Jump to content
Guest micro

Проблем с газова уредба

Recommended Posts

Guest micro

Пробваи като извадиш някоя от клемите на акумулатора за 5-6 минути след което я слагаш даваш на контакт и ИЗЧАКВАШ 15-20 секунди и след това палиш.Дано касетофоно ти не е с код :ranting: /ако е с код не го знаеш е лошо , не вади клемите /.Дано се оправи с тези манипулации наречени изчистване на грешки

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

къв е тоя сервиз да ти позапушат филтъра.... Прави се реглаж на газовата и нямаш ядове с оборотите. Иначе е най лесно да отидеш на диагностика да ти кажат защо ти свети check-а

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробваи като извадиш някоя от клемите на акумулатора за 5-6 минути след което я слагаш даваш на контакт и ИЗЧАКВАШ 15-20 секунди и след това палиш.Дано касетофоно ти не е с код ;) /ако е с код не го знаеш е лошо , не вади клемите /.Дано се оправи с тези манипулации наречени изчистване на грешки

какви клеми какви пет лева ? няма ли си бушон за целта :) ако провериш грешката която избива ,вероятно е ламбда и вероятно си за емулатор който се слага при газаджиите ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробваи като извадиш някоя от клемите на акумулатора за 5-6 минути след което я слагаш даваш на контакт и ИЗЧАКВАШ 15-20 секунди и след това палиш.Дано касетофоно ти не е с код ;) /ако е с код не го знаеш е лошо , не вади клемите /.Дано се оправи с тези манипулации наречени изчистване на грешки

какви клеми какви пет лева ? няма ли си бушон за целта :) ако провериш грешката която избива ,вероятно е ламбда и вероятно си за емулатор който се слага при газаджиите ...
За да не пита кой е и каде се намира този предпазител

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

къв е тоя сервиз да ти позапушат филтъра.... Прави се реглаж на газовата и нямаш ядове с оборотите. Иначе е най лесно да отидеш на диагностика да ти кажат защо ти свети check-а

Ами по принцип да, но с реглаж не "ставало" и затова по българския начин със запушване.Днес ще пробвам да я "изчистя" тази грешка дано стане, благодаря за съветите :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

къв е тоя сервиз да ти позапушат филтъра.... Прави се реглаж на газовата и нямаш ядове с оборотите. Иначе е най лесно да отидеш на диагностика да ти кажат защо ти свети check-а

Ами по принцип да, но с реглаж не "ставало" и затова по българския начин със запушване.Днес ще пробвам да я "изчистя" тази грешка дано стане, благодаря за съветите :slap:
виж я кой номер е !!! после я чисти ... но принципно и да я изчистиш тя пак ще ти се появи ако е ламбдата :) и така докато не дадеш 60лв да сложиш емулатор или не измислиш нещо по добро ( ако го измислиш кажи и на мен , че така е гадно ;) )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реле от 5 лева за изключване на компа при вадене на ключа :)

и като ит избие сериозна грешка да не можеш да я провериш заради релето ? пробва ме един газаджия с тая идея, но бързо замина по течението ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се съмняваш за грешка окъсяваш релето и четеш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

Ако се съмняваш за грешка окъсяваш релето и четеш

значи стана реле с ключ ? и после избива грешка гасне ти колата и като врътнеш на контакт грешката я няма , но ти спираш релето , ама колата ти вече не избив агрешката до следващия пък когато пак си с пуснато реле ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За оптимална работа си сложете емулатори! :lol: Ако искате само 4ека да несвети действайте с релета! :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво ще е това реле, да спира лампичката на таблото ли? не става, и това съм мислил :huh:на мен емулатори и други джаджи не ми трябват, единствената ми цел е да не ми свети жълтата лампичка, че много дразни особено на дълъг път през нощта. за градско дори ми действа успокояващо, знам, че правя далавера в тоя момент, и мед ми капе на душата, чувам монетките как падат в джоба ми от пестенето :huh: майтапа на страна, как мога най-лесно да я накарам лампичката да не свети? като гледам повечето хонди на газ и на тях им свети ...извинявам се, че вдигам старата тема.

идеята на релето за което е писал колегата не е да спира лампичката, а да рестартира компа всеки път като гасиш или палиш ... не е добър вариант , а иначе има и евтини емулатори и може да ти излезе тънко - по-скъпива вариант можете да го разработите с бат'Емо - два чипа единия за газ и със изключена ламбда на него ... нещо такова :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

идеята на релето за което е писал колегата не е да спира лампичката, а да рестартира компа всеки път като гасиш или палиш ... не е добър вариант , а иначе има и евтини емулатори и може да ти излезе тънко - по-скъпива вариант можете да го разработите с бат'Емо - два чипа единия за газ и със изключена ламбда на него ... нещо такова :huh:

хайде няма нужда, бат'Емо само това му липсва на главата :huh:засега нямам проблеми с натрупване на грешките ... откъде мога да си намеря такъв емулатор за хонда, и колко пари горе-долу излиза?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Garrett

А всички тези проблеми не би трябвало да ги има ако се сложи газов инжекцион? Нали?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А това със запушването на тръбите на въздухопровода не е вариант.И при мен като съм на газ се получава този момент с ниските обороти ,при газта потока въздух който влиза е в повече когато се кара по инерция над 50км/ч и колата се дави и гасне-всеки газаджия го знае.Просто не карам по инерция-какъв е смисъла от това?

Аз съм с обикновено Ловато, но НЕ МИ ГАСНЕ дори при 100км/ч по инерция. въздухозаборника е сток.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата ми е внесена с газова, има емулатор ( ламбда контрол ).

ламда контрол и емулатор на ламбдата са две различни неща !

А всички тези проблеми не би трябвало да ги има ако се сложи газов инжекцион? Нали?

мдам , не би :ph34r:Magnum, всеки качествен емулатор би трябвало да е подходящ за хонда с правилната настройка ... само зависи колко кабела има сондата май ... ама това последното го вземай на доверие ... та , отиваш при някой свестен майстор който слага ловато , БРЦ или старгас ... или каквото там по-марково се сетиш и му казваш да ти сложи "емулатор на ламбда сонда" - конкретно това ,защото колкото и да е свестен нормално е да е тъп и да ти смени емулатора на инжекторите ( или да ти сложи ако нямаш ) и да ти вземе повечко пари без да има нужда :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги тука(Софето) до месец се впускам да правя газови щоротии. По принцип ще се занимавам само с газови инжекции, но сега за форума първо че съм Хондаджия и второ некви си емулатори и ламда контроли винги ще ви сложа, за да не се осветква ECU-to. От друга страна зад сервизчето има полигон паркинг за дрифтване, разтриване на газолинката така че и проблемчето с въздуха в входящия колектор го хващаме веднага. !!! А дано позатрия лошото име на тема ГАЗ, че като гледам кво ТНТМ се вихри в страната...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги тука(Софето) до месец се впускам да правя газови щоротии. По принцип ще се занимавам само с газови инжекции, но сега за форума първо че съм Хондаджия и второ некви си емулатори и ламда контроли винги ще ви сложа, за да не се осветква ECU-to. От друга страна зад сервизчето има полигон паркинг за дрифтване, разтриване на газолинката така че и проблемчето с въздуха в входящия колектор го хващаме веднага. :bow: А дано позатрия лошото име на тема ГАЗ, че като гледам кво ТНТМ се вихри в страната...

и вече имаш първия си клиент :) казвай къде да идвам че арчи мноооого ... няма да се занимаваш само и инжекциони :bow:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най- евтиния и ефикасен метод при гасене на 4ека е двоен 4ип от бат Емо. Дори не ти трябват и релета да гасят инжекторите! В момента нямам кьорав емулатор на колата и не ми и трябва! :)А пък и запалването го слагаш където си поискаш.

Редактирано от r2d2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest charlie

И тва е вярно от колегата r2d2. Ако имате варинат с познанията на Емо със смяната на картата на запалване на свещите си далаверка. По мои експерименти (аз съм с отворено ЕКУ за промяна в реално време) се повдигат до 10~12 градуса повече предварение в границите от 1800 до 3500 обороти в рамките на 30 кPa до 100 kPa. Колата си става по разка и по пъргава при старт и първоначално набиране, откъдето и разхода пада и така... Само не знам за всяко ЕКУ ли Емо го прави или за определени марки на хонда. Примерно мойто от Прелюда е толкова "затворено" до ден днешен, че... трябваще по кардинално да подхождам ...:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest r2d2

Как мина твоя проект, успя ли да зака4и6 газови дюзи към електрониката ти?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още не съм ама няма никъв проблем по данни и колеги, само дето нямам време в момента. То мани ама мисля и чарджер(до 0,6 ) да слагам та всичко наведнъж. То щуротиите няма край, кат "полуде" човек, мисля да правя "сила" на тема газ, ама да видиме кога ще си строша дригателя :)

ще го строшиш като му дойде времето :P а сега издай как трябва да се мени предварението по оборотите спрямо това на бензин за да знаем как да настройваме втория чип евентуално :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами сега карам на тези спаркове,

Газ:

Публикувано изображение

Бензин:

Публикувано изображение

Ама не са нещо много оптимизирани, щото там газ инжектори тва онова, нема време и много студ навин и така...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

че то почти съпадат градусите, аз си мислех че по-големи разлики се вкарват/са нужни.Лаишки въпрос - тези Паскали налягане какво са? При коя стойност педала е до дъно - при 20?

Редактирано от Restless

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип има 3 начина за "вертикалната ос" по MAP(мери се вакума в вх. колектор или налягане при турбините - това горе е за "атмосферка" демек само вакума се мери с MAP датчик) , по ТPS (демек колко си натиснал педала) и по MAF (демек това с дебитомерите, мери колко количество въздух е преминало за единица време).Мойте нямат много разлика, защото съм с по агресивни аванси тук таме, то може и още, ама като сменим малко валовете тогава.

Редактирано от charlie

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

че то почти съпадат градусите, аз си мислех че по-големи разлики се вкарват/са нужни.Лаишки въпрос - тези Паскали налягане какво са? При коя стойност педала е до дъно - при 20?

погледни 3-тата колонка примерно ... само ми се струва че тия таблици не са довършени някакси ... не пипано на високи обороти и има доста рязка граница ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest charlie

Абе така си е. Кат си направя Дино в Хола ще ги пипна, тук таме...:lol:Ами дайте и вие накакви там таблици за газ и емпирично ще направиме нещо по свясно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://www.chrisperfect.com/products/lpg_i..._processor.htmlThe Iwema ignition advance processor can be installed in around half an hour using basic tools.
TEST 1	TEST 2	TEST 3	TEST 4	 TEST 5	 TEST 6
Aditional Iwema processor advance settings
n/a	  none	+1.5	   +3	   +4.5	+6 deg
Engine speed (rpm) .......................... BHP (at the wheels) 2000 77.2 73.3 74.1 75.3 76.4 74.1 2500 99.3 94.1 95.5 96.5 97.4 93.1 3000 113.5 103.1 107.2 108.3 108.9 108.3 3500 120.3 110.3 110.0 111.6 112.3 114.3 4000 122.2 110.0 113.1 114.6 116.1 117.7 4500 112.6 100.6 107.4 108.3 108.3 109.2 Engine speed (rpm) ............................... Torque in lb-ft 2000 202 192 194 197 200 194 2500 208 197 200 202 204 195 3000 198 180 187 189 190 189 3500 180 165 166 167 168 171 4000 160 144 148 150 152 154 4500 131 117 125 126 126 127 The table shows comparative engine performance figures when running on petrol with the basic ignition setting, and on LPG with and without the ignition advance processor, and using various advance settings.или да се пробва това http://www.autodiags.com/jetspark.html Редактирано от Restless

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тука не ми стана ясно, като е аванс процесор - защо тия опити са правени на фиксирани предварения ? ... то се вижда , че има разлика в различните режими с какво предварение е ( и така и трябва) но не виждам нищо като правило ... всеки сам ли трябва да си го установи ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тука не ми стана ясно, като е аванс процесор - защо тия опити са правени на фиксирани предварения ? ... то се вижда , че има разлика в различните режими с какво предварение е ( и така и трябва) но не виждам нищо като правило ... всеки сам ли трябва да си го установи ?

на ТАП-а се сетва някакво максимално предварение и той по някаква формула трябва да задава предварение не по-голямо от зададеното... и май наистина идеята е да налучкаш най-подходящото...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тука не ми стана ясно, като е аванс процесор - защо тия опити са правени на фиксирани предварения ? ... то се вижда , че има разлика в различните режими с какво предварение е ( и така и трябва) но не виждам нищо като правило ... всеки сам ли трябва да си го установи ?

на ТАП-а се сетва някакво максимално предварение и той по някаква формула трябва да задава предварение не по-голямо от зададеното... и май наистина идеята е да налучкаш най-подходящото...
е , по-добрата идея е да кажеш на компютъра същите тия предварения , вместо да добавяш някаква съмнителна електроника ... но какви са тия предварения си остава загадка :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Restless

е , по-добрата идея е да кажеш на компютъра същите тия предварения , вместо да добавяш някаква съмнителна електроника ... но какви са тия предварения си остава загадка ;)

ти още лятото каза че с 1нет ще слагате предваренията в компа... някакво раздвижване по въпроса има ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам с около 17-18 процента предварение във вси4ки режими на двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ти още лятото каза че с 1нет ще слагате предваренията в компа... някакво раздвижване по въпроса има ли?

той емо не е замесен , но не мога да се реша проблема с логванете за да мога да изкарам нещо като таблица :thumbs1: и за това и заради липсата на време - напредъка е нулев

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

lookcho: Я свирни да пиеме по бира пак ще го разчепкаме този проблем.(GSM 08998 03330)r2d2: малий у грешка си - не е в всички режими . Това дето знам явно съм доста тъп, ама такова нещо и Гугала не казва. Най-добре се вижда горе на онази джаджа наречена Джет Спарк. На PC програмката показва с колко трябва да добавиш в таблицата за безин за да караш на газ. Промяната по осезаемо се прави само в ускорителните режими (до 3500 примерно), нагоре я поснеш 2-3 градуса я не... Просто тъпата газ има по бавен процес на горене и това дето го има тука по БГ е такава шлюкавица, че... А джаджата работи на закъснение май през ПИК-че като байпас на датчика на обороти, откъдето идва и предварението. Но за да има ефект първо в една кола, ако ще и на метанол да действа се прави горивото, най-накрая са "искрите"...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...