chefo 0 #1 Публикувано 18 Август, 2007 Колеги, днеска на два пъти ми се случи следното - давам на контакт изчаквам си чека, въртя ключа и ...нищо не върти. Връщам ключа, давам пак на контакт, чакам чека, въртя и си пали от какво може да става така, какво да я правя ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #2 Отговорено 18 Август, 2007 Колеги, днеска на два пъти ми се случи следното - давам на контакт изчаквам си чека, въртя ключа и ...нищо не върти. Връщам ключа, давам пак на контакт, чакам чека, въртя и си пали от какво може да става така, какво да я правя ?потърси "главно реле" онзи ден имаше тема по въпроса, като че ли това е най-честия проблем (и за щастие лесно решим) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmeq 37 #3 Отговорено 18 Август, 2007 чеф комутатора бате Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DJ Tymbi 2 #4 Отговорено 19 Август, 2007 Колеги, днеска на два пъти ми се случи следното - давам на контакт изчаквам си чека, въртя ключа и ...нищо не върти. Връщам ключа, давам пак на контакт, чакам чека, въртя и си пали от какво може да става така, какво да я правя ?Не върти или не пали.???Ако стартера на върти , значи са четките заминали, ако се опитва да завърти но не може , значи са втулките на ротора или клеасало нещо по него, ако никакъв шум не вади - клеми клеасали.......Обаче ако върти стартера и не пали, значи най вероятно е главното реле ........... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest chefo #5 Отговорено 19 Август, 2007 Не върти или не пали.???Ако стартера на върти , значи са четките заминали, ако се опитва да завърти но не може , значи са втулките на ротора или клеасало нещо по него, ако никакъв шум не вади - клеми клеасали.......Обаче ако върти стартера и не пали, значи най вероятно е главното реле ........... ясно, явно четките са заминали, щото колата пали от втория- третия опит. Благодаря за отговорите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Krelion #6 Отговорено 9 Октомври, 2007 Не са четките не бързай!Тва е вградения ти имобилайзер!Аз имам същия проблем и карам така от 2 годиниНа 95% колата пали поерфектно на другите 5 от 2,3 дори десетия път Но се свиква не е болка за умиране! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Krelion #7 Отговорено 9 Октомври, 2007 Виж като завъртиш ключа и като неще да пали дали на таблото светва зелена лампичка с един ключ.Ако е така горният ми пост е на 100% истина Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest M_I_T_A_K_A #8 Отговорено 9 Октомври, 2007 Ако съм те разбрал правилно, преди време и аз имах същия проблем.... изчаквам си чека и когато завартя се чува ЦЪК и нищо... връщам ключа и опитвам пак и си запалва без проблем.Проблема при мен бяха четките на стартера.Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest manniakk #9 Отговорено 10 Декември, 2007 днес ми се случи нещо подобно. Вкарвам ключа, въртя да запали и няма никой. Иначе си се чува помпата и "онова" цъкане. Така 2 пъти. от третия път си запали нормално. Та се чудя дали е реле или както казвате четки на стартера. Колата е на 110к км... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest chefo #10 Отговорено 10 Декември, 2007 ами тя темата е от доста отдавна и от както съм я пуснал не ми се е случвало пак такова нещо (да чукна на дърво), така и не разбрах от какво стана така, може от имобилайзера да е нещо, незнам и аз...... карай си я така, вече ако зачести тоя проблем, тогава ще го мислиш успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vlaladim 0 #11 Отговорено 10 Декември, 2007 Имах такъв проблем както съм писал в други теми , от 2 седмици го нямам - изжадих релето отворих го уш студени спойки да пооправа - затворих го и това беше...влага ли е кво е незнам но определено има вероятност да е от релето...Точно не върти , не върти , пак не върти .. ту цъка ту не цъка и най накрайа руж и пали Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stancho 4 #12 Отговорено 10 Декември, 2007 това с имобилажзера и на мен ми се е случвало, но за 4 месеца едва 2 пътино то си личи де... като видиш че зелената лампичка с ключето не изчезва ами стои ти става ясно че няма за кво да се косиш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове