Jump to content
vartan

Колко милилитра е от минимума до максимума на щеката за масло

Recommended Posts

Преди няколко дни се замислих за това и ако някой знае да каже :plane: .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Аз все си мислех че е малко примерно 100 мл.

Обаче като ми се е налагало да сипвам от минимума до максимума
на мен лично ми излиза нито по-малко нито повече от 500 мл. :plane:

Грешката не е у мен защото тогава мерих 10-тина пъти преди,
по време на наливането и след като се стече че даже и на другия ден


ПС Ако някой има заводска данна и за мене ще е интересно колко е баж с точност :plane:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не съм много сигурен но маи е 700

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не съм много сигурен но маи е 700

Някои казват, че е литър, но и на мен ми се струва, че е 700-800мл! Ако някой е чел, точно колко е - да казва!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rammkopf

Хора, я се разберете кой на каква Honda го отчита, щото май за различните модели взе да варира между 500 и 1000 вече. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе вие защо си наливате масло до MAX-а :lol::( Нормално е маслото да е по средата между MIN и MAX

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе вие защо си наливате масло до MAX-а :(;) Нормално е маслото да е по средата между MIN и MAX

аз наливам на макс когато ми гори ;) за да не спирам през 2 дни да наливам, даже малко над макса слагам ;)да си има да си гори количката и да не я мисля :lol:btw колегата беше питал за това дали някой знае с ТОЧНОСТ, но ние му задръстваме темата с предположения :(и аз предполагам че е около литър

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво лошо има като се налива до максимума нали е позволено до там :( , а по темата някой да има други предложения :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest hEka

за 6г хеч. Д14А4 от долната точка до 2-3мм под горната граница където по принцип трябва да се държи нивото на маслото е 700мл.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе вие защо си наливате масло до MAX-а :(:( Нормално е маслото да е по средата между MIN и MAX

А какво става всъщност, ако маслото е повече?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе вие защо си наливате масло до MAX-а :(:( Нормално е маслото да е по средата между MIN и MAX

А какво става всъщност, ако маслото е повече?
семеринги може гарнитурка и др работи особено ако обичаш да ръчкаш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моята щека е около 400-500мл.-не повече. Не трябва да се налива над отметката щото може да направи бели с двигателя. Ако е повече-двигателя си го изяжда бързо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моята щека е около 400-500мл.-не повече. Не трябва да се налива над отметката щото може да направи бели с двигателя. Ако е повече-двигателя си го изяжда бързо.

А ако е на максимума , кво лошо ли е.Аз мисля че ако е било лошо те да са направили чертата на максимума да е по-надоло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те хората са го написали, ама кои да го про4ете...? Винаги между (минимум и максиМУМ)а ако хонди4ката гори масалце, нешто не е наред с мотор4ето. На моята от три години, несам доливал капка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз наливам над максимума, познавам и други хора които карат с повече от максимумакарат си колите от годининито са им изпопадали буталата в картера нито горят масло, нито нищонякой ако каже точно какво се случва при по високо на нивото, и то да го каже с точност това което се случва, ще си наливам на междинно нивоне искам да прозвучи като заяжданено следващия колега който напише "ще ти заминат сегментите и гарнитурите"ще получи автоматичния въпрос "КАК?"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде де никой ли незнае с точност :) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на един сеат бяха наляли над максимума доста и стана еднааааааааа- семеринги гарнитури хич не му бе смешноп.п.и аз съм карал мойта малко над макса

Редактирано от pit

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на един сеат бяха наляли над максимума доста и стана еднааааааааа- семеринги гарнитури хич не му бе смешноп.п.и аз съм карал мойта малко над макса

оглеждах един акорд наскоро, и той имаше същите проблеми, само че не му беше виновно маслото, просто нямаше водаимам в предвид че тези неща си дефектират по 1000 причиникак маслото ще ми скапе семерингите и гарнитуритенякой ще го обясни ли на теория ?за последен път пиша офф топик в темата на колегата и се извинявам че му я пълня с глупости

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... или пък, че има хора с идеята, че знаят повече за колите си от инжинерите - създали я.

колега забавен намек :dry: но като се замислиш, ако човек трябваше да прави само това което "инжИнерите" са му казали, нямаше да има така широко навлезлия Авто Тунинг за подобряване на това което "инжИнерите" са направили ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... или пък, че има хора с идеята, че знаят повече за колите си от инжинерите - създали я.

колега забавен намек :dry: но като се замислиш, ако човек трябваше да прави само това което "инжИнерите" са му казали, нямаше да има така широко навлезлия Авто Тунинг за подобряване на това което "инжИнерите" са направили ;)
Понеже явно държиш много на правописа и терминологията, думата "тунинг" значи "настройване", а не "подобряване". А и не се отнася за нивото на маслото при немодифициран двигател, за какъвто става съпрос в тази тема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... или пък, че има хора с идеята, че знаят повече за колите си от инжинерите - създали я.

колега забавен намек ;) но като се замислиш, ако човек трябваше да прави само това което "инжИнерите" са му казали, нямаше да има така широко навлезлия Авто Тунинг за подобряване на това което "инжИнерите" са направили ;)
Понеже явно държиш много на правописа и терминологията, думата "тунинг" значи "настройване", а не "подобряване". А и не се отнася за нивото на маслото при немодифициран двигател, за какъвто става съпрос в тази тема.
колега, понеже си мислиш че знаеш на какво държа ;) "тунинг" с цел "влошаване" сигурно ще да е нова дисциплина :P (прочети си поста, помисли малко и ще разбереш защо го казвам така)звуча заядливо поради единствената причина, че когато някой ми каже "прави" или "не прави" дадено нещо, искам да ми се обясни защо, не съм от хората който влизат в клетката на лъва само защото някой ми е казал че няма нищо да ми се случи ;) ако ми се обясни защо, то това е друг въпрос , предполагам и че не съм единствения така че по-солидни технически сведения не са от липса на никого :dry:на колегата vartan се извинявам и обещавам да не пиша повече в темата му преди да разбера това което е питал ;)някой друг ако Редактирано от CryoGen

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами на моя D15B2 му долях 1л. от минимума до макса, но и тя си гори стабилно масълце та затова наливам до горе

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едни казват 500 груги 600-700 трети литър.Някой да знае с точност.Мерси на колегите които се изказаха.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз също като колегата с D15B2 наскоро се наложи да доливам 1 литър, защото беше на минимума, но нивото се качи малко над максимума (1мм) ... за това предположих че е под литър ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iceman

А аз се извинявам за правописната си грешка. Гледам да пиша и говоря правилно, а и имам на идея, как се пише инженер. Печатна грешка е било от бързане. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...