CryoGen 29 #1 Публикувано 27 Август, 2007 как ще се познае че има разлика в компресията на даден цилиндър при махната капачка на маслото? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #2 Отговорено 27 Август, 2007 (Редактирано) При студен двигател ще духа синкав пушек. Но това не е гаранция, предното ми Ауди имаше компресия 5 атм. а не духаше и не гореше масло изобщо защото маслените му сегменти бяха ОК. За да си сигурен-измери компресията. Редактирано 27 Август, 2007 от chopper1969 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CryoGen 29 #3 Отговорено 27 Август, 2007 благодаря колегатова мисля че ми беше достатъчно яснов момента точно нямам проблем от това естествопросто заключиха темата където бях питал същия въпрос ...тъпото е че при хондите на студен двигател много пръска масло като махнеш капачката ...но това не е голяма болка за умиранеблагодаря за отговора все пак Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest CryoGen #4 Отговорено 28 Август, 2007 (Редактирано) е това вече ми хареса като идея в момента на мойта се чудех гумичките или сегментите са заминали благодаря отново само че малко трудно ще налея в определен цилиндър ... за целта трябва да сваля смукателните колектори ...ПП: аз съм практик , правя всичко да работи, но не знам как Редактирано 28 Август, 2007 от CryoGen Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest LORDA #5 Отговорено 28 Август, 2007 на хонда между другото почти не се износват компресионните сегменти а винаги масления така че ако искаш да я пробваш загрей я хубаво и я изрежи трябжа да не пуши сиво отзад ако пуши да знаеш че е прегрята ама вапреки това може още много живот да има Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #6 Отговорено 28 Август, 2007 е това вече ми хареса като идея в момента на мойта се чудех гумичките или сегментите са заминали благодаря отново само че малко трудно ще налея в определен цилиндър ... за целта трябва да сваля смукателните колектори ...ПП: аз съм практик , правя всичко да работи, но не знам как Не бе пич, през свеща с тънка фунийка става да се налее идеално, ти така и така ще развиваш свеща заради манометъра Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CryoGen 29 #7 Отговорено 28 Август, 2007 мислех да си усложня деня и да сваля колекторите за по лесно за какво да ми е лесно след като може и да ми е трудно не съм на вълна коли в момента мерси за съветите все пак колега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове