Jump to content
Aladin

Мнения?

Recommended Posts

Искам да разбера повече от запознати хора по въпроса,какво не му е наред на този мотор чувам, че имало проблеми при високите обороти, гърмяли глави и незнам си още какво!Моля да пишат хора които имат наблюдения в/у горепосочения мотор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам такъв от март месец, на 200 000км го взех, още не е гърмял ;) Този мотор не е много високооборотен, реже оборотите на 6500-7000 някъде, обаче има доста въртящ момент по целия диапазон на оборотите и е приятен за каране, няма нужда да го ръчкаш все в лютениците. Аз лично съм много доволен и не съм имал забележки. Все пак трябва да отбележа, че ми харчи 300-500мл масло на 1000км, вероятно гумички на клапаните, може и по-сериозно да е, ама за момента не мисля да предприемам мерки, ще пробвам с друго масло, сега е с Репсол на Омбре. За разхода - на моя Прелюд 4 ген. този двигател ми дава 10.5-11.5 градско и 7.5-8.5 извънградско, в зависимост от това дали ползвам климатик и дали ръчкам много.

Редактирано от CyberGene

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Aladin

имало проблеми при високите обороти, гърмяли глави и незнам си още какво!

Който ти го е казал това му кажи да се гръмне в неговата си глава!Сигурно е бил някой почитател на ауди,гоуф и газстанциите......
М даммм аз съм с такъв Прелюд и съм адски доволен от него, странното е че ми го говори човек от форума и затова реших да видя по-общо мнение на колегите!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

момчета,не бързайте с оценките.просто ако има строшен мотор на Прелюд-той винаги е 2.3има си причини за това.но поради тази причина той е набеден за писков.просто другите два мотора са 2.0,който е адски издръжлив(повече от 2.3 ) и 2.2, който с е сглобява на ръка и е най-здравия от всички;)чувал съм от хора,че проблема му бил с мазането и затова имал проблеми.със сигурност знам,че блока на Н23 и на Н22 е еднакъв,но има разлика в коляновия вал и липсват едни пръскачки за масло в полите на буталата,който ги има при Н22.другото което съм чувал и което се връзва със слуха че има проблем с мазането е, че щеката за нивото на маслото не мерила верно или нещо подобно.и заради това моторите оставали с по-малко масло от необходимото и вече наистина имало проблеми с мазането ;) незнам дали е вярно,но като се замисля моя блок е същия и нямам проблеми с меренето на нивото на маслото(или поне аз така си мисля;))но пък досега и не ми е блокирал двигателя.....абе ако е гледана кола,купувай смело и дърпай щеката редовно докато се опознаете с колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нямам дългогодишен опит и наблюдения върху този мотор,но при нас в сервиза има един такъв,който за трети път изтропва биелни лагери.даже предишната смяна им беше преди няма и 3000км.незнам,но си мисля че наистина има някакъв проблем тоя мотор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...