pesho2 0 #1 Публикувано 19 Септември, 2007 Не беше ми се случвало - както си карах паднаха от 800-900 до 400-500, естествено светнаха лампите за налягането на маслото и че не зарежда акум. И тя угасна. Непрекъснато.Един приятел-авто специалист включва и изключва разни датчици и каза че може да се откачат клемите на акъум. и да се съединят на късо, за да се оправят оборотите. Някой ще каже ли нещо с неприятния дефект - гасне ми по светофарите . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamo 93 #2 Отговорено 19 Септември, 2007 Един приятел-авто специалист включва и изключва разни датчици и каза че може да се откачат клемите на акъум. и да се съединят на късо, за да се оправят оборотите. :P :P Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #3 Отговорено 19 Септември, 2007 Колега, за съжаление само майстор на място може да ти помогне. Напиши си в профила от къде си, за да знем на къде да те опътимили по някакъв друг начин трябва да ни дадеш повече информация.Само малко искам да изясниш нещо... колата ти директно гасне май, а не първо да падне на 4-500обикновено ко около 200-300 оборота двигателя не изгасва и ЕЦУ-то успява да се оправи. В тези ситуации зареждането на акумулатора не светва.. най-много да примигне маслото. НО, да паднат на 4-500, да светнат лампите и тогава да изгасне - нещо не ми се връзва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #4 Отговорено 19 Септември, 2007 за софия, мястото е ясно - Омбреза враца има доста колеги там които могат да хвърлят едно окоаз за момента млъквам щото нямам никаква идея какво се случва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове