Jump to content
Stancho

Civic 1.4 Is

Recommended Posts

признавам си че ползвах търсачката ама нещо резултатите не бяха от най-впечатляващите..та моля колегите с дзверчета като моето (6ген хеч) да споделят малко опит. какви времена давате, кои от популярните БеГачКи сте минавали и тем подобни. аз като все още млад шофьор свиквам за сега с колата ама нещо стартовете ми куцат. пък може и да надценявам възможностите на колата ама едва ли !!! по-скоро мойте възможности :drunk: айде благодарско

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз нямам много опит срещу другите марки , но да кажа поне малко .Голф 3 2.0 гти ме бие убедително .Като времена мерени с g-tech давам :0-100 - 9.2 /на мокро 10.3/400м - 17.8 /но това е на мокро , на сухо още не съм имал възможност да меря/ Колата е със всмукателен колектор от d16z6 ... Тия данни не ги приемай като нещо много сериозно , тъй като те зависят от куп фактори като гуми , джанти , моментно състояние , бензин , шофьорски фактор .... така че могат не малко да варират !Но в общи линии това е .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Rust, 10хе значи определено в задкормилноо устройство е проблема при мен :D ама време да се науча има колкото ти душа сака !!! :drunk:

Редактирано от Stancho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тоя двигател мога да ти кажа , че ако искаш да си бърз не трябва да му позволяваш да слиза под 4500 оборота. Това е защото от 3500 до 4500 оборота има понижаване на върт. момент което доста те забавя ако гониш време. Та цялостната идея е така да потегляш ,че когато вече си зацепил асфалта да си над тия обороти ... :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stancho

незнам дали аз съм толкос съкат ама на брат ми нисана като съм карал сменянето на скорости го правя бързо пък на моята нещо се затруднявам :cool: в петък имам път с майка ми и баща ми към софия и съм си запазил час в сервиза на хонда да ми я прегледат и май трябва маслото на скоростната кутия да ми видят.. някой път мн мазничко и лесно влизат скоростите а някой път доста трудно. и като изцедя първа и втора ми запъне познай как се забавя цялата работа. може 1 сек да е ама то си е много. и така :lol: ще се уча ще пробвам пък може и да се науча :rolleyes: п.п. днес се заядох с едно BMW M5 ама нарочно за майтапа... бахти звука дет извади тая машина като някой american muscle car ама шоу си беше де :rolleyes: покефихме се как ни духна'ай стига съм писал глупости

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rust

Ми то маслото на скоростнаха кутия трябва да се сменя на определено време . Твърде вероятно е никога да не ти е сменяно така ,че го направи . Чел съм из нета ,че някой път след смяна доста по-мазно влизат скоротстите. При мен нямаше разлика , просто защото и преди това си влизаха мазно . Скоростите могат да ти влизат трудно също така ако ти е тръгнал съединителя .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ee приятелю почети малко, образовай се, най-основните работи поне за двигателите трябва да ги знаеш. Без поне малко теория няма как да постигнеш някакво невероятни резултати. А иначе всумакателния е този по който влиза (се засмуква от буталата) горивната смес а изпускателния е този по който излизат изгорелите газове - изпускателния преминава към ауспуха. А генерацията всъщност са изпускателните колекторни тръби от тяхната форма и размер зависи доста работата на двигателя. Затова някои си заместват оригиналните колектори с спортни - със по плавни извивки за по малко съпротивлени на газовете с определена дължина на някои участъци за повишаване мощността на двигателя на определени обороти и т.н.Пак ти казвам малко теаория не е излишна. Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здавей!Аз също карам нонда като твоята.Без излишни увъртания-имам двама приятели -1 с ауди купе 2.0л 115 к.с. а другиа с опел калибра пак 2.0л 115 кс.и двамта ги дърпам-аудито обедителносега на скоро не сме се дърпали -те им бяха много развалени колите:)))/на тозис калибрата му пречиха гумите -сега е с 14 ,но не сме се пускали.Калибрата кам 140-150 започва да ме настига.Та това е-но като цяло ме кефи много ,че с една малолитражка 1.4 успявам да драпна 2.0 литрови мотори-е поне на старта...:)със здраве и всичко добро

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега тва с въртенето на 3-та става само на лед или леко заледен път. иначе на сухо с нашите малолитражки забрави :) на сухо на 2ра върти само в завой. например като взимаш завой на някой голям светофар тръгваш газ и включваш 2-ра с доста газ и рязко пускане на съединител и тя почва да върти. ама проблема е че и спира да завива ами тръгва само напреде ;)и такаиначе на прав път само на 1ва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...