Jump to content

Recommended Posts

Някой ползвал ли е VTEC controller, да даде някави съвети евентуално за някоя добра марка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

APExI-наи добрата марка за електроника (VAFC)-витек аир фуел контролер -мисля 4е беше тук даже един авер продава един такъв

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers

има и едно под рака апекси нео последния модел!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има и едно под рака апекси нео последния модел!

Кой го продава и на какви пари?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата "The PitBull" кара с VAFC питтай него :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers

има и едно под рака апекси нео последния модел!

Кой го продава и на какви пари?
имаш лично :rolleyes:ПП: има много спорове напоследък кой е по добър вафц2 или апекси нео преди да купуваш по добре разгледай добре из нета :) има и разлика м/у вафц и вафц2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

А ако някой ми обясни за какво ви е това VAFC.... или някой втек контролер.на тази цена аз или Дарко ще ви свършим пъти повече работа :blink:Всъщност не съм много прав. Тези електроники имат смисъл когато за конкретното ЕЦУ не могат да се правят чипове :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз лично не съм със стандартното ецу, а ползвам ецу на mugen. Желанието ми е да мога да сменям настроийките на втек-а, когато искам да ми включва по-рано, затова си търся втек конторлер.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

това че си с муген ецу не променя нещата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво имаш предвид, не променя нещата, кои неща? как според теб мога да си променям когато си искам втек включването само чрез ецу-то?с един апекси нео, vafc II или дори само втек конторлер например с потенциометър това е безпроблемно. на мен лично не ми трябват насторйките на air map i throttle point, защото вече са ми оптимизиране от ецу-то, затова се интересувам дали някой ползва само втек контролер, защото да дам 300 долара за Нео-то не си струва като ще ползвам само втек контрола

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз съм разглеждал в e-bay vtec контролер , точно с потенциометър за какъвто питаш и беше значително евтин, но това колко е ефективен не мога да дам мнение. При мен промяната на точката на включване на втек-а е смяна на 4ип за - 1 мин работа :)Ако може да се каже въобще че мойто е витек :) , ама аз си му се кефя колкото и да е нищожен :blink:

Редактирано от misho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

варианта е да се направи двоен чип който може да се превключва в движение.в едното положение втек-а се настройва на оптимални обороти, а в другото положение на много високи обороти. Получаваш 2 позиции: едната за даровито каране, а другата за икономично извънградско.Няма абсолютно никакъв смисъл плавната промяна да точката на включване на втек-а.Това ти дава единствено гъзарийка и нищо повече.Просто изяснявам някои работи, ти ако си държиш на дисплейчетата и врътките, това вече е друга тема, просто се опитвам да кажа че една прилично настроена кола няма нужда от такива "екстри"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

варианта е да се направи двоен чип който може да се превключва в движение.в едното положение втек-а се настройва на оптимални обороти, а в другото положение на много високи обороти. Получаваш 2 позиции: едната за даровито каране, а другата за икономично извънградско.Няма абсолютно никакъв смисъл плавната промяна да точката на включване на втек-а.Това ти дава единствено гъзарийка и нищо повече.Просто изяснявам някои работи, ти ако си държиш на дисплейчетата и врътките, това вече е друга тема, просто се опитвам да кажа че една прилично настроена кола няма нужда от такива "екстри"

:blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

варианта е да се направи двоен чип който може да се превключва в движение.в едното положение втек-а се настройва на оптимални обороти, а в другото положение на много високи обороти. Получаваш 2 позиции: едната за даровито каране, а другата за икономично извънградско.Няма абсолютно никакъв смисъл плавната промяна да точката на включване на втек-а.Това ти дава единствено гъзарийка и нищо повече.Просто изяснявам някои работи, ти ако си държиш на дисплейчетата и врътките, това вече е друга тема, просто се опитвам да кажа че една прилично настроена кола няма нужда от такива "екстри"

Можеш ли да покажеш схеми или снимки на този вариант с двоен чип, че ми стана интересно ?Опа намерих го :blink:линк Редактирано от PoweRG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1net: това с двойния чип и превключването на двата вариянта може ли да се направи на ецу което не е стандартното. моито ецу е Genuine MUGEN N1 ECU 37820 XG5 00N0, това е OBD1. И ако може да се направи, кой може :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лесно може да се изфабрикува джаджа дето да ти следи оборотите и да вкл. Втека и тя да се настройва на определени обороти. Проблема е 4е като го включи6 по рано най вероятно сместта няма да ти е оптимална. Тъй като подаваното гориво е разли4но от това със или без Втек. Според мен ако колата е настроена добре няма смисъл да се пипа то4ката на вкл. защото трябва да е там където се преси4ат двете криви на Мв(със и без Втек).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1net: от софия съм, но колата е в бокса, чакаща различни части, за съжаление нямам гараж в софия и се наложи да я закарам до стара загора, така че в момента е там. Но ще е добре да се срешнем да поговорим. Дай предложение кога и къде?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

седмичната среща във вторник на ЕКОтози път ще гледам да съм там че ви изпозабравих физиономиите.. само да намеря някоя русокоска или някой барман да ме докарат :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...