bobo21 0 #1 Публикувано 24 Септември, 2007 Здравейте,От 2 години си карам акорда с много високо зацепващ съединител.Вчера обаче за първи път го залових да превърта при рязка газ на 4та.Понеже никога на съм сменял съединител (карах 7г един нисан, но като го взех беше с току-що сменен) въпросите ми са:- има ли някой опит при това положение колко време може да се кара колата?- има ли вероятност да ме остави на пътя?- има ли вероятност да не е за смяна?Благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1057 #2 Отговорено 24 Септември, 2007 Няма такава вероятност да минеш без смяна Така беше и моят на Рекса и изкара година,но по-добре го смени,за да не прецакаш притискателя,може да минеш само с феродов като мен След подмяната ще усетиш коренна разлика Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I-BOY_STZ 12 #3 Отговорено 24 Септември, 2007 Според мен е доста относително колко време може да караш така. Аз като взех моята кола беше на положението което е и твоята сега. Карах я 2 месеца, но почнаха да ми влизат трудно скоростите, не можех да въртя гуми мисля че и разхода се вдига така понеже съединителя буксуваше яко след поредния опит да се изтрелям на моменти Че така де смених го, но и аз се отървах само с феродов диск, незнам колко е карана колата в това положение но във феродовия имаше още хляб и според мен поне още 2-3 месеца каране. Незнам за акорда но на моя автомобил смяната на съединител ми струваше 250 лв Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobo21 0 #4 Отговорено 24 Септември, 2007 Колега с акорд 6 да го е сменял? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest nikolai_fox #5 Отговорено 28 Септември, 2007 Здравейте,От 2 години си карам акорда с много високо зацепващ съединител.Вчера обаче за първи път го залових да превърта при рязка газ на 4та.Понеже никога на съм сменял съединител (карах 7г един нисан, но като го взех беше с току-що сменен) въпросите ми са:- има ли някой опит при това положение колко време може да се кара колата?- има ли вероятност да ме остави на пътя?- има ли вероятност да не е за смяна?Благодаря.смени докато е време - ако продължаваш да караш със буксуващ съединител ще хвърлиш и притискателния диск-съединителя ти и без това няма да изкара още много - акорда е тежка кола- дали ще минеш още 1000км - не е от значение мисля Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobo21 0 #6 Отговорено 28 Септември, 2007 То ясно ама от тогава карам само градско и не съм го хващал да превърта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lyubo 0 #7 Отговорено 4 Октомври, 2007 Конкретно на въпросчетата не мога да ти отговоря, но принципно щом е тръгнал да приплъзва лошо.Сега не знам какъв точно е начина за саморегулиране на съединителя при нашия модел Акорд и възможно ли е проблема да е в този механизъм. При други марки коли саморегулирането може да е от самия съединител, от жилото или при педалите. При нас съединителя е хидравличен така че втория и третия вариант отпадат.Иначе и моя Акорд го карам от 2 години и също така го взех с високо зацепващ съединител, а и е доста твърд. Твоя как е при натискане ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobo21 0 #8 Отговорено 4 Октомври, 2007 Твърд. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido78 0 #9 Отговорено 4 Октомври, 2007 И аз съм с Акорд от 1 седмица, 97г. и моят съединител отделя горе, но е мек. И аз се чудех дали да не го сменя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest bobo21 #10 Отговорено 20 Октомври, 2007 Да завърша темата.Днес си прибрах колата от чичо Омбре със сменен съединител.Показа ми стария, той е оригиналния, който е сложен в завода - беше напълно износен, практическина нула. Колата е на 92к километра.Освен, че най-после зацепва където трябва и педалът е омекнал занчително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове