Jump to content
delineator

Разлика между 1.5 Vtec-e (90кс) и 1.5 (114кс)?

Recommended Posts

Няма два двигателя 1.5 единия да е 90к.с. а другия 114.VTEC 1.5 е един и е 114к.с. Този дето с 90 е 1.4iS (Д14А4) и не е Vtec.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
тука пишеМоя е 1.5 vtec-e и е 90 коня, а 1.5 vtec e друго нещо, той е 115, ако не се лъжа Редактирано от Slayer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.5 i (114 Hp) http://www.catalog.auto.ru/catalog/cars/card/4415.html1.5 i Vtec-E (90 Hp) http://www.catalog.auto.ru/catalog/cars/card/14055.htmlаз това видях. Не знам кой е Vtec кой не е.На мен ли така ми се струва, но няма 6ген. сивик японки да се продават , а още повече седан :ph34r: В mobile.bg поне няма :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.5 Vtec-e (90кс) е икономичния ви-тек и доколкото знам го слагат в 5г. сивик за други нз.Ако не греша той нормално (под 4000 или 4500 оборота , несъм много сигорен) работи на 12 клапана , един смукателен и две изпускателни.Над определените обороти работи на 16 клапана.Ако греша някой да ме поправи :ph34r: .

1.5 i (114 Hp) http://www.catalog.auto.ru/catalog/cars/card/4415.html1.5 i Vtec-E (90 Hp) http://www.catalog.auto.ru/catalog/cars/card/14055.htmlаз това видях. Не знам кой е Vtec кой не е.На мен ли така ми се струва, но няма 6ген. сивик японки да се продават , а още повече седан :ph34r: В mobile.bg поне няма ;)

Пич ти си написал кой е ви-тек :D .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма два двигателя 1.5 единия да е 90к.с. а другия 114.VTEC 1.5 е един и е 114к.с. Този дето с 90 е 1.4iS (Д14А4) и не е Vtec.

Хм, може да греша...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да прочетох и разбрах разликата.Ето и малко видео как работи VTEC

и нещо което направо ми разлопа сърцето, знам че не е тука мястото но реших да споделя с вас.http://www.youtube.com/watch?v=hzW8ECb5xWkНаистина лудница става след 4,500-5,000 оборота. Простете за душевното излияние :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не грешиш, така си е.Какви конкретно са разликите незнам, но и двата са икономични втеци.D15z1/z3 е с много тесни всмукателни колектори и предполагам и разпределителния вал е правян главно за икономия.D15z6/z8 е по-нов двигател, колектора му е малко по читав за мощност и съм сигурен че от Хонда са променили малко газоразпределението така че макар е икономичен, да не е толкова скопен като предишния мотор.НО и двата двигателя са с икономичен втек.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iceman

Любопитно е, че при англичанките 1,5 преди фейслифта е VTEC-E - 90hp, а след това вече е VTEC 114hp.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...