Aladin 0 #1 Публикувано 21 Септември, 2007 Искам да разбера повече от запознати хора по въпроса,какво не му е наред на този мотор чувам, че имало проблеми при високите обороти, гърмяли глави и незнам си още какво!Моля да пишат хора които имат наблюдения в/у горепосочения мотор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CyberGene 2 #2 Отговорено 21 Септември, 2007 (Редактирано) Карам такъв от март месец, на 200 000км го взех, още не е гърмял Този мотор не е много високооборотен, реже оборотите на 6500-7000 някъде, обаче има доста въртящ момент по целия диапазон на оборотите и е приятен за каране, няма нужда да го ръчкаш все в лютениците. Аз лично съм много доволен и не съм имал забележки. Все пак трябва да отбележа, че ми харчи 300-500мл масло на 1000км, вероятно гумички на клапаните, може и по-сериозно да е, ама за момента не мисля да предприемам мерки, ще пробвам с друго масло, сега е с Репсол на Омбре. За разхода - на моя Прелюд 4 ген. този двигател ми дава 10.5-11.5 градско и 7.5-8.5 извънградско, в зависимост от това дали ползвам климатик и дали ръчкам много. Редактирано 21 Септември, 2007 от CyberGene Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Aladin #3 Отговорено 21 Септември, 2007 имало проблеми при високите обороти, гърмяли глави и незнам си още какво!Който ти го е казал това му кажи да се гръмне в неговата си глава!Сигурно е бил някой почитател на ауди,гоуф и газстанциите......М даммм аз съм с такъв Прелюд и съм адски доволен от него, странното е че ми го говори човек от форума и затова реших да видя по-общо мнение на колегите! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #4 Отговорено 21 Септември, 2007 момчета,не бързайте с оценките.просто ако има строшен мотор на Прелюд-той винаги е 2.3има си причини за това.но поради тази причина той е набеден за писков.просто другите два мотора са 2.0,който е адски издръжлив(повече от 2.3 ) и 2.2, който с е сглобява на ръка и е най-здравия от всичкичувал съм от хора,че проблема му бил с мазането и затова имал проблеми.със сигурност знам,че блока на Н23 и на Н22 е еднакъв,но има разлика в коляновия вал и липсват едни пръскачки за масло в полите на буталата,който ги има при Н22.другото което съм чувал и което се връзва със слуха че има проблем с мазането е, че щеката за нивото на маслото не мерила верно или нещо подобно.и заради това моторите оставали с по-малко масло от необходимото и вече наистина имало проблеми с мазането незнам дали е вярно,но като се замисля моя блок е същия и нямам проблеми с меренето на нивото на маслото(или поне аз така си мисля)но пък досега и не ми е блокирал двигателя.....абе ако е гледана кола,купувай смело и дърпай щеката редовно докато се опознаете с колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #5 Отговорено 21 Септември, 2007 нямам дългогодишен опит и наблюдения върху този мотор,но при нас в сервиза има един такъв,който за трети път изтропва биелни лагери.даже предишната смяна им беше преди няма и 3000км.незнам,но си мисля че наистина има някакъв проблем тоя мотор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове