Jump to content
stoichokolev

Сивик - гори масло, и то много :(

Recommended Posts

Здравейте!Имам отново проблем с моя Сивик (1.6, 113к.с., 95г., 4врати) - гори масло и то в големи количества.Преди време закъсах на път за София - изхвърли водата. Оставих я в Пловдив на сервиз - оказа се 1 съединение, но според "майсторите" правела налягане и гарнитурата трябвало да се смени. Отвориха я, смениха гарнитура, гумички и т.н. Затвориха я, но като я запалиха отзаде димеше яко. Отваряха я пак със съмнения за счупени сегменти - нищо. Преди да я отворят втори път изхвърляше масло от 1 от цилиндрите към ауспуха. Всяка част на двигателя според тях беше изрядна и в идеално състояние. И така - взех си колата. Но не бяха зацепили ремъците и затова посетих Омбре - колата литна след това. Но радостта ми трая кратко, докато ми светна лампата за маслото и осъзнах, че гори масло. И така... Преди 2 седмици долях 2-3 литра за 2 дена. До тогава използвах наливно 10х40, но в Ямбол нямаха такова а и беше неделя, затова взех от ОМВ и Шел. Интересно, че след това навъртях 1000км и когато проверих маслото, почти не беше изгорила. После долях малко от първото, което използвах и резултата беше - 300км почти 0.75 литра:) Възможно ли е да има зависимост от маслото (каква марка е или нещо такова), или си въобразявам. Каква може да е причината да гори масло и то толкова, след като като я отваряха всичко вътре беше ок, после в Омбре й правиха диагностика и всичко беше супер. И изведнъж... :) Колко ли пари трябва да приготвя за да я отворят...?!? :)Ако някой има версия моля за помощ. Мерси предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо наливай само един вид масло, а не някъв микс от секви масла ! Имаш немърливо отношение към двигателя като си позволяваш да сипваш масла боклуци.... що се отнася до огромен разход на масло може да имаш прецакани сегменти (не е болка за умиране)... иди на свестен майстор и би трябвало да ти определят от къде произхожда проблема ! п.п Провери за течове от гарнитури и т.н. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gin

Ами - ти сам си видял какво прави кофтито масло. Напълно реално е да го гори ако е смотано.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другото е, че вече си бил при Омбре. Ходи там, обясни ситуацията и той да я оправи ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest chopper1969

Никога не смесвай калпави масла на високооборотен двигател, това да не ти е ГОЛФ :lol: всяка кола почва да гори масло ако е калпаво (както в твоя случай) Съветът ми е да източиш маслото и да го смениш заедо с масления филтър. Купи нещо свястно, например СЕЛЕНИЯ-ГОЛД 10/40, в тенекиени тубички от по 2 л. струва около 11-12лв/л. после я покарай извесно време и ако го гори пак без да си я гонил над 5000 об. ходи на майстор, но не кой да е , а на изпитан, мосля че сам ще се ориентираш...:P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest stoichokolev

Мерси за съветите.Когато смених маслото (точно преди 10000км междудругото) купих това за наливно Мотул 10х40, но явно се оказа нещо друго. В най-скоро време ше сменя маслото и филтрите и ще видя какво ше стане. Дано да спре да гори, че откакто я имам (5 месеца) съм налял хилядарка в безумни ремонти (заради кофти майстори или просто необходимост) и още ч сериозен ремонт хич няма да ми се отрази добре.Ще споделя като видя резултата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CryoGen

как да си изтрия сега поста? получи се някакво дублиране

Редактирано от CryoGen

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за съветите.Когато смених маслото (точно преди 10000км междудругото) купих това за наливно Мотул 10х40, но явно се оказа нещо друго. В най-скоро време ше сменя маслото и филтрите и ще видя какво ше стане. Дано да спре да гори, че откакто я имам (5 месеца) съм налял хилядарка в безумни ремонти (заради кофти майстори или просто необходимост) и още ч сериозен ремонт хич няма да ми се отрази добре.Ще споделя като видя резултата.

колега и мойта красавица гори ужасно много точно този Мотул 6100 10w40 (но не беше наливно, беше си в запечатана туба), и мисля да послушам съвета на колегата chopper1969, карал съм със селения преди няколко години и не съм останал с лоши впечатления от маслото :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gin

Наливен Motul.... това ще да е някаква супер измама. Иначе от прословутото 6100 нямам оплаквания, от магазина на вносителя. Друга тема е че гъстотата не ме кефи и ще я сменя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не му мисли изобщо дали да сменяш маслото-всичко опира до пари, ако се усетиш на време-сумата няма да е голяма :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислех си дали да не ида в най-близкия сервиз за смяна на масло, антифриз, филтри. Но дали да не направя диагностика първо. Надявам се да спе да гори, че ме кефи количката, но все нещо се случва и се ядосвам. Ще пиша ако има резултати.

просто свали свещите и огледай за сифкаво опушване по електродите... ако има, може да се разминеш само с гумички на клапанитеогледай за течове около картера и т.н.мен лично в сервиз ме е страх да оставя да ми барникат по колата ... кой знае на кой новобранец ще я дадат да се учи на нея ... Редактирано от CryoGen

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отваряха я пак със съмнения за счупени сегменти - нищо. Преди да я отворят втори път изхвърляше масло от 1 от цилиндрите към ауспуха. Всяка част на двигателя според тях беше изрядна и в идеално състояние.

 

колега след като си прегрял мотора и изхвърля маслото - най-вероятно имаш спукана глава или бутало ;) , колкото и гарнитури да сменяш, рез ще е същия ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отваряха я пак със съмнения за счупени сегменти - нищо. Преди да я отворят втори път изхвърляше масло от 1 от цилиндрите към ауспуха. Всяка част на двигателя според тях беше изрядна и в идеално състояние.

 

колега след като си прегрял мотора и изхвърля маслото - най-вероятно имаш спукана глава или бутало :P , колкото и гарнитури да сменяш, рез ще е същия :thumbs1:

честно казано и за това се съмнявам. Но когато ч отваряха всичко мина диагностика - главата, буталата (за която плащах отделно) и нямаше проблем. Всичко беше 6. Сега смятам да пробвам със смяна на масло и филтри, да сложа 1 хубаво масло и ще видим.

Ако обаче се окаже, че е нещо сериозно се чудя - имах ч оферта от ч познат да ми намери двигател направо да го сменя.

1 въпрос - може ли на мястото на 1.6л да се сложи 2.0л от Акорд? Някой знае ли?

Мерси:lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...