Jump to content
Hronos

Отново организиране на Дино ден

Recommended Posts

Guest 1net

пращайте ми лични с и на мен.. само си напишете имейл и номера на колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rust

Добре , а как бихте обяснили данните от този сайт : http://www.rri.se/index.php?DN=29&List=C-LТук няколко хонди гледам са ги мерили на дино , всички сток .... и все дават около 10% загуба ! Какви са тези 20-30% се чудя !?!?Стенда ли е друг , наш'те хонди много ли са умрели вече .... не знам ....

Редактирано от Rust

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре , а как бихте обяснили данните от този сайт : http://www.rri.se/index.php?DN=29&List=C-LТук няколко хонди гледам са ги мерили на дино , всички сток .... и все дават около 10% загуба ! Какви са тези 20-30% се чудя !?!?Стенда ли е друг , наш'те хонди много ли са умрели вече .... не знам ....

Най-вероятно стенда е така настроен , че директно да пресмята и загубите и да дава директен резултат след замерването , няма да се очудя , дори и ако вкарваш , че имаш спортен съединител , олекотен маховик и такива ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четох в една статия доста научно обяснено, с формули и обосновка, че 15% е дори прекалено голям коефициент на загуба при такъв тип стенд - с валци и измерване на гумите. Така че според мен просто трябва да се примирим, че на колите ни са "умрели" няколко коня с годините и толкова :P Не е голяма трагедия. Имайте предвид, че фабричните данни за конете са винаги измерени на специално подбран тестов двигател при оптимални условия. Обикновено при серийното производството параметрите не са чак такива и колата фабрично излиза с по-малко коне. Освен това конете с възрастта си умират, това е ясно - сегменти, компресия, освен това зависи от бензина, с който се кара, аванс, състояние на филтъра, масло на двигателя и скоростната кутия, охлаждане, въздушен поток, изпускателна система и т.н. - изключително много са факторите, при това са все такива, че няма как нещо да се подобри от само себе си, може само някое от тези неща да се влоши и да паднат конете :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CyberGene

цифрите не играят роля , ако ви кефи как ви върви колата и ви задоволява , значи всичко останало да не ви пука :P

По-добре не може да се каже :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много е лесно да се обясни с това че колите са загубили кончета , но се замислете дали числата който давате на пистата са тези които са написани в книжката ? ... за моята кола за момента са с 0.2-0.5 по ниско от показанията на производителя и това е с пълна газова бутилка , а не с олекотяване :rolleyes: ... загубите от гуми , диференциали , скоростни кутии и т.н. са наистина зверски ... не се бъркайте по цената на стенда - тия стендове , дори и най-евтините имат клас на точност под 2% , просто защото не е много сложно да се направи стенд с такава точност , но цената за по-висока горна граница расте главоломно - т.е. тоя стенд може да е ограничен до 500 коня и да не може да измери нищо нагоре - това е по-сериозния проблем , който за щастие не ни касае за сега :dry: ае със здраве

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.П. 20% както винаги съм казвал си е съвсем културно за 4х4 ,а автомат с 4х4 можед а отиде далеч отвъд 25%

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,анализирах резултатите които видях от диното. Не са ви лоши резултатите и по моите сметки излиза, че почти всички давате 25% загуби и нито един по-малко. Това ми се вижда съвсем нормално за такъв тип динамометър. Наистина има уреди с 10% загуби, но това е диното на Ники Златков в Проспийд и е съвсем нормално. Чувал съм, че диното на динапак е едно от най-точните в света. Нормално е да получавате още 15% загуби и те се дължат на триенето на гумите с валците. Но всъшност това не е най-важното, причината да ги има тези уреди е, че те помагат да се настроят добре автомобилите след промени (тунинг) и дават едни много хубави сравнителни данни при промени и пренастройка. Сметнете си резултатите от уреда X 25% и ги съберете с мощно

Редактирано от Demon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз пък си говорих с един човек,който е навътре с тунинга на коли и е направил доста такива.споменах му за стенда на Хийд и ми разказа,че мерили едно БМВ там и дало някакви резултати...след това 3-ма се облегнали на задния капак на БМВ-то и дало съвсем други резултати.....затова ми каза да не се впрягам просто защото тези стендове не могат да възпроизведат истински работните условия на автомобилите ни.той самия доколкото разбрах има повече вяра на диното на Проспийд...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
аз пък ѐ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хора , това за което са предвидими загуби и както се вижда са що-годе равни за всички коли => лесно могат да се изчистят софтуерно !!!по-скоро хората не могат да си ползват стенда още ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Софтуерът няма как да знае дали гумите ти са нови или стари и дали са ти седнали 2-ма човека на капака или не. Идеята на тези стендове е да измери мощността, която поемат валците. И както беше обяснено - идеята е всъщност да направиш различни измервания, при които да си сравниш кривите с различни видове промени по колата, за да знаеш дали подобряваш или влошаваш, абсолютните стойности тук нищо не значат. Моята кола дърпа много, във всеки случай дърпа повече от старата ми, при това сме ги дърпали и двете коли, със смяна на шофьорите и прочие. Хич не ме бърка дали реално от двигателя излизали 160 коня или 140 коня :P Важното е, че си харесвам вървенето на колата. Разбрах и че с добър филтър мога да кача някой и друг кон :P Какво повече. Да не би някой от вас да си е мислел, че му върви колата, преди диното, а сега да мисли, че не му върви... Толкова е субективно всичко :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...