Jump to content
cK1

проблем в скоростната кутия на прелюд 2.3 на БГ

Recommended Posts

пичове сори за кирилицата ама забравих ;) ама проблема още си стои в моето прелюдче 2.3 !! нещо ми се прецака в скоростната кутия и незнам от какво може да се е получило !! истинският проблем е че като карам на по-високи обороти и немога да жключвам друга предавка.. трябва да изчакам да паднат оборотите на около 2000 и чак тогава мога ;) немога да се пържа ужас ;) яко някой може да помогне неще ще ми е от голяма полза !!П.С. само да кажа че при спряло положение скоростите си влизат перфектно.. имам проблем само когато колата е в движение !! също така не ми исключва от скорост когато е в движение !! също така съединителят ми отделя долу(бая долу) !! искам и да кажа че не ми хърка като превклчючвам предавките.. просто влизат малко по трудно сякаш не съм натиснал докрай съеденителят !! и да ви кажа какво забелязох днеска видях че маншонат на хидравличната помпа(ако така се нарича) който се намира до педала на съеденителят ми е доста омаслен и не съм много сигурен дали това е нормално или дали неможе от там да взима въздух или да не дава достатъчно налягане и да неможе да отделя хубаво съединителят и от там да идва целия проблем !! 10х предварително !! !!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cK1

Братлета дадах на един приятел да пише за проблема със скоростите с моя акаунт, че нещо не можеше да се регистрира .. Но айде няма ли някой с повече акъл от нас двамата :) защото сме пациентчета, а човека е млад фен на марката нека да не го разочароваме .... Аз предположих, че може да са някъкви синхронизатори или нещо подобно защото влезе ли един път лоста няма проблем колата си върви и до високи обороти .... проблема е само когато трябва да се сменят на повече от 2000 оборота или когато трябва да изключиш от високи обороти и се изразява в това че просто не можеш.. няма хъркане или поне не е толкова изразено. Значи най-образно си представете, че искате да включите на 1-ва като се движите с над 20-30 км. ... по същия начин лоста на скоростите не иска да влезе и при другите предавки ????!!!??? Ако е синхронизатор ... те ремонтноугодни ли са ?????? могат ли да се заменят само синхронизатори или те вървят със цялата скоростна кутия ???? или пък може ли да е от хидравличната помпа на съединителя изобщо ниакава представа нямаме ... То е ясно че ще се ходи на майстор ама поне елементарна подготовка ??? Благодарим предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

май сам си си отговорил на въпроса, а именно че имаш теч от попмата на съединителя. Затова ти се налага да натиснеш до долу и най-вероятно и за това не можеш да изкараш предавката... двигателя ти е все още зацепен към кутията. Пробвай докато го оправиш да преключваш без съединител :) изкарването на предавка е лесно.... караш си, напъваш леко лоста и отпускаш газта - лоста много лесно ще отиде на неутрална. Вкарването на следваща предавка също става лесно след като уцелиш оборотите при които да бутнеш лоста :)а между другото, би трябвало и да ти губи спирачна течност, та имай едно наум че скоро съвсем може да останеш без съединител.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

домо аригато инет :)Обаче аз със акорда съм пукал маркуч на хидравликата на съединитела (имало е постоянно сълзене) и при мен се получаваше следното:както си карам безпроблемно и при поредното натискане на съединителя педала просто "залепваше" за пода, при което аз го издърпвах , припомпвах и продължавах...Ако пък резервоарчето за ДОТ4 е загубило повече течност тогава не искаше да се качи горе ами пак си падаше долу - тогва просто доливах още течност и същата процедура - дърпам педала, припомпвам и съм готов И така докато смених маркуча :)НО на прелюда на това братле си имаше течност ?? проверих я деа не знам .. ама знае ли се знае ли се

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, точно така е, но ако системата губи мнооого малко течност и засмуква помалко въздух педала може и да не пропадане само омазненото ме навежда на тази мисъл ами и "неизключването" на предавките което мисля че означава само не отцепен съединител.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) - баси сигурно си прав :) има логика ... и ако е това ще е много готино, че пичагата тука сънува едни кошмари със скоростни кутии ..... 10х още веднъж пък после ще даваме отчет, за да попълваме базата данни със челен опит :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...