Jump to content
edikoisi

първи тестове на новата машина

Recommended Posts

надявамсе на 6.10 на сликове да падне леко под 14сек ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво Митак CIVIC 4g/CRX 2g Rulzzzzzzzz ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А-а-а :lol: .....Браво бе :lol: Като гледам работата е бая сериозна.Има ли тема в форума дето описва к'во е правено по колата или е тайна :lol: ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest INTEGRA_R

Браво колега покажиим кой сега е НОМЕР ЕДНО.... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ко се оказа сега ,че най добрите бегачки са произведени в годините 1988-1991 .Става въпрос за 4 генерация civic и 2 ра генерация CRX ;) Който има такава честито а на другите пожелавам да се сдобият по възможност по бързо с истинска Хонда ;) Браво Митак ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митак , кви времена даваш сега ;)

има още проблеми за решаване но на нормални гуми 14.7(но повечето поблеми са отстранени вече само да има време са сменя и ЕЦУ-то)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

улалааааааааа :unsure: това олекотен или не?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човече е***ти и хонделата ауууу хонда сивик 4 генерация рулезззззззззз :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

браво продължавай все така и аз да отбележа сивик 4 генерация руууулллз :blink::lol::shock:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

улалааааааааа ;) това олекотен или не?

за съжаление олекотен :D но карам няква странна карта на супер богата смес :D , на предна лява гума излезна че едната накладка е от друга кола и несе връшташе ;) ,и 3 грешки 3,47,48 ми тва е засега което ме спира пак и нормани гуми немога да стартирам на повече от 4000 об/мин сега взех сликове 14ки на 185 и 15на 195 да видим ;)
Не се познаваме, но евала адаш:P пусни клипче със сликовете да видим какво прави и с тях:P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По обстойно инфо :D :D ..........ако може ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По обстойно инфо :D :D ..........ако може ;)

мотор-б16а2,бутала от б166 (компресия 16,15.5,15.5,15),ипускателна 4-1 ,траби на 60мм,смукателен колектор БЛОКС+дросел на 70мм,керамичен саединител +4кг махавик ,двойни пружини на клапаните и разни дребни неща (иридиеви свещи ,олекотени ролки,филтар КиН,бинтове на изпускателя )маф това е за сега .купил съм и валове но те ще се слагат зимата заедно с ЕЦУ-П30 и пос;е мисля да сложим малко кабониви капаци и калници .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

след одстаняването на повечето проблеми днес 13.97 :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И неми бил зарибен хахахах митио от както си взе хонда все спиш в гаража женати ща изхвърли бе :rolleyes: .Но продалжаваи все така :tease:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добро време Мите евала :rolleyes: :thumbs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

след одстаняването на повечето проблеми днес 13.97 :tease:

Д.И.Б !?! :rolleyes: сцепи мрака ... атмосферка а ? не вървели а ? ае честито ... почвай да падаш под 13 :drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с тоя тунинг эа 1,6 времето е супер.Гоуфувете че се фанат эа палците. :rolleyes::tease:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво,колата е направо лудница.Много върви :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам клипа как си напляскал скубито :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво. Според мен само добре напвавен атмосверерен двигател може да достави истинско удоволствие от карането. Ти доказваш тезата ми, че и без турбо стават истински бегачки. Продължавай да дерзаеш. :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

иам вапрос кам теб и аз сам с траби 4-1 и какви бинтове слагаш и каде че нещо не разбрах даи малко савети как да по оправя и моита че сега сам на 0-60 mph 7.2 четварт миля 15.5 без да слагам бутала де да си искарам максимума от това което е в наличност

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, бинтовите , които се ползват за колекторите са термоизолационни / целта им е да намаляват драстично топлината която се отделя от тях в двигателния отсег /.

За такива бинтове се разтършувай в интернет , можеш да си намериш на сравнително ниски цени.

Понеже си попитал и "къде точно се слагат" съм ти прикрепил и снимка , която е от турбо ЦРХ-а на колегата MIYAMOTO / Дидо, кво да напраа , че та ползвам като пример :rolleyes: /

 

ето как и къде :ph34r:

 

Публикувано изображение

Редактирано от Founder

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...