ivaivalito 8 #1 Публикувано 21 Август, 2007 Нормално ли е на Д15ка климатика да вдига с 2-3 литра газ разхода ?Като карам без клима с 26 литра минавам 320-30 км извънградско а с климатика 260 км .Като си карам с кажи речи едим маршрут .Извън градско ми дава 10 газ а в града 13 .Като го няма климата ми дава градско 10-11 а извън града 8-9 при каране 2500-3500 оборота.И най интересното е че като карам на клима на всеки 30 -40 секунди чувам едно цъкане и колата губи мощност след това пак и покачва мощността като сам на празен ход на светофар например на всеки 30-40 секунди вдига оборотите от 900-1900 за една секунда само > това нормално ли е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sharki 1 #2 Отговорено 21 Август, 2007 Нормално ли е на Д15ка климатика да вдига с 2-3 литра газ разхода ?Като карам без клима с 26 литра минавам 320-30 км извънградско а с климатика 260 км .Като си карам с кажи речи едим маршрут .Извън градско ми дава 10 газ а в града 13 .Като го няма климата ми дава градско 10-11 а извън града 8-9 при каране 2500-3500 оборота.И най интересното е че като карам на клима на всеки 30 -40 секунди чувам едно цъкане и колата губи мощност след това пак и покачва мощността като сам на празен ход на светофар например на всеки 30-40 секунди вдига оборотите от 900-1900 за една секунда само > това нормално ли е?Така..Аз съвсем наскоро засякох разхода на извънградско и с климатик на пресекулки и постоянна скорост между 100 и 120 км/ч D14A4 ми даде разход 5.6 л/100 км бензин А95.С постоянно включен на 1 или 2 степен климатик, комбиниран разход (400 км извънградско и 150 градско) ми даде 6.1 л/100 км бензин А95.Не става въпрос за газ, но виждаш, че разходът с климатик почти не мърда. Не качвам обороти над 4000.А за климатика... компресорът като превключва постоянно чувам едно хлопване откъм двигателя и в сервиза ми казаха, че е нормално. При включването му усещам отслабване на двигателя, но оборотите се увеличават със 100-200. Не повече.Това от мен, като ориентир.Дано съм бил полезен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest RATAMAHATA #3 Отговорено 21 Август, 2007 На газ 2-3 л. разход от горе не ти мърдат, със климатик. Това ти го гарантирам. Мой приятел кара Ауди Б4 и от 12/100 градско му качва на 15-16 със климатик. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sharki 1 #4 Отговорено 22 Август, 2007 (Редактирано) Може би грешката е моя и при мен оборотите да мърдат с 300-400 .А това 400 км извън градско и 150 градско не е комбениран разход Комбинирън е когато са 50 на 50 .Инъче извън града с 160 км и климатик то незнам дали има значение дали работи на 1-2-3-4 разхода не е ли един и същ.На мен с тия 160 км на бензин ми даде 7 на сто ама магистрално каране и климатика на 3.Аз на 2-1 почти не го пускам.Знам, че не се мери така комбинирания разход, но имам впечатления само при тези километри, които посочих .А останалите детайли - посочих ги ако за някого са от значение . Редактирано 22 Август, 2007 от sharki Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #5 Отговорено 22 Август, 2007 Дали не е възможно, радиатора на климатика да е позапушен (отвън с мръсотии) да не успява да се охлажда добре, и да се вдига високо налягане, от което да ти играят оборотите и да товари компресора и съответно да се отразява на разхода. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Gandalf #6 Отговорено 23 Август, 2007 Аз съм на газ и съм забелязал, че при включен климатик разхода се качва с около 1 литър.На бензин не съм засичал, просто рядко карам на това гориво. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ivaivalito #7 Отговорено 23 Август, 2007 ами кво ще кажете да отида да му направя една водоструйка и на двата радиатора ако не друго поне пеперудите да паднат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #8 Отговорено 23 Август, 2007 на последната месечна кой даваше акъл радиаторите да не се мият на пароструйка, защото струята можела да пробие ламелите , вместо това да се свали бронято и внимателно с отвертка да се изправят и с маркуч да се почистят .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове