Калоян Кателиев 0 #1 Публикувано 21 Септември, 2007 Здрасти!Току-що ми зададоха интересен въпрос - съществува ли спрей за почистване окисите по блока на двигателя след пароструйка? Някой ако знае, може ли да каже марка, разфасовка, цена, доставчик - ей тия 3 неща? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fanaticeti 0 #2 Отговорено 21 Септември, 2007 Здрасти!Току-що ми зададоха интересен въпрос - съществува ли спрей за почистване окисите по блока на двигателя след пароструйка? Някой ако знае, може ли да каже марка, разфасовка, цена, доставчик - ей тия 3 неща? Миеш си мотора ?/////?????? На пароструйка ??????Ти си голям смелчага Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamo 93 #3 Отговорено 21 Септември, 2007 Е това безконтактното дето използват на автомивките не е ли точно за двигатели...? Доколкото знам преди години го използваха само за миене на двигатели. Сигурно това което използват в момента за миене на колите е същото само че по-слабо...И... кому е ножен излъскан двигател От миене на двигател осен проблеми друго не съм видял.Едно време когато имахме лада откакто я купихме нова и докато минат 12 години да я продадем и минем 400 000 км по двигателя имаше 1 пръст мръсотия, но така и непротече от никъде Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
weapon R 43 #4 Отговорено 21 Септември, 2007 Ето нещо изпитано:Взимате си спрей помпа за по4истване на двигател на някоя серизна фирма,напръсквате обилно,из4аквате и изплаквате с марку4 на слаба струя.Ефекта е поразителен.Вси4ки пластмаси засияват,а алуминия се из4иства до блясък.Но повтарям-вземете си препарат специално за по4истване на двигатели и то на сериозна марка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Road®aceR #5 Отговорено 21 Септември, 2007 Купуваш си Меглио ... пръскаш цялото ДВГ ... един парцал и после с мъркуча изплакваш !И о..блясък ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
weapon R 43 #6 Отговорено 21 Септември, 2007 (Редактирано) Купуваш си Меглио ... пръскаш цялото ДВГ ... един парцал и после с мъркуча изплакваш !И о..блясък ! Разбира се,и това е вариант Но в истинските препарати има добавки които освен 4е по4истват и полират повърхността,я защитават и от окисляване Редактирано 21 Септември, 2007 от weapon R Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Калоян Кателиев 0 #7 Отговорено 25 Септември, 2007 Благодаря за отговорите! Не си мия мотора (посмъртно!). И дедо тъй ме е учил - мотор не се мие, само се бърше. Въпросът ми го зададе колега от клуба на Renault и реших да попитам вас, защото аз не можах да отговоря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rust 5 #8 Отговорено 25 Септември, 2007 (Редактирано) Който го е страх от мечки да не ходи в гората Нали така беше Изолирате слабите места , които могат да създадат евентуален проблем - аларма , делко , снадки разни ... и още квото ви се свиди Миете едно хубаво .... после на слънце всичко да изсъхне добре .... с едно парцалче в ръка доизбърсвате квото трябва и попивате където има вода ... и чак тогава палите . Хондите имат много добра изолация срещу вода ! Разгледайте всяка снадка/букса . Кабелите са изолирани много добре , така че да не може да попадне вода вътре. Все пак при мотора може да стане мокро не само ако го миете .едит : за всякакви неприятни последици от неправилно интерпретиране на казаното от мен , не поемам никаква отговорност Редактирано 25 Септември, 2007 от Rust Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове