bigkolio 0 #1 Публикувано 23 Септември, 2007 От 20 дена съм член на семеиството на Honda.Имам "сивиче" 1.3 94 г. D13B2.Къпих колата от София и до Бургас ми излори 5/100.Тук и смених ремъците,маслото и накладките.Проблема е,че почна да ми гори 10/100 извън градско.За градско не съм я засичал но със сигурност е повече.Знаете ли на какво може да се дължи това драстично увеличение?Осжен това не знам къде трябва да стои стрелката на температурата.Моята не се вдига на повече от 1/4. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
johnyboy 1 #2 Отговорено 23 Септември, 2007 Поредния объркан ремък Ако този който ти е сменял ремъка ти каже че всичко е ОК, не му вярвай Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bigkolio 0 #3 Отговорено 23 Септември, 2007 В какъв смисъл объркан ремък?Освен това забравих да титам-понякога държи много високи обороти,дори след продължително каране стигат до 3000,но не го прави много често? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #4 Отговорено 23 Септември, 2007 И Аз мисля че са ти объркали нещо в сервиза, потърси мнения за друг майстор-не ходи пак при същия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bigkolio 0 #5 Отговорено 24 Септември, 2007 За съжаление сега сам прекалено ангажиран и нямям вазможност да посетя сервиза в работно време.Какво точно му е сбъркано на ремъка? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #6 Отговорено 24 Септември, 2007 ^зацепването....виж си и термостата да не е блокирал отворен,щом колата ти не може да загрее като хората.това също би ти вдигнало малко разхода... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikolai_fox 2 #7 Отговорено 24 Септември, 2007 колега зацепена е непраавилно- смени сервиза незабавно - добре пак че не са направили по голяма беля Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stancho 4 #8 Отговорено 24 Септември, 2007 колега наскоро сменях ангренажен ремък и се оказа че предният е бил "прескочил" с един зъбрезултатът беше огромен. преди това нямах такива проблеми като теб но оборотите ми неможеха да стигнат над 6000, а сега ограничителят спокойно си удря на 7 и върви сигурно 2 пъти повече. представям си ако не е само с 1 зъб или нещо по сериозно е объркано при поставянето. не ги разбирам много тия работи, но се надявам от личен опит да мога да помогна. И моят съвет е да отидеш при някой свестен майстор. Аз реших да дам някой лев повече и отидох в ХОНДА, за което никак не съжалявам!Юби - КО ЕООДкв. Горубляне, ул. Самоковско шосе N2 Втелефон 974 48 77gsm 0888 63 46 16там ходих аз, но се запазва час предварителноуспех ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest bigkolio #9 Отговорено 25 Септември, 2007 благодаря ще пробвам в нов сервиз Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
genata 1 #10 Отговорено 26 Септември, 2007 От 20 дена съм член на семеиството на Honda.Имам "сивиче" 1.3 94 г. D13B2.Къпих колата от София и до Бургас ми излори 5/100.Тук и смених ремъците,маслото и накладките.Проблема е,че почна да ми гори 10/100 извън градско.За градско не съм я засичал но със сигурност е повече.Знаете ли на какво може да се дължи това драстично увеличение?Осжен това не знам къде трябва да стои стрелката на температурата.Моята не се вдига на повече от 1/4.на1/4 е нормално! постигнах го след смяна на термостат,датчик за темп. радиатор и др./преди водата завираше/ и разхода ми сега е 5.1/100 при 120 км-магистрала т.е.разхода ти е от ремък или нещо друго-питай колегите! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове