GINDAHOOD 1 #1 Публикувано 20 Септември, 2007 мойе ли някои малко време да ми отдели и да ме светне как мога да я вдигна на около 100 коня моята госпожица? незнам от каде да почна.това с аспуха верно ли е че вдига, спортния филтър и тои ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M_I_T_A_K_A 6 #2 Отговорено 20 Септември, 2007 Намираш си един дросел от Д16А6 или Д16З2 с компа и делкото и отиваш при бате Емо (1net) и си готов. Тези теми за качването на конете ги има в полезни технически теми......а и с търсачката доста неща излизат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #3 Отговорено 21 Септември, 2007 Намираш си един дросел от Д16А6 или Д16З2 с компа и делкото и отиваш при бате Емо (1net) и си готов. Тези теми за качването на конете ги има в полезни технически теми......а и с търсачката доста неща излизат. ;) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #4 Отговорено 21 Септември, 2007 Филтър имам нов(50лв Ractive),3 коня си напред Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Demon 4 #5 Отговорено 21 Септември, 2007 (Редактирано) .......как мога да я вдигна на около 100 коня моята госпожица?.............Здрасти. На този мотор можеш да вдигнеш 3 до 40 коня без кой знае колко много пари. Същевремено си остава икономичен и много динамичен и приятен за каране двигател. Ето ти подходящите теми по въпроса: 1. Спортен филтър, задължително марков да кажем K&N - Относно "спортния" въздушен филтър 2. Колектори 4-2-1 или 4-1 - Въпрос за Колектори и Мощността, Тестът е направен.... 3. Смяната на моно инжекцията с пълен - Как се прави пълен инжекцион на 5ген сивик 4. Слагаш си глава от SOHC Vtec, да кажем от D16Z6 мотор, за такава тема нямам линк. Ако направиш всичко от този списък ще вдигнеш до около 130 коня. Тук се сещам, че не само Vtec главата е решение, Tino си е сложил на този мотор двувалова глава, но не е Vtec. Там обаче нямам представа как се настройва и какви са резултатите и дали е по-добра алтернатива от SOHC Vtec. Но до колкото знам пак върви много добре Е, сега сам реши какво ще правиш на красавицата ти... Успех п.п. Малко се отплеснах, но си мисля, че съм отговорил на всичките въпроси за промени по този мотор. Обърни внимание на тема 2 с колекторите, така може да вдигнеш към 12 коня, а и Драгича е прав, още към 2-4 коня със спортен филтър. Редактирано 21 Септември, 2007 от Demon Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #6 Отговорено 21 Септември, 2007 Демон-е... това което го изброи са 2000лв++ а и ти има6 реални резултати(на дино графиките се вижда).Аз му предлагам на колегата да попро4ете линковете които си му пратил и да ре6и дали да се захва6та Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest M_I_T_A_K_A #7 Отговорено 21 Септември, 2007 Просто няма как без да вложиш някой лев да се получат нещата. Вземай от Драгича филтара и едни колектори 4-2-1 и мисля, че за първо време, докато се решиш да се лишиш от нещо ще те задоволи резултата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GINDAHOOD 1 #8 Отговорено 21 Септември, 2007 тък таме имам някои лев ама за 600-700 лв нещица да си зимам просто сега ми е на нагорнище .Мама ми прави 1 год откато почина и там малко стотинки позаминаха. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GINDAHOOD 1 #9 Отговорено 22 Септември, 2007 (Редактирано) значи 1 во спринцовка да и монтирам.така ли? а след това колектори 4-2-1? а мога ли да я направя V-TEC? това филтърчe-REACTIVE добро ли е. Не вижте наистина смятам да и поробувам на колата си. за да стане малко нервна затова ви питам всички и много съм ви благодарен за помоща и светването в нещата Редактирано 22 Септември, 2007 от GINDAHOOD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
N_O_M_A_D 4 #10 Отговорено 23 Септември, 2007 (Редактирано) Рактива е добър. Аз съм с такъв. Слагаш спринцовката и филтъра, и минаваш вече 100 кончента. Инвестицията не е кой знае колко голяма, а разликата огромна. Освен повечето мощност и въртящ момент подобряваш също така пъргавоста и времето за реакция на мотора. Също така добиваш повече ряс и зверски звук. За да я направиш VTEC ще трябва малко да излезнеш от джобовете. Сменя се компа и главата. Редактирано 23 Септември, 2007 от Antony Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #11 Отговорено 23 Септември, 2007 Сега ти е времето да пазаруваш глава - драгич-а продава цял D16z6 От там кво ли не можеш да лапнеш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Demon 4 #12 Отговорено 24 Септември, 2007 ........ За да я направиш VTEC ще трябва малко да излезнеш от джобовете. Сменя се компа и главата. Само главата, ECU-то се сменя заедно с инжекцията. Драгича е прав, като написа, че изброих 2 бона в онзи списък по-горе, но исках да изреда всичко което може да се направи и колегата да си преценява и избира. Моето мнение също е, че инжекцията за тези пари вероятно може да се смени. А дори и без филтъра, тя ще вдигне повече от 10 коня Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prince of sound 1 #13 Отговорено 24 Септември, 2007 Колеги понеже и аз съм запален много в тунинга и скам и аз моито д15б2 да стане 200кончета.Кажете каде да ида да минаправат спринцовката и да си сложа като този хубавия чип (Hondю) кадето е с негоМного ще съм благодаренТова е за сега.АААааа забравих и аз се бях засилил да слагам охлювввче,наистина ефекта е ужасно здрав,но и финансово е добре.Но все пак всичко по реда си!Ще има и охлюв скоро!Парво спринцовка! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondю 41 #14 Отговорено 24 Септември, 2007 Колеги понеже и аз съм запален много в тунинга и скам и аз моито д15б2 да стане 200кончета.Кажете каде да ида да минаправат спринцовката и да си сложа като този хубавия чип (Hondю) кадето е с негоМного ще съм благодаренТова е за сега.АААааа забравих и аз се бях засилил да слагам охлювввче,наистина ефекта е ужасно здрав,но и финансово е добре.Но все пак всичко по реда си!Ще има и охлюв скоро!Парво спринцовка!1Net /Емо/ е твоя човек. Разговаряй с него / да не му ставам рекламен агент/.А иначе 200 коня за д15б2 със сток карантии мотор е прекалено висока цел. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове