Jump to content
tsuchiya

500 Oб. на празен ход

Recommended Posts

беше ок допреди 2 седмици,но след един пробег от 300км. работи на 400 500.Като се эамисля преди няколко месеца понякога ми падаха от 1000 до 200 300 и обратно до 1000,но се оправи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iceman

Айде, написал си Сивик 5 ... разбираме 5та генерация. ДО тук - добре. А сега, на газ ли караш, на бензин ли, климатик имаш ли, през нощта ли става това, като си на фарове и т.н. или без много консуматори и т.н. Иначе като цяло, при по-натоварен мотор в загряло състояние - са си по ниски оборотите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Restless

беше ок допреди 2 седмици,но след един пробег от 300км. работи на 400 500.Като се эамисля преди няколко месеца понякога ми падаха от 1000 до 200 300 и обратно до 1000,но се оправи.

Понеже и аз правех тази грешка - първото деление от нулата е за 500об, и тъй като няма как да видиш разлика м/у 200-300-400 оборота, а и колата под 500 гасне, предполагам че пада на 700-750?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest AMD

Колега, напиши и за какъв двигател става въпрос, защото сивик 5 е много общо понятие :offtopic:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

неэнаех че първото деление е 500 об. эначи си прав эа 700 800 об.що се отнася эа консуматори и беэ тях го прави,но с тях падат още.мотора е 1.5 90к.въэможно ли е да е от лагера на скоростите на първичния вал.по принцип ми вие,но напоследък е по эле.Другавъэможност според мен е акумолатора вижда ми се доста стар.Споредвас приятели спешно ли трябва да сменя лагера.Много се иэвинявам че не можах да пиша по рано но нямам въэможноста да пиша всеки ден,эащото нямам собствено рс.Icemen колата е на бенэин и няма кл.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз лично не вярвам да е акомулатора ...първото деление е 300-400 RPM (там където започва кръга на таблицата за оборотите)на около 2 мм над него вече ти е за 500 оборота, следващата е 1000при мен (предполагам абсолютно същия двигател d15b2)ми държи нормално между 750-900 RPM на празен ход без видимо да се усеща неспокойна работа на двигателя ...на предния кибик който карах със същия двигател имаше проблема който описвашза мен си остана запушена дюза на моноинжекцията (или повредена ламбада сонда :thumbs1: ...малко добавки за горива и се поизчисти, но пак понякога не и бяха много стабилни оборотите , компютъра даваше и грешка за ламбда сонда ако не се лъжа , така че по добре отиди в някой качествен сервиз, да ти проверат количката както трябва ....сегашната ми каручка да чукна на дърво все още няма грешки в компа и не прави подобни магарии успех колега и дано си оправиш проблемчето ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега според мен тревогата ти е неоснователна.Аз карам същата машина като твоята.След такива по-дълги пробези съм забелязал същото падане на оборотите и в крайна сметка след това не съм имал никакви проблеми с колата.Така че СПОКО :thumbs1:

Редактирано от krezo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CryoGen

аз все пак препоръчвам диагностика в сервиз на ламбадата и евентуално на дюзите на инжекцията :thumbs1:защото проблем в момента няма, но може да се случи в някой кофти момент :) (винаги точно когато нещо не трябва да се случва, то тогава се случват :) )всъщност колега на коя бензиностанция зареждаш и какво гориво ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...