zippar 2 #1 Публикувано 27 Август, 2007 Някой ползвал ли е VTEC controller, да даде някави съвети евентуално за някоя добра марка? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #2 Отговорено 27 Август, 2007 APExI-наи добрата марка за електроника (VAFC)-витек аир фуел контролер -мисля 4е беше тук даже един авер продава един такъв Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers #3 Отговорено 27 Август, 2007 има и едно под рака апекси нео последния модел! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zippar 2 #4 Отговорено 27 Август, 2007 има и едно под рака апекси нео последния модел!Кой го продава и на какви пари? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #5 Отговорено 27 Август, 2007 Колегата "The PitBull" кара с VAFC питтай него Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers #6 Отговорено 27 Август, 2007 има и едно под рака апекси нео последния модел!Кой го продава и на какви пари?имаш лично ПП: има много спорове напоследък кой е по добър вафц2 или апекси нео преди да купуваш по добре разгледай добре из нета има и разлика м/у вафц и вафц2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 1net #7 Отговорено 28 Август, 2007 А ако някой ми обясни за какво ви е това VAFC.... или някой втек контролер.на тази цена аз или Дарко ще ви свършим пъти повече работа Всъщност не съм много прав. Тези електроники имат смисъл когато за конкретното ЕЦУ не могат да се правят чипове Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zippar 2 #8 Отговорено 28 Август, 2007 аз лично не съм със стандартното ецу, а ползвам ецу на mugen. Желанието ми е да мога да сменям настроийките на втек-а, когато искам да ми включва по-рано, затова си търся втек конторлер. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest 1net #9 Отговорено 28 Август, 2007 това че си с муген ецу не променя нещата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zippar 2 #10 Отговорено 28 Август, 2007 какво имаш предвид, не променя нещата, кои неща? как според теб мога да си променям когато си искам втек включването само чрез ецу-то?с един апекси нео, vafc II или дори само втек конторлер например с потенциометър това е безпроблемно. на мен лично не ми трябват насторйките на air map i throttle point, защото вече са ми оптимизиране от ецу-то, затова се интересувам дали някой ползва само втек контролер, защото да дам 300 долара за Нео-то не си струва като ще ползвам само втек контрола Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
misho 50 #11 Отговорено 28 Август, 2007 (Редактирано) Ами аз съм разглеждал в e-bay vtec контролер , точно с потенциометър за какъвто питаш и беше значително евтин, но това колко е ефективен не мога да дам мнение. При мен промяната на точката на включване на втек-а е смяна на 4ип за - 1 мин работа Ако може да се каже въобще че мойто е витек , ама аз си му се кефя колкото и да е нищожен Редактирано 28 Август, 2007 от misho Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #12 Отговорено 28 Август, 2007 варианта е да се направи двоен чип който може да се превключва в движение.в едното положение втек-а се настройва на оптимални обороти, а в другото положение на много високи обороти. Получаваш 2 позиции: едната за даровито каране, а другата за икономично извънградско.Няма абсолютно никакъв смисъл плавната промяна да точката на включване на втек-а.Това ти дава единствено гъзарийка и нищо повече.Просто изяснявам някои работи, ти ако си държиш на дисплейчетата и врътките, това вече е друга тема, просто се опитвам да кажа че една прилично настроена кола няма нужда от такива "екстри" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Greenwater 0 #13 Отговорено 28 Август, 2007 варианта е да се направи двоен чип който може да се превключва в движение.в едното положение втек-а се настройва на оптимални обороти, а в другото положение на много високи обороти. Получаваш 2 позиции: едната за даровито каране, а другата за икономично извънградско.Няма абсолютно никакъв смисъл плавната промяна да точката на включване на втек-а.Това ти дава единствено гъзарийка и нищо повече.Просто изяснявам някои работи, ти ако си държиш на дисплейчетата и врътките, това вече е друга тема, просто се опитвам да кажа че една прилично настроена кола няма нужда от такива "екстри" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PoweRG 54 #14 Отговорено 28 Август, 2007 (Редактирано) варианта е да се направи двоен чип който може да се превключва в движение.в едното положение втек-а се настройва на оптимални обороти, а в другото положение на много високи обороти. Получаваш 2 позиции: едната за даровито каране, а другата за икономично извънградско.Няма абсолютно никакъв смисъл плавната промяна да точката на включване на втек-а.Това ти дава единствено гъзарийка и нищо повече.Просто изяснявам някои работи, ти ако си държиш на дисплейчетата и врътките, това вече е друга тема, просто се опитвам да кажа че една прилично настроена кола няма нужда от такива "екстри"Можеш ли да покажеш схеми или снимки на този вариант с двоен чип, че ми стана интересно ?Опа намерих го линк Редактирано 28 Август, 2007 от PoweRG Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zippar 2 #15 Отговорено 28 Август, 2007 1net: това с двойния чип и превключването на двата вариянта може ли да се направи на ецу което не е стандартното. моито ецу е Genuine MUGEN N1 ECU 37820 XG5 00N0, това е OBD1. И ако може да се направи, кой може Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
r2d2 6 #16 Отговорено 29 Август, 2007 Лесно може да се изфабрикува джаджа дето да ти следи оборотите и да вкл. Втека и тя да се настройва на определени обороти. Проблема е 4е като го включи6 по рано най вероятно сместта няма да ти е оптимална. Тъй като подаваното гориво е разли4но от това със или без Втек. Според мен ако колата е настроена добре няма смисъл да се пипа то4ката на вкл. защото трябва да е там където се преси4ат двете криви на Мв(със и без Втек). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zippar 2 #17 Отговорено 30 Август, 2007 1net: от софия съм, но колата е в бокса, чакаща различни части, за съжаление нямам гараж в софия и се наложи да я закарам до стара загора, така че в момента е там. Но ще е добре да се срешнем да поговорим. Дай предложение кога и къде? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #18 Отговорено 31 Август, 2007 седмичната среща във вторник на ЕКОтози път ще гледам да съм там че ви изпозабравих физиономиите.. само да намеря някоя русокоска или някой барман да ме докарат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове