ilia.iliev 0 #1 Публикувано 17 Септември, 2007 Здравейте фенове!Изчетох темите за празният ход във форума, четох документацията на Honda UK, четох и насам-натам из нета - и не и не...Проблема с D14A8 PGM-I е следният:Миналата зима, сутрин на студено ми се случваше да запаля и оборотите се вдигаха на 2000 и при първото им падане започваха да играят 800-2000. Изключвах двигателя и палех пак и проблема вече го нямаше - и така доста често. Та докато се наканя да я изследвам и стана топло и проблема съвсем изчезна...Но наскоро нешто взе да дрънчи откъм двигателя - на метал и се оказа шайбата, която върти ремъците. Смениха ми я заедно със шпонката и спря. После смених ангренажния ремък, ролката, бензиновия филтър, въздушния филтър, свещите...И ПЕТ ДЕНА след това ПРОБЛЕМА С ПРАЗНИЯ ХОД СЕ ПОЯВИ ПАК - Изключих и запалих пак - изчезна. ДВА ДЕНА СЛЕД ТОВА СЕ появи пак и вече не изчезваше. После спряха да играят оборотите и седяха на 1500, после взеха да седят на 2000. Като карах Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slus4o© 26 #2 Отговорено 18 Септември, 2007 Както го описваш ми звучи на запушен Катализатор, но като гледам всичките извършени от теб действия се съмнявам да не си го проверил.На един приятел като му се бе запушило и яко дрънчеше от керамичната ватата вътре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikitooo 10 #3 Отговорено 18 Септември, 2007 Както казва slus4o провери си катализатора (ако не си го проверил). На шурия Аудито така дрънчеше и се оказа, че една от питите (керамичните) вътре в катализатора се бе отлепила. Дрънчеше много яко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J&D 1 #4 Отговорено 20 Ноември, 2007 Колега, имам същия двигател.Реши ли си проблема и как.Просто за информация, че никой не е застрахован от подобни неприятности. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове