Jump to content
Калоян Кателиев

Въпрос: Swap на D14a4 с D16y8

Recommended Posts

Здравейте, колеги! ;)Мислих, циклих и стигнах до следния въпрос: ако издърпам моето миксерче от коша и реша да го заменя с D16Y8, какво ми е нужно (освен оборудвания двигател)? Така, както си го представям, е нещо от сорта:1. Мотор D16Y8 в комплект с колекторите и ECU (не зная дали изобщо ще пасне на мястото на стария!)2. Генерация3. Съединител4. Спирачки (може да е най-големият проблем)5. Окачване (поне отпред)Моля тунингьорите да се изкажат по въпроса. :) Благодаря ви предварително! :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз само щи кажа че добре си се ориентирал да си правиш бегачка (явно това ти е плана) но ги отмятай нужните неща едно по-едно за да не се окаже че си си купил нещо излишно :blink:освен ако не ги внасяш от чужбинауспех ти пожелавам с начинаниетои като изхвърлиш двигателя ми прати едно ЛС :)btw за спирачките, наскоро ми се наложи да сменям предни накладки и разгледах каталозите на хонда ... и ми направи странното впечатление че дори VTI карат със същите накладки като мойте, което значи че и апаратите и дисковете им би трябвало да са същитетака че не го мисли ... предполагам по запознати колеги ще те информират по точно ;)или просто си вземи някакви custom (brembo или нещо от сорта)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами добре си го решил. За съжаление не съм достатъчно запознат с 6-тите и конкретно с този мотор, и е по-добре да не правя догатки. На мен ми хрумва една малко по-добра идея. Става въпрос за не много по-голяма сума, но много по-добър ефект. B20B блок с глава от B16B. Взимаш най доброто от двата свята. Въртящия момент от B20-ката, и високо оборотната глава на B16-ата. Има и един още по-добър варянт, ама трябват и парички. К24А1/К20А2. Това за паралиите. :) Иначе и аз съм привържаник на Swap-овете, но така наречените франкенщайн. :blink:

Редактирано от Antony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги! ;)Мислих, циклих и стигнах до следния въпрос: ако издърпам моето миксерче от коша и реша да го заменя с D16Y8, какво ми е нужно (освен оборудвания двигател)? Така, както си го представям, е нещо от сорта:1. Мотор D16Y8 в комплект с колекторите и ECU (не зная дали изобщо ще пасне на мястото на стария!)2. Генерация3. Съединител4. Спирачки (може да е най-големият проблем)5. Окачване (поне отпред)Моля тунингьорите да се изкажат по въпроса. :) Благодаря ви предварително! :blink:

трябва ти само Блок с главата ....делкото Ецу-то ...скоростите и съединителя ти стават.....и всичките перифериии.....смукателите и изпускателите стават също но е хубаво да ползваш тия на y8-цата.....а доколкото спирачките и окачването .....еми разликата в окачването при у8 е че има отпреде стабилизираща щанга доколкото си спомням...може и малко по твърди да са пружините ....за спирачките единствено дисковете може да са по големи...но още не съм се сблъсквал с такива....мойте оригинално са като на ВТИ-то....както оригинално си имам стабилизираща щанга ......доколкото се знае карам турбо з6 и още не съм правил модове по спирачната система....и спира много добре колата .....както и по окачването с изключение на койловърите каде сложих наскоро.....но при меене е друго ....аз трябва да го направя а при тебе не е кой знае колко нужно....ако те интересува повече инфо друнни един тел...или на ЛС.....тва е най лесния суап който може да се направи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно спирачките - на D14A4 Хондичките отпред са "обикновени" дискови, а отзад барабанни. Т.е. ако монтирам такъв голям мотор, отпред трябва да сложа вентилирани дискове, а отзад да си прехвърля сегашните предни дискове. :) Проблемът е, че не знам дали е възможна безнаказана подмяна на барабани с дискове - т.е. тези спирачки пак трябва да се калибрират на усилие и т.н. Веднъж разкачени, сигурно трябва да се източи спирачната течност и т.н. Подозирам, че е зверска играчка, ако е възможно да се осъществи. Скоростната ми кутия става със сигурност - тя си е като на Type-R. :) Всички Сивици от 6-та генерация май са с еднакви трансмисии (S40). Съединителят не бях сигурен дали става - май от най-малката до най-големата Civic са все с 200mm?! ;) За пари все още не съм приготвил нищо. Първо ми е нужно да разбера какво ми трябва, после да видя отде мога да го намеря, а парите се докарват. Те май са най-малкият проблем. :)Antony, приятелю, ако можех да се докопам до В16В, просто щях да го взема целия! ;)Бат' miHo, имаш ЛС.CryoGen, колега, ама аз не ща совалка! Искам да мога да си я карам ежедневно с разход ПОД 16/100 градско. ;) 125 к.с. на т'ва купе му стигат. Май ... ;)Благодаря на всички! :blink:

Редактирано от Rammkopf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rammkopf

Колега имай търпение,скоро ще се появи първата д14 витек в Б-я :D

Т'ва нещо е swap-нато, или съм пропуснал нов модел на Honda?! :blink::cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...