Jump to content
Guest IVO_Yakimov

пружини

Recommended Posts

Guest IVO_Yakimov
:DИ мам един въпрос.Спортни п р у ж и н и, и л и д а г и р eж а,ако ги режа с колко.Май въпросите станаха дваКогато натискам спира4ка малко по ряско колата завива на ляво и то яко.Нее от гумите.Накладки+дискове 4исто нови само на едно море време :P Редактирано от IVO_Yakimov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По първия въпрос. Спортни. Препоръчвам ти като марка Koni. Това с рязането не си е работа. Има и други варянти. Продават се и скоби за натяgане, но не ти ги препоръчвам. Държат пружината постоянно под напрежение, което скъсява живота и многократно. Можеш и да сложиш и coilover

По-втория въпрос. До колкото знам се режат една навивка.

По-третия въпрос. Предполагам спирачките ти не спитат равномерно. Т.Е. едната страна прилага по-голямо спирачно усилие. Другия варянт е нещо по-ходовата част.

Редактирано от Antony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По първия въпрос. Спортни. Препоръчвам ти като марка Koni. Това с рязането не си е работа. Има и други варянти. Продават се и скоби за натяgане, но не ти ги препоръчвам. Държат пружината постоянно под напрежение, което скъсява живота и многократно. Можеш и да сложиш и coilover

По-втория въпрос. До колкото знам се режат една навивка.

По-третия въпрос. Предполагам спирачките ти не спитат равномерно. Т.Е. едната страна прилага по-голямо спирачно усилие. Другия варянт е нещо по-ходовата част.

:D

В неделя ще идваш ли?Може да поговорим тогава по-сериозно :P

Редактирано от IVO_Yakimov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest burner

Съгласен съм с колегата Antony за Кони-то но все пак да добавя малко и за по-евтиния вариант - рязаните пружини. Принципно можеш да режеш докато ти хареса височината обаче една мека пружина няма да стане твърда от рязане и има опасност колата да почне да "блъска" по дупките. т.е да се сгъва пружината докато опрат витките и. Няма да обяснявам до какво може да доведе това мисля че е ясно. Аз стигнах до 3 одрязан

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

една мека пружина няма да стане твърда от рязане

напротив всяка пружина става по-твърда когато се отрежат витки - за справка погледнето всяко едно ръководство по "машинни елементи"освен това при рязане остава проблема че края на пружината вече не е перпендикулярен на оста и (както са фабричните) и пружината не си ляга добре на мястото.Чел съм че до около -40мм фабричните амортесьори се държат адекватно. По ниско и амортесьора почва да не работи добре и/или да удря както вече ти казаха.За спирачката - мини на реглаж и на технически преглед :ph34r: на техническия преглед измерват спирачно усилие на ляво/дясно колело.личното ми мнение е да не режеш пружините, макар че тази процедура е възможна и не е чаааак толкова опасна ако се прави с акъл и мярка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК.Паритене са голям проблем,но не и малък.Само прожините ли да сменя или и амортесиорите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само прожините ли да сменя или и амортесиорите?

Ако ще купуваш някакви адекватни, ще се наложи да смениш всичко. Редактирано от Antony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само прожините ли да сменя или и амортесиорите?

Ако ще купуваш някакви адекватни, ще се наложи да смениш всичко.
ОК.Много мерси за инфото

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...