zhivko 0 #1 Публикувано 5 Септември, 2007 Чудя се по какво се различават,различните цветове пружини и амортесори,всъщност не толкова, но ме интересуват има ли точни параметри според цвета в милиметри.Предполагам цветовата гама означава определена твърдост най-вероятно.И по-точно защото , моя акорд купе е с зелени пружини и амортесори и е свалян с 35мм.след което е защитил тюфф в германия.Ще се радвам на мнения. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
element 4 #2 Отговорено 5 Септември, 2007 И аз за зелени незнам, Живко ...абе...ти сигурен ли си,че брат ти е бил трезвен като я е оглеждал? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zhivko 0 #3 Отговорено 5 Септември, 2007 Ми не съм въобще сигурен,най - вероятно предишният собственик е ходил на кръжок по изобразително изкуство,голем майтап Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
N_O_M_A_D 4 #4 Отговорено 5 Септември, 2007 Жълтото Кони се регулира, а червеното не. За зелено не съм чувал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest p0nka7a #5 Отговорено 5 Септември, 2007 Чудя се по какво се различават,различните цветове пружини и амортесори,всъщност не толкова, но ме интересуват има ли точни параметри според цвета в милиметри.Предполагам цветовата гама означава определена твърдост най-вероятно.И по-точно защото , моя акорд купе е с зелени пружини и амортесори и е свалян с 35мм.след което е защитил тюфф в германия.Ще се радвам на мнения.Моето ВТИ е с жълто КОНИ и е адски твърдо возил сам се и с червено но определено жълтото е адски тврдо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest icko #6 Отговорено 6 Септември, 2007 weitec.de Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zhivko 0 #7 Отговорено 6 Септември, 2007 Мерси много колега сега вече разбрах за какво става въпрос. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rust 5 #8 Отговорено 7 Септември, 2007 съжалявам, че в темата на колегата, но да не отварям нова. Значи дойде ред да сменям предните амортисьори, че е мн зле положението. Спрях се на жълто кони и се надявам да не е чак толкова твърдо, че да не се седи в колата . Въпроса ми е с какви пружини да го комбинирам? колата е 5 ген сивик. И колко мм сваля колата/ако изобщо я сваля де/ понеже сега както ми е изпуснал единия амортисьор и гумата се удря в калника...даже го изкриви И още едно въпросче /не много по темата/ Горе долу ако някой знае да ми каже колко ще ми излезе да сменя всички тампони на предницата. И заслужава ли си да ги взимам оригинални или голяма част мога да взема от Шиков ?Мерси предварително Жълтото си е доста твърдо . Червеното е нормално. А относно височината - можеш да си я регулираш както искаш . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #9 Отговорено 8 Септември, 2007 Към 300 лв ми излезнаха всички тампони и накрайници , НО без големите тампони Те са по 60 лв от Шиков Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове