не е вариант поне засега, защото си с един ужасен нов опростен компютър дето половината свят не е чувал дори за него, камоли да прави чипове.Другото което можеш да направиш е да пипнеш делкото малко докато си на стенда, но за съжаление, това ще се отрази и на вървенето при ниски натоварвания и обикновено е в леко отрицателна насока.и последно, загубите на стенда на хеед колкото и да ги смятам при наще коли са около 25% Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimy 24 #7 Отговорено 1 Октомври, 2007 (Редактирано) стига с тоя оффтопик бе хора! Имаше цяла тема с обяснения за ХЕЕД91по темата:Пича на стенда все повече почва да ме радва, ама това за сондите просто не е вярно при хондите. Стъпиш ли и на врата, на ЕЦУ-то му е през оная работа какво показва сондата.като гледам караш 1.4 японка - кофти работа. Намери си регулатор за горивото и ми ела на гости да го настроим за 2-3 часа или си вземи един час на диното... 1 час ще ти е пре-достатъчен да настроиш регулатора.по-подробно.....За пореден път ви казвам че хондите на високи натоварвания ( газ до ламарината) са фабрично настроени да работят на богати смеси. Ако питаш мен, двигателя ти работи една идея по-богато отколкото бих очаквал. Ама една идея. Сместа ти е около 12 а най-вероятно трябва да е около 13-14 за най-добри резултати.10-15к.с няма да изкараш, но 3-4-5 е напълно вероятно.Тези настройки предпочитам да ги правя от ЕЦУ-то, но при теб това не е вариант поне засега, защото си с един ужасен нов опростен компютър дето половината свят не е чувал дори за него, камоли да прави чипове.Другото което можеш да направиш е да пипнеш делкото малко докато си на стенда, но за съжаление, това ще се отрази и на вървенето при ниски натоварвания и обикновено е в леко отрицателна насока.и последно, загубите на стенда на хеед колкото и да ги смятам при наще коли са около 25%ми тва са графики на купето ми 1.6 16в 105 коня по каталогчето е американско с две сонди и 2 катализатора , сега съм си поръчал изпусквателни колектори 4-2-1 ще взема и резонатор , като идвам на сф ще пратя едно лс предварително да се разберем Редактирано 1 Октомври, 2007 от dimy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
johnyboy 1 #8 Отговорено 1 Октомври, 2007 И не е лошо да прочетеш правилата, че май е мой ред да играя лошия 6. Вмъкнатите цитати са нежелателни и при прекаляване мнението ви ще бъде изтрито. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове