Jump to content
manniakk

Ограничител на оборотите

Recommended Posts

около 7200 оборота е

това значи ли 120 на 2-ра и хоп? Редактирано от nicki

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Honda_Civic_LSI_1.5_16V

около 7200 оборота е

Моят d15B2 на 7500 удря ограничителя :) а на газ я нямам тая екстра,но не мисля и да го пробвам хахахаххаа :):cool::):cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Палиш колата, изчакваш да загрее, натискаш на място гаста до дупка и гледаш на колко ти изключва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз бях се чудил каде е точнозащото съм влизал на 7 но не съм чувал да ми удари прекъсвач,може да не ми е стигнало с малко около 7.200

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля че е на около 7.200,но ние с D13-ките какво да кажем освен - газим яко в лютеницата !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Палиш колата, изчакваш да загрее, натискаш на място гаста до дупка и гледаш на колко ти изключва

Така кола не се мъчи на празен ход НИКОГА,като искаш да я пробваш излизаш на магистралата и 1-ва колкото и душа има :) но напразен ход пак казвам не е хубаво да се форсира и то чак в такива критични обороти :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest SOHC VTEC-E

7200 е на 100% ... аз изкам да питам как да махна това и дъли ако го направя на 8 000 примерно ще ми е проблем че едно БМВ 320i 2004г ми се опира с малко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7200 е на 100% ... аз изкам да питам как да махна това и дъли ако го направя на 8 000 примерно ще ми е проблем че едно БМВ 320i 2004г ми се опира с малко

Абе човек вземи си оправи колата първо,че тогава мисли за гонка с БМВ-то,а и какво значение има дали ще те дръпне или не.Ти 100% караш по-добра,по-красива,по-здрава кола от него.Това е важното!!!БМВ съм казал ново от магазина,такива употребявани не мерси :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като си махнеш ограничитела най много да си преебеш колата. поне за мен няма смисъл в 8000 да я караш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest al3x

е тя си е стигнала максималния въртящ момент когато трябватака че и до 9 да е цепиш няма да има голяма файдаосвен пак да е вкараш в сервиза :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ае щях да го дръпна ако имах по хубави гуми ... пак оня си има блокаж ама с една броня ме изтегли много дразни така

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o©

Така кола не се мъчи на празен ход НИКОГА,като искаш да я пробваш излизаш на магистралата и 1-ва колкото и душа има :) но напразен ход пак казвам не е хубаво да се форсира и то чак в такива критични обороти :)

колега кога се товари повече двигателя? На скорост или на празен ход?

като краен вариант, питай момчетата с турбинките кога за последно са трошили двигател на празен ход и високи обороти :)

 

Принципно е така, но май най-полезното за колата е форсаж

докато колата се движи по инерция, защото тогава има въздушно обдухване :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе човек вземи си оправи колата първо,че тогава мисли за гонка с БМВ-то,а и какво значение има дали ще те дръпне или не.Ти 100% караш по-добра,по-красива,по-здрава кола от него.Това е важното!!!БМВ съм казал ново от магазина,такива употребявани не мерси :)Опс, колега успокой се малко.БМВ 2004 е наистина много кофти кола заеби.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят d15B2 на 7500 удря ограничителя :) а на газ я нямам тая екстра,но не мисля и да го пробвам хахахаххаа

хм при редлайн 6500 на Д15Б2 дали е наистина на 7500 прекъсвача? що си мисля че е към 7000 че и преди това - обикновено към 400 оборота след редлайна е прекъсвача...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

д15б2 е между 6800 и 7200 но ако питате мен, никой не може да каже със сигурност. Оборотомера е бошлаф работа :)Слусчо, на празен ход е толкова малко натоварването на прекъсвач че вобще не ти трябва обдухване. Имаш налягане на маслото, имаш охлаждащ капацитет ( дори на 5ген :) ) така че спокойно си търсете прекъсвача на място :P Ако се строши на място, със сигурност няма да издържи да го пробвате на 3-та или 4-та .. а на тези предавки си е опасно да трошиш двигател :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

малка поправка, ако сте карбуратор или сте с газова, никога не си търсете прекъсвача че около 9-10-11 хиляди оборота някоя биела може да ви се разсърди само заради сверските ускорения :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят d15B2 на 7500 удря ограничителя :o а на газ я нямам тая екстра,но не мисля и да го пробвам хахахаххаа

хм при редлайн 6500 на Д15Б2 дали е наистина на 7500 прекъсвача? що си мисля че е към 7000 че и преди това - обикновено към 400 оборота след редлайна е прекъсвача...
ами само си мислиш така ми се струва.Колата все пак си я карам аз и спокойно ти го казвам че на 7500 ми удря ограничителя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...