lubobaroto 0 #1 Публикувано 25 Септември, 2007 Мом4ета знам 4е го има някуде но неможах да го намеря. Въпросът ми е:Държи ли ви и на вас по високи обороти като я запалите студена???? При мене проблема е 4е ходих на Карбуратор маистор и тои каза 4е е една 4аст която отговаря за оборотите на празен ход.Смених я и пак го прави.Питам:Дали Д13Б2 има автоматичен смукач тъикато е карборатор и ако е така колко оборота трябва да държи като запали на студена кола??? Мене ми държи 2000 като малко пада на 1 400 и после около 800. Също забелязвам 4е оборотите на едно място са ми ниски и се 4удя дали наистина регулатора на празния ход неее развален(защото си взех 2 ръка). Нека тези които карат карбуратор да споделят мнение.Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dantes 1 #2 Отговорено 25 Септември, 2007 Моята също докато загрее си държи по-високи обороти (около 2000).Мисля че всичко ти е ОК с колата.Смукача си е автоматичен така че споко нали като ти поработи и оборотите си падат до нормално ниво. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest AMD #3 Отговорено 25 Септември, 2007 (Редактирано) Има си автоматичен смукач нищо,че е карбуратор.Оборотите се регулират от две места при топъл двигател от една врътка на карбуратора(откъм купето )а при студен от едно винтче под жилото за газта.Обороти при студен двигател -някъде около 1400-1500 (зависи и от външната темп. )Разрови пак търсачката имаше подобни теми Редактирано 25 Септември, 2007 от AMD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
войводата/cls 3 #4 Отговорено 25 Септември, 2007 За мен нямаш проблем.Точно така е както го описа на 3 степени - 1 към 2000(2200), 2 към 1500(1400) и 3 към 800(900).Нормално е да вдига така оборотите докато е студена и както казаха колегите - ДА има автоматичен смукач.Ако ти гори и някъде към 5(5.5)/100 на дълъг път значи си имаш Д13-ка в пълна изправност .П.С.Когато е много студено оборотите като я запалиш може да стигнат и 2500 да не се притесняваш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
войводата/cls 3 #5 Отговорено 26 Септември, 2007 (Редактирано) По принцип за Д13Б2 ги дават 900+/-50 оборота ама аз мойта съм я нагласил на 1000. Редактирано 26 Септември, 2007 от cls Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lubobaroto 0 #6 Отговорено 26 Септември, 2007 Бате моите поо4наха да падат до последната възможна 4ертичка.Това незнам колко са ама ми се струва малко.Вупреки това сум си правил опит пускам парно до последно вси4ки бутони фарове и т.н. и не си гасне... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest krasimir_01 #7 Отговорено 26 Септември, 2007 При моята е същото малко ти е по-богата сместа евентуално позапушен карборатор затова така ти падат оборотите поне при мен беше така а след като махнах и катализатора паднаха още малко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #8 Отговорено 26 Септември, 2007 един съвет....не разбирам от карбиратори, но НЕ си вярвайте на оборотомерите.Ако имате притеснения че са ви ниски оборотите, отидете в сервиз където могат да правят настройка на аванса. Обикновено стендовете за това нещо могат доста точно да мерят обороти. Та не се очудвайте ако на оборотомера ви показва около 500 а реално за 1000 оборота. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Didko 45 #9 Отговорено 26 Септември, 2007 ... аз мойта съм я нагласил на 1000. Особено за зимата, са идеални! Колкото и да се компенсират товарите, като включиш парно на 3-4, фарове и отопление на задното стъкло, оборотите падат със 100-200, така че 1000 рпм ми се струват тамЪн! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.OFF 539 #10 Отговорено 27 Септември, 2007 "Ши удара ино раму за 1000-та !" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове